Vad blev favvis
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Vad blev favvis

    julklappen? Ebba absoluta favorit som hon mer eller minder har bott i sen tomten gått är en askungenklänning.
  2. 1
    Vad blev favvis julklappen? Ebba absoluta favorit som hon mer eller minder har bott i sen tomten gått är en askungenklänning.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Idag har det varit...

    ...filmerna Alexandra fick som gett mest eftersom hon blev \"bunden\" till spyhinken, men igår efter julklappsöppnandet var det nog det Playmobil-set med riddare, prins, drake och prinsessa som hon fick av min syrra som ver roligast. Faktum är att min syster gillade det ungefär lika mycket, så de lekte säkert en timme eller två med det (och Barbien som \"extraprinsessa\"). :-) Ja, just det - syrran fyllde 33 igår, förresten... ;-)
  4. 2
    Idag har det varit... ...filmerna Alexandra fick som gett mest eftersom hon blev \"bunden\" till spyhinken, men igår efter julklappsöppnandet var det nog det Playmobil-set med riddare, prins, drake och prinsessa som hon fick av min syrra som ver roligast. Faktum är att min syster gillade det ungefär lika mycket, så de lekte säkert en timme eller två med det (och Barbien som \"extraprinsessa\"). :-) Ja, just det - syrran fyllde 33 igår, förresten... ;-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3

    Film film film

    Edvin älskar film och han fick flera stycken i julklapp och de är helt klart favoriterna! Tätt följt av racerpulkan som vi idag kan inviga tack vare nattens snöoväder.
  6. 3
    Film film film Edvin älskar film och han fick flera stycken i julklapp och de är helt klart favoriterna! Tätt följt av racerpulkan som vi idag kan inviga tack vare nattens snöoväder.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    T-Rex Hot Wheelsbanan

    och Duplo Svarta Borgen är det som det leks mest med här hemma. Lade lite bilder från vår jul i bloggen: http://beastankar.blogspot.com/2005/12/julafton-2005.html
  8. 4
    T-Rex Hot Wheelsbanan och Duplo Svarta Borgen är det som det leks mest med här hemma. Lade lite bilder från vår jul i bloggen: http://beastankar.blogspot.com/2005/12/julafton-2005.html
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Wildas...

    ...favorit är ett lek & lärspel, \"Skolstart\" från Levande böcker (PC). En annan favorit är memoryspelet med Bamse. Den ungen har ett otroligt minne! Hon slog just pappa och storebror (11 år) med hästlängder :)
  10. 5
    Wildas... ...favorit är ett lek & lärspel, \"Skolstart\" från Levande böcker (PC). En annan favorit är memoryspelet med Bamse. Den ungen har ett otroligt minne! Hon slog just pappa och storebror (11 år) med hästlängder :)
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Joannas favvisar..

    ..blev helt klart bilbanan, dockan Alexa och Hits for Kids-skivan.
    Bilbanan var faktiskt en hit för hela familjen, vi köt tävlingar med varandra, först till 10 varv vinner:)
  12. 6
    Joannas favvisar.. ..blev helt klart bilbanan, dockan Alexa och Hits for Kids-skivan.
    Bilbanan var faktiskt en hit för hela familjen, vi köt tävlingar med varandra, först till 10 varv vinner:)
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Snowracern

    som kunde användas idag. Vilken lycka, för båda barnen. Aliette skrek åka åka åka och ville inte sluta åka *s* Här har vi en egen riktig racebacke från entren ner till uppfaten och ut på vändplan som de åkte nerför och kurvig också så det blev lite extra skoj med svängarna.
  14. 7
    Snowracern som kunde användas idag. Vilken lycka, för båda barnen. Aliette skrek åka åka åka och ville inte sluta åka *s* Här har vi en egen riktig racebacke från entren ner till uppfaten och ut på vändplan som de åkte nerför och kurvig också så det blev lite extra skoj med svängarna.
  15. Medlem sedan
    Jul 2004
    #8

    Kom på en till....

    ...en bok som vi läser vid läggdags, (den är rolig att läsa också :) och hon känner igen den från dagis: \"Dagspöket\". Köpte den billigt på biblioteket. de har subventionerade priser på vissa böcker där, bara 34:-
    Wilda älskar verkligen den här boken. Rekommenderas!
  16. 8
    Kom på en till.... ...en bok som vi läser vid läggdags, (den är rolig att läsa också :) och hon känner igen den från dagis: \"Dagspöket\". Köpte den billigt på biblioteket. de har subventionerade priser på vissa böcker där, bara 34:-
    Wilda älskar verkligen den här boken. Rekommenderas!
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Memory

    Är Liv också ofattbart bra på! Jag brukar spela med henne och storasyster och åker på stryk _varje_ gång, det är så illa att dom anser att det är friplats att sitta efter mig :-O
  18. 9
    Memory Är Liv också ofattbart bra på! Jag brukar spela med henne och storasyster och åker på stryk _varje_ gång, det är så illa att dom anser att det är friplats att sitta efter mig :-O
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    En Pollydocka

    Tror jag var favoriten av hennes egna julklappar, men det som har använts mest av allt är storasysters spel som hon fick - Vem där?, ett kul spel där man ska lista ut vilken figur som motståndaren har.
  20. 10
    En Pollydocka Tror jag var favoriten av hennes egna julklappar, men det som har använts mest av allt är storasysters spel som hon fick - Vem där?, ett kul spel där man ska lista ut vilken figur som motståndaren har.
  21. Medlem sedan
    Jul 2004
    #11

    *s*

    Jaa... det känns ju lite knäckande att bli slagen av sina barn! ;) Hon sopade just banan med mig med! ;o
  22. 11
    *s* Jaa... det känns ju lite knäckande att bli slagen av sina barn! ;) Hon sopade just banan med mig med! ;o
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12

    William gillade...

    ...den radiostyrda bilen, Bamses honungsjakt och bilbanan bäst. Även mamma och pappa gillar bilbanan. :)
  24. 12
    William gillade... ...den radiostyrda bilen, Bamses honungsjakt och bilbanan bäst. Även mamma och pappa gillar bilbanan. :)
  25. Camilla m David o Sofia
    #13

    Breta

    En bevingad häst (ur senaste barbiefilmen om Barbie och pegasus) som lyser blått i pannan om man trycker på en stjärna under hakan.

    Och pärlplattor. Och diverse pyssel/målarböcker. Det absolut billigaste hon fick, men ack så uppskattat. Även detta år.
  26. 13
    Breta En bevingad häst (ur senaste barbiefilmen om Barbie och pegasus) som lyser blått i pannan om man trycker på en stjärna under hakan.

    Och pärlplattor. Och diverse pyssel/målarböcker. Det absolut billigaste hon fick, men ack så uppskattat. Även detta år.
  27. Camilla m David o Sofia
    #14

    Oj, glömde ju den ABSOLUTA hiten

    Ett ponnyslott med tillhörande hästar. Kan man enligt Sofia inte få för många av. Vi får snart öppna stall hemma :-)
  28. 14
    Oj, glömde ju den ABSOLUTA hiten Ett ponnyslott med tillhörande hästar. Kan man enligt Sofia inte få för många av. Vi får snart öppna stall hemma :-)
  29. Medlem sedan
    Jan 2001
    #15

    Lillasysters Skrållan docka

    blev favoriten här.. DOm har fått oändligt mycket saker trots det vill båda leka med bara den där dockan hahha.
  30. 15
    Lillasysters Skrållan docka blev favoriten här.. DOm har fått oändligt mycket saker trots det vill båda leka med bara den där dockan hahha.
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Ja Teodors favoriter har

    varit allt som Embla fått och allt hon leker men, just när hon leker med det. Min mamma sa att det hade räckt om de båda hade fått bolltornet, som Embla fick, tillsammans för det är den det bråkas mest om *suck*.

    Men om man frågar honom så är det en traktor, som han knappt lekt med alls sedan han fick den :)
  32. 16
    Ja Teodors favoriter har varit allt som Embla fått och allt hon leker men, just när hon leker med det. Min mamma sa att det hade räckt om de båda hade fått bolltornet, som Embla fick, tillsammans för det är den det bråkas mest om *suck*.

    Men om man frågar honom så är det en traktor, som han knappt lekt med alls sedan han fick den :)
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17

    Simonas absoluta favorit....

    blev My little ponny - Good morning sunshine. Den ska med precis överallt! :D
    Lite jobbigt i längden att dra med ponnyn hela tiden men det lägger sig väl efter någon vecka.
  34. 17
    Simonas absoluta favorit.... blev My little ponny - Good morning sunshine. Den ska med precis överallt! :D
    Lite jobbigt i längden att dra med ponnyn hela tiden men det lägger sig väl efter någon vecka.
  35. Medlem sedan
    Sep 1999
    #18

    Polly Pocket, LEGO och...

    Törnrosa klänningen ;)
    Och så fick barnen FlexiTrack Dino tillsammans, och med den har dom jäääätte kul!!

    Storasyrran Athena fick en Askungenklänning, så det är numera glitter ÖVERALLT från dessa klänningar :)
    Körde med klädrollern på dom nu i kväll för att få bort liiite glitter *s*
  36. 18
    Polly Pocket, LEGO och... Törnrosa klänningen ;)
    Och så fick barnen FlexiTrack Dino tillsammans, och med den har dom jäääätte kul!!

    Storasyrran Athena fick en Askungenklänning, så det är numera glitter ÖVERALLT från dessa klänningar :)
    Körde med klädrollern på dom nu i kväll för att få bort liiite glitter *s*
  37. Medlem sedan
    Sep 2000
    #19

    Majas absoluta favoritklapp blev...

    Barbiehuset! Ett stort tvåvåningshus i trä bestående av fyra rum + liten vindsvåning. Det är 120 cm högt och 112 cm brett. Huset står på en sockel som inrymmer 2 lådor där alla småpryttlar kan förvaras - mycket praktiskt!

    Den andra favoritklappen blev helt klart utlandsresan som hon fick av mormor och morfar... =o)

  38. 19
    Majas absoluta favoritklapp blev... Barbiehuset! Ett stort tvåvåningshus i trä bestående av fyra rum + liten vindsvåning. Det är 120 cm högt och 112 cm brett. Huset står på en sockel som inrymmer 2 lådor där alla småpryttlar kan förvaras - mycket praktiskt!

    Den andra favoritklappen blev helt klart utlandsresan som hon fick av mormor och morfar... =o)

  39. Medlem sedan
    Nov 2000
    #20

    Flexitrax-banan!

    Fick också en fin, stor kartbok som både han o lillebror gillar! Och spindelmannen-lampa, pussel, böcker, prenumeration på Bamse, air-hockeyspel m.m.
  40. 20
    Flexitrax-banan! Fick också en fin, stor kartbok som både han o lillebror gillar! Och spindelmannen-lampa, pussel, böcker, prenumeration på Bamse, air-hockeyspel m.m.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Min favvis show
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 23:12
  2. Mina favvis havregryn
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 18:43
  3. favvis leksaker...
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 17:57
  4. Min favvis
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 02:46
  5. robinson - din favvis?
    By Linda o Kevin in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar