Äh, vad tusan
_0610 Oktoberbarn
  1. Jalla
    #1

    Äh, vad tusan

    jag flyttar hit direkt. Det känns verkligen inte som om det skulle bli någon septemberbebis (tyvärr) så jag anmäler mig här istället. Är en 35-åring med en son på dryga 1 1/2 år. Vi är inne på vårt 9:e försök, men 6:e efter ett tidigt missfall i juli. Hoppas att det är vår tur nu!
    Kram
  2. 1
    Äh, vad tusan jag flyttar hit direkt. Det känns verkligen inte som om det skulle bli någon septemberbebis (tyvärr) så jag anmäler mig här istället. Är en 35-åring med en son på dryga 1 1/2 år. Vi är inne på vårt 9:e försök, men 6:e efter ett tidigt missfall i juli. Hoppas att det är vår tur nu!
    Kram
  3. K.
    #2

    Här är du ju...

    Jag börjar nosa på den här gruppen också. Skumt eftersom min nästa IM är 1,5 månad bort (på grund av datortomografin). Hrm... kan bli slutet av oktober med stor tur.
  4. 2
    Här är du ju... Jag börjar nosa på den här gruppen också. Skumt eftersom min nästa IM är 1,5 månad bort (på grund av datortomografin). Hrm... kan bli slutet av oktober med stor tur.
  5. Jalla
    #3

    Jajämän!

    Här är jag redan, jag kör dubbla ankomstgrupper några dagar. Jag hade blivit tokig om jag som du varit tvungen att avstå bebisverkstan, men jag förstår att ibland måste man bara vänta hur trist det än är. Ska tänka på dig när det är dags för datortomografin - och sen förstås när det är dags för nästa IM!!!
    Kram
  6. 3
    Jajämän! Här är jag redan, jag kör dubbla ankomstgrupper några dagar. Jag hade blivit tokig om jag som du varit tvungen att avstå bebisverkstan, men jag förstår att ibland måste man bara vänta hur trist det än är. Ska tänka på dig när det är dags för datortomografin - och sen förstås när det är dags för nästa IM!!!
    Kram
  7. K.
    #4

    trisst

    Ja, det är trisst att avstå. En liten nyårstillverkad familjemedlem hade suttit fint. Men det är väl viktigt att kolla upp knölen först.
    Nu kommer jag kunna ha koll på hur många dagar jag har, det är ju alltid nåt.

    Jag har dåligt tålamod, men får ju tillfälle att öva på det också nu.

    Hur går det för dig? IM 31 va?

    Lycka-till-kram!
  8. 4
    trisst Ja, det är trisst att avstå. En liten nyårstillverkad familjemedlem hade suttit fint. Men det är väl viktigt att kolla upp knölen först.
    Nu kommer jag kunna ha koll på hur många dagar jag har, det är ju alltid nåt.

    Jag har dåligt tålamod, men får ju tillfälle att öva på det också nu.

    Hur går det för dig? IM 31 va?

    Lycka-till-kram!
  9. Jalla
    #5

    Jo

    tålamod är verkligen något man får öva i den här branschen!!! *s*
    Ja, IM 31... Har ALLA symtom som jag brukar ha så det är alldeles säkert tantskrället som är på G.
    Tack för att du tänker på mig!!
    Kram tillbaka
    OCH GOTT NYTT ÅR!
  10. 5
    Jo tålamod är verkligen något man får öva i den här branschen!!! *s*
    Ja, IM 31... Har ALLA symtom som jag brukar ha så det är alldeles säkert tantskrället som är på G.
    Tack för att du tänker på mig!!
    Kram tillbaka
    OCH GOTT NYTT ÅR!
  11. Jalla
    #6

    Tilläg: Det går

    bra, testade idag bara för att få neg men jag är GRAVID!!! *helt chockad*

    Men jag lovar att hålla tummar och tår när det är dags för bebisverkstad för er del nästa gång.
    KRAAAM!!!

    PS jag är övertygad om att det var just din lycka-till-kram idag som gjorde hela skillnaden :)
  12. 6
    Tilläg: Det går bra, testade idag bara för att få neg men jag är GRAVID!!! *helt chockad*

    Men jag lovar att hålla tummar och tår när det är dags för bebisverkstad för er del nästa gång.
    KRAAAM!!!

    PS jag är övertygad om att det var just din lycka-till-kram idag som gjorde hela skillnaden :)

Liknande trådar

  1. men vad tusan....
    By justEmmie in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 21:42
  2. men för tusan
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 21:22
  3. Vad tusan är det här?
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 09:03
  4. Men.. va tusan
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 17:02
  5. Men vad tusan var det här!!!
    By Bian in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar