Gravid igen!!! =)
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Gravid igen!!! =)

    Måste bara berätta här oxå att jag nu är gravid igen i v 13 och Tova ska få syskon i juli om allt går som det ska. Känner mig lite orolig för att den här bebisen oxå ska behöva ha skena men samtidigt så är det värt det i fall det behövs.
    Ni som har 2, har barn nr 2 oxå fått skena??

    Kram på er alla!!
  2. 1
    Gravid igen!!! =) Måste bara berätta här oxå att jag nu är gravid igen i v 13 och Tova ska få syskon i juli om allt går som det ska. Känner mig lite orolig för att den här bebisen oxå ska behöva ha skena men samtidigt så är det värt det i fall det behövs.
    Ni som har 2, har barn nr 2 oxå fått skena??

    Kram på er alla!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    G*R*A*T*T*I*S

    Vad roligt!!! Härligt med en liten bebbe till :).

    Vi har tre barn (2 flickor och en pojke) och det är endast Myra (yngsta) som fått skena. Min svärmor har problem med höfterna samt att Myra låg i säte i stort sätt ända fram till förlossningen och det _kunde_ ha påverkat henne men det är bara spekulationer från läkarna.

    Stor kram till dig!
  4. 2
    G*R*A*T*T*I*S Vad roligt!!! Härligt med en liten bebbe till :).

    Vi har tre barn (2 flickor och en pojke) och det är endast Myra (yngsta) som fått skena. Min svärmor har problem med höfterna samt att Myra låg i säte i stort sätt ända fram till förlossningen och det _kunde_ ha påverkat henne men det är bara spekulationer från läkarna.

    Stor kram till dig!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Hej

    Grattis till den lilla i magen! Själv får jag mitt andra barn vilken dag som helst. Jag hoppas oxå slippa skenan denna gång. Jag rapporterar så fort jag vet!!
  6. 3
    Hej Grattis till den lilla i magen! Själv får jag mitt andra barn vilken dag som helst. Jag hoppas oxå slippa skenan denna gång. Jag rapporterar så fort jag vet!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Lycka till!!!

    Åhhh va härligt. Hör av dig hit när du orkar så vi får veta hur det gick.

    Kram på dig!
  8. 4
    Lycka till!!! Åhhh va härligt. Hör av dig hit när du orkar så vi får veta hur det gick.

    Kram på dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5

    grattis

    Nej det är bara Disa som haft skena av mina 4 barn. Och hon är nummer 3 i kullen.
    Låg också i säte vilket inte de andra gjort.
  10. 5
    grattis Nej det är bara Disa som haft skena av mina 4 barn. Och hon är nummer 3 i kullen.
    Låg också i säte vilket inte de andra gjort.
  11. Medlem sedan
    Jan 1999
    #6

    Åhh, vad mysigt!

    Lycka till nu, Annelie! Jag har fyra barn, och August är sist i skaran och den enda som har haft skena. Slump eller inte, vem vet ?!? Vet bara att han inte uppfyllde ett enda \"kriterie\" för att ha höftlux. För var det inte så att att ärftlighet, att vara flicka och sätesbarn \"drabbades\" oftare ?
  12. 6
    Åhh, vad mysigt! Lycka till nu, Annelie! Jag har fyra barn, och August är sist i skaran och den enda som har haft skena. Slump eller inte, vem vet ?!? Vet bara att han inte uppfyllde ett enda \"kriterie\" för att ha höftlux. För var det inte så att att ärftlighet, att vara flicka och sätesbarn \"drabbades\" oftare ?
  13. Anna m. Leo + Antonia
    #7

    Grattis!

    Här kommer ett litet sent grattis från oss också.
    Barn 1 har inte någon lux alls utan hos oss är det barn 2 som har höftproblem. Jag förstår om du är orolig, men det behöver ju inte alls bli så. Hoppas inte, men om så är ni i alla fall mer förberedda nu!

    Lycka till!
  14. 7
    Grattis! Här kommer ett litet sent grattis från oss också.
    Barn 1 har inte någon lux alls utan hos oss är det barn 2 som har höftproblem. Jag förstår om du är orolig, men det behöver ju inte alls bli så. Hoppas inte, men om så är ni i alla fall mer förberedda nu!

    Lycka till!
  15. cecilia
    #8

    Tre barn- tre lux

    Hej! JAg har tre barn, flicka, pojke, pojke. Alla luxbarn, alla behandlade i 12 veckor med skena/frejkabyxa.
    Lycka till och hoppas att du slipper denna gången!
  16. 8
    Tre barn- tre lux Hej! JAg har tre barn, flicka, pojke, pojke. Alla luxbarn, alla behandlade i 12 veckor med skena/frejkabyxa.
    Lycka till och hoppas att du slipper denna gången!

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen
    By Irmis in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 21:23
  3. jag är gravid igen
    By villhabarn. in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 11:59
  4. Gravid igen...
    By Zilvia in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 12:33
  5. Jag är gravid igen!
    By september04mamma in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar