Guld till Becka
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Guld till Becka

    som lyckades gissa rätt på momangen - jag ÄR imponerad. TJoho, nog är det så att det är en femma på väg, förmodligen tidernas mest oväntade och oplanerade barn men sanslöst välkommen förstås. I slutet av juli förväntas storken anlända och fram till dess får jag njuta av 24-timmars illamående och lite grubbel över att vi ju bestämt oss för att fyra var nog; vi har sålt av en stor del av bebisprylarna;=) Å andra sidan kan ju mitt stundande FVP visa på en liten tjej och då hade ju grabbarnas samlade tyglasar inte varit 100% ändå. Tack för alla grattis nedan, jag ÄR fortfarande i chock men lär väl landa framöver. God Jul till Er alla dessutom!
  2. 1
    Guld till Becka som lyckades gissa rätt på momangen - jag ÄR imponerad. TJoho, nog är det så att det är en femma på väg, förmodligen tidernas mest oväntade och oplanerade barn men sanslöst välkommen förstås. I slutet av juli förväntas storken anlända och fram till dess får jag njuta av 24-timmars illamående och lite grubbel över att vi ju bestämt oss för att fyra var nog; vi har sålt av en stor del av bebisprylarna;=) Å andra sidan kan ju mitt stundande FVP visa på en liten tjej och då hade ju grabbarnas samlade tyglasar inte varit 100% ändå. Tack för alla grattis nedan, jag ÄR fortfarande i chock men lär väl landa framöver. God Jul till Er alla dessutom!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Wweeeee!

    Grattis! En till!! MiniminiLudde eller miniminiLudda?

    Mysigt! Grattis!
  4. 2
    Wweeeee! Grattis! En till!! MiniminiLudde eller miniminiLudda?

    Mysigt! Grattis!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Stort grattis!

    Nog förstod jag att det var du, inte ens liiite detektivarbete behövdes för att list ut det ;)

    (det är så sällan du skriver så när du skrivit precis innan och man kikade på tiden för \"hemliga\" inlägget så stämde det alltför väl för att det INTE skulle vara du)

    JÄTTEgrattis till hela familjen!

    /mie
  6. 3
    Stort grattis! Nog förstod jag att det var du, inte ens liiite detektivarbete behövdes för att list ut det ;)

    (det är så sällan du skriver så när du skrivit precis innan och man kikade på tiden för \"hemliga\" inlägget så stämde det alltför väl för att det INTE skulle vara du)

    JÄTTEgrattis till hela familjen!

    /mie
  7. magnolia
    #4

    Grattis till DIG!

    Modiga kvinna! Du måste ju ha världens största hjärta, hus och ork! Det låter supermysigt med FEM barn - vilken rikedom! Du kan väl skicka över lite mod och ork till mig så kanske jag vågar mig på en liten fyra så småningon? ; )

    Jag borde ha gissat på dig - tickande hjärta och stor bokstav på Ni skvallrar om dig! : ) Lycka till! Och God Jul!
  8. 4
    Grattis till DIG! Modiga kvinna! Du måste ju ha världens största hjärta, hus och ork! Det låter supermysigt med FEM barn - vilken rikedom! Du kan väl skicka över lite mod och ork till mig så kanske jag vågar mig på en liten fyra så småningon? ; )

    Jag borde ha gissat på dig - tickande hjärta och stor bokstav på Ni skvallrar om dig! : ) Lycka till! Och God Jul!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Åh Grattis!!!

    Gud så kul, jättegrattis!!!
    Hoppas du slipper må för gräsligt illa.
    Stor kram /Gullan
  10. 5
    Åh Grattis!!! Gud så kul, jättegrattis!!!
    Hoppas du slipper må för gräsligt illa.
    Stor kram /Gullan
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Men Ååååååååååååååååååååååå

    blir helt stum..vad alldeles underbart..att Du orkar Helen...*fylld av beundran*..jag som inte ens vågar mig på en 3.a för att orken ej räcker till...Du är ju en supermorsa Jättegrattis till Dig o din familj
  12. 6
    Men Ååååååååååååååååååååååå blir helt stum..vad alldeles underbart..att Du orkar Helen...*fylld av beundran*..jag som inte ens vågar mig på en 3.a för att orken ej räcker till...Du är ju en supermorsa Jättegrattis till Dig o din familj
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7

    Åh grattis!!

    Vad kul med en till :-)
    Alla goda ting är fem eller !!

    Kram !!
  14. 7
    Åh grattis!! Vad kul med en till :-)
    Alla goda ting är fem eller !!

    Kram !!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Grattis!

    Det var ju helt uppenbart att det var du!

    Jag gissar på triss i killar!
  16. 8
    Grattis! Det var ju helt uppenbart att det var du!

    Jag gissar på triss i killar!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    :)

    Å så roligt! Du var en av mina gissningar! :)

    JÄTTEJÄTTEgrattis till er alla!! Å du - du kommer väl in å berättar när du fått resultatet av fvp?

    ROLIGT Helena!
  18. 9
    :) Å så roligt! Du var en av mina gissningar! :)

    JÄTTEJÄTTEgrattis till er alla!! Å du - du kommer väl in å berättar när du fått resultatet av fvp?

    ROLIGT Helena!
  19. sarah,maxen03 o bäbisv33
    #10

    Grattis igen ;-)!

    och du har mail i låddan!
  20. 10
    Grattis igen ;-)! och du har mail i låddan!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    WOW!!!

    Det VAR du alltså?! Jag tänkte nog också att det var likt dig, men så tänkte jag också att nää, kan det verkligen vara en femma på g...? :D

    MEGA GRATTIS!
  22. 11
    WOW!!! Det VAR du alltså?! Jag tänkte nog också att det var likt dig, men så tänkte jag också att nää, kan det verkligen vara en femma på g...? :D

    MEGA GRATTIS!
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12

    Stort grattis!

    En femma blir nog bra det, ett julibarn till kan ju aldrig vara fel.
  24. 12
    Stort grattis! En femma blir nog bra det, ett julibarn till kan ju aldrig vara fel.
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13

    Woho!

    Häftigt!
    Nu ligger jag i lä! :o)
    Grattis och kram!
  26. 13
    Woho! Häftigt!
    Nu ligger jag i lä! :o)
    Grattis och kram!
  27. Medlem sedan
    Mar 2005
    #14

    Stort GRATTIS!!

    Å God Jul!
  28. 14
    Stort GRATTIS!! Å God Jul!
  29. Medlem sedan
    Nov 2002
    #15

    Nämen!

    Snart börjar jag allt tro på storken! Stort grattis! Härligt att höra att nykomlingen också är välkommen trots sin överraskande ankomst.

    Jag önskar er en god fortsättning på julen och hoppas att du får må hyfsat bra ändå.

    PS: Om det blir en pojke kanske han vill heta Juli-Jan? ;-)
  30. 15
    Nämen! Snart börjar jag allt tro på storken! Stort grattis! Härligt att höra att nykomlingen också är välkommen trots sin överraskande ankomst.

    Jag önskar er en god fortsättning på julen och hoppas att du får må hyfsat bra ändå.

    PS: Om det blir en pojke kanske han vill heta Juli-Jan? ;-)
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16

    Vilken överraskning

    och jättegrattiis tiller allihopa. Jag var helt övertygad om att det inte var du eftersom du inte brukar stava fel och det var en felstavning i rimmet, men där ser man. Hoppas att du får må lite bättre denna gång och att allt går bra!

    Mvh,
    Susanne
  32. 16
    Vilken överraskning och jättegrattiis tiller allihopa. Jag var helt övertygad om att det inte var du eftersom du inte brukar stava fel och det var en felstavning i rimmet, men där ser man. Hoppas att du får må lite bättre denna gång och att allt går bra!

    Mvh,
    Susanne
  33. Cissi med Gustav
    #17

    Grattis!

    Jag beundrar er verkligen!! En annan funderar på om och när vi ska skaffa nummer två. :-)
    Stort grattis!
  34. 17
    Grattis! Jag beundrar er verkligen!! En annan funderar på om och när vi ska skaffa nummer två. :-)
    Stort grattis!
  35. Medlem sedan
    Feb 2003
    #18

    Grattis!

    Oj en femma, så spännande och kul.
    Stort grattis!!
  36. 18
    Grattis! Oj en femma, så spännande och kul.
    Stort grattis!!
  37. Medlem sedan
    Feb 2000
    #19

    Vad kan man säga..

    STORT GRATTIS, hopas verkligen att du slipper må så ill adenna gång, Mådde du illa med tjejerna med??

    Stort grattis igen,
  38. 19
    Vad kan man säga.. STORT GRATTIS, hopas verkligen att du slipper må så ill adenna gång, Mådde du illa med tjejerna med??

    Stort grattis igen,
  39. Medlem sedan
    Dec 2003
    #20

    Grattis grattis

    och vad skont att det trots oplanering ar valkommet! Och haller en tumme for en tjej da, sa du far kopa nya prinsessgrejor istallet.
  40. 20
    Grattis grattis och vad skont att det trots oplanering ar valkommet! Och haller en tumme for en tjej da, sa du far kopa nya prinsessgrejor istallet.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Sålt Guld till Guldkit?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-08-12, 06:27
  2. Hem till gården på tv 4 Guld
    By l.i.l.l.a.n in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 18:44
  3. Grattis FBK till SM Guld!!
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 21:06
  4. Gult guld - vitt guld?
    By Aquafemina in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 12:43
  5. Silver eller guld till svart?
    By Bella in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 13:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar