Vårdbidragsfråga
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Lena
    #1

    Vårdbidragsfråga

    När det gäller vårdbidraget har jag en fråga som jag vore jättetacksam om någon skulle vilja hjälpa mig med. På ansökan om vårdbidrag står det under fråga 6 beträffande tillsyns- och vårdbehov; \"Hur länge räknar du med att det särskilda tillsyns- och vårdbehovet kommer att bestå\". Jag vet inte vad jag ska svara på den frågan. Hur länge brukar behovet kvarstå egentligen? Vad har ni skrivit på era ansökningar? Tacksam för svar.
  2. 1
    Vårdbidragsfråga När det gäller vårdbidraget har jag en fråga som jag vore jättetacksam om någon skulle vilja hjälpa mig med. På ansökan om vårdbidrag står det under fråga 6 beträffande tillsyns- och vårdbehov; \"Hur länge räknar du med att det särskilda tillsyns- och vårdbehovet kommer att bestå\". Jag vet inte vad jag ska svara på den frågan. Hur länge brukar behovet kvarstå egentligen? Vad har ni skrivit på era ansökningar? Tacksam för svar.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    En lång tid framöver

    står det på vårat, men det står även på läkarintyget. (nu har vår son andra bekymmer också iofs)Men prova!
  4. 2
    En lång tid framöver står det på vårat, men det står även på läkarintyget. (nu har vår son andra bekymmer också iofs)Men prova!

Liknande trådar

  1. Vårdbidragsfråga..
    By *N-M* in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 18:50
  2. Vårdbidragsfråga..
    By *N-M* in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 15:37
  3. Vårdbidragsfråga..
    By My04 in forum Downs Syndrom
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 13:20
  4. En vårdbidragsfråga!
    By mysaan in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 11:19
  5. Vårdbidragsfråga
    By Lena in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar