Kanske ska säga hej
_01/02 Vinterbarn
  1. Denise m M01,L04
    #1

    Kanske ska säga hej

    Hej igen!
    Det var ett tag sedan jag brukade hänga här. Men tiden blev knapp när lillebror växte upp. Men nu börjar han bli större och ge mamma lite mera tid igen.
    Höll till här mycket när min första son var liten.
    Nu är jag tebaxs.Vissa namn är bekanta vissa inte.
  2. 1
    Kanske ska säga hej Hej igen!
    Det var ett tag sedan jag brukade hänga här. Men tiden blev knapp när lillebror växte upp. Men nu börjar han bli större och ge mamma lite mera tid igen.
    Höll till här mycket när min första son var liten.
    Nu är jag tebaxs.Vissa namn är bekanta vissa inte.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    halloj

    är det den Denise som jag träffat?
    har du fått en till???
    välkommen tillbaka,
    kramar från oss
  4. 2
    halloj är det den Denise som jag träffat?
    har du fått en till???
    välkommen tillbaka,
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Ja det är nog jag

    Vi har nog setts på nån fika för typ 3 år sedan.
    En lillebror har vi utökat familjen med, Lucas 19 månader.
    Kul att se någon man känner igen.
    På återseende.
  6. 3
    Ja det är nog jag Vi har nog setts på nån fika för typ 3 år sedan.
    En lillebror har vi utökat familjen med, Lucas 19 månader.
    Kul att se någon man känner igen.
    På återseende.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Hej!

    Välkommen tillbaka!

    Jag har bytt nick sen sist, är fd \"Åsa med Herman\" men det kanske inte ringer nån klocka i alla fall... ;-) Vi är just nu mitt upp i en flytt tillbaka till Göteborg från Atlanta där vi har bott de senaste tre åren. Spännande! Vi har även, efter en lång kamp, ett liten lillasyster på väg som beräknas komma i mitten av maj! Spännande det också! :-)
    Herman har nyligen fyllt 4 år och vi passade på att fira honom på äkta amerikanskt vis med ett jättestort barnkalas alldeles innan vi lämnade USA. Inte riktigt lika kul var det att behöva packa ner alla födelsedagspresenter i kartonger dagen efter att han hade öppnat dem... Nu får han vänta ända till i mitten av januari innan vårt flyttgods anländer och han kan leka med alla sina nya leksaker...

    Hoppas ni har haft en härlig jul och Gott Nytt År!
  8. 4
    Hej! Välkommen tillbaka!

    Jag har bytt nick sen sist, är fd \"Åsa med Herman\" men det kanske inte ringer nån klocka i alla fall... ;-) Vi är just nu mitt upp i en flytt tillbaka till Göteborg från Atlanta där vi har bott de senaste tre åren. Spännande! Vi har även, efter en lång kamp, ett liten lillasyster på väg som beräknas komma i mitten av maj! Spännande det också! :-)
    Herman har nyligen fyllt 4 år och vi passade på att fira honom på äkta amerikanskt vis med ett jättestort barnkalas alldeles innan vi lämnade USA. Inte riktigt lika kul var det att behöva packa ner alla födelsedagspresenter i kartonger dagen efter att han hade öppnat dem... Nu får han vänta ända till i mitten av januari innan vårt flyttgods anländer och han kan leka med alla sina nya leksaker...

    Hoppas ni har haft en härlig jul och Gott Nytt År!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Skriver som en kråka... ;-)

    Maken brukar reta mej för att jag har drabbats av Dolph Lundgren-syndromet och börjar glömma svenskan.... ;-)

    EN liten lillasyster heter det givetvis!
  10. 5
    Skriver som en kråka... ;-) Maken brukar reta mej för att jag har drabbats av Dolph Lundgren-syndromet och börjar glömma svenskan.... ;-)

    EN liten lillasyster heter det givetvis!
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    Hej

    En pytteliten klocka ringer nog väldigt svagt tyvär.
    Grattis till kommande lillasyster, en Majblomma, precis som jag satsade på 04 men det blev en tidig midsommar blomster istället.
    Våran flytt till grannkomunen verkar vara småpotatis jämförelsevis med eran över atlanten.
    Välkommen tillbaka till Svedala!
    På återseende
  12. 6
    Hej En pytteliten klocka ringer nog väldigt svagt tyvär.
    Grattis till kommande lillasyster, en Majblomma, precis som jag satsade på 04 men det blev en tidig midsommar blomster istället.
    Våran flytt till grannkomunen verkar vara småpotatis jämförelsevis med eran över atlanten.
    Välkommen tillbaka till Svedala!
    På återseende
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7

    Hej gumman!

    Kommer du ihåg oss? Helena och William. Roligt att höra ifrån dig, jag är också sällan här inne, hänger mest på Ankomstgrupp -Aug 2006. William ska få ett litet syskon till sommaren. Visste inte att ni fått ett till barn, grattis.
    hoppas allt är bar med er annrs.
    kram
    Helena
  14. 7
    Hej gumman! Kommer du ihåg oss? Helena och William. Roligt att höra ifrån dig, jag är också sällan här inne, hänger mest på Ankomstgrupp -Aug 2006. William ska få ett litet syskon till sommaren. Visste inte att ni fått ett till barn, grattis.
    hoppas allt är bar med er annrs.
    kram
    Helena

Liknande trådar

  1. Kanske dax att säga hej
    By linda79a in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 21:06
  2. Kanske ska säga HEJ! :)
    By Angie1972 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 19:43
  3. Vågar kanske säga hej...
    By AnnaM in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 07:04
  4. Kanske dax att säga hej..
    By kaah in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 12:48
  5. Ska kanske säga
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar