Marcus har fått vattkoppor
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Marcus har fått vattkoppor

    Det har gått på dagis i flera omgångar under hösten men Marcus har klarat sig.Men i morse var det en liten prickig kille som kom upp.Har inte anat någonting, dom bara kom.
    Nu håller jag bara tummarna för att Lucas får nu samtidigt så är det gjort sedan.Vill ha det gjort innan jag ska börja jobba igen.
  2. 1
    Marcus har fått vattkoppor Det har gått på dagis i flera omgångar under hösten men Marcus har klarat sig.Men i morse var det en liten prickig kille som kom upp.Har inte anat någonting, dom bara kom.
    Nu håller jag bara tummarna för att Lucas får nu samtidigt så är det gjort sedan.Vill ha det gjort innan jag ska börja jobba igen.
  3. Mia med Ludvig
    #2

    Jag går och väntar...

    På lördag är det 2 veckor sen Ludvig träffade en med Vattkoppor. HAn har lite små prickar. Får se om han får det . Skulle passa bra nu efter i morgon. Då vi är lediga ialla fall.
  4. 2
    Jag går och väntar... På lördag är det 2 veckor sen Ludvig träffade en med Vattkoppor. HAn har lite små prickar. Får se om han får det . Skulle passa bra nu efter i morgon. Då vi är lediga ialla fall.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Vi har klart oss

    varje gång det varit vattenkopps-ride på dagis om runt om oss. Had einte haft ngt emot att barnen fick det nu när Olle är lite äldre oxå.
    Hoppas pojkarna får en lindrig variant. Minns Dennis när han hade, han var prickig lääänge!

    Kram!
  6. 3
    Vi har klart oss varje gång det varit vattenkopps-ride på dagis om runt om oss. Had einte haft ngt emot att barnen fick det nu när Olle är lite äldre oxå.
    Hoppas pojkarna får en lindrig variant. Minns Dennis när han hade, han var prickig lääänge!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    vi har haft.....

    Hos oss hade vi besök av den sjukan i somras. Alla var friska till Midsommarafton. På firandet vi var på här i stan, var det många prickiga barn..... Det syns ju ett bra tag efteråt....

    Här fick Mirjam först - 2 veckor efter första på förskolan. Två veckor senare fick Nora, Elsie och Johan. Nora går ju på samma förskola, men det dröjde ändå för henne. Samma sak med kompisarna - lillebror fick efter syrran. Tyvärr - för din del.
  8. 4
    vi har haft..... Hos oss hade vi besök av den sjukan i somras. Alla var friska till Midsommarafton. På firandet vi var på här i stan, var det många prickiga barn..... Det syns ju ett bra tag efteråt....

    Här fick Mirjam först - 2 veckor efter första på förskolan. Två veckor senare fick Nora, Elsie och Johan. Nora går ju på samma förskola, men det dröjde ändå för henne. Samma sak med kompisarna - lillebror fick efter syrran. Tyvärr - för din del.
  9. malin2
    #5

    här

    vaccineras man. Så E är vaccinerad. Men de andra två ahde det våren 98.
    Hoppas att det inte blir så illa.
  10. 5
    här vaccineras man. Så E är vaccinerad. Men de andra två ahde det våren 98.
    Hoppas att det inte blir så illa.

Liknande trådar

  1. Isak har fått vattkoppor...
    By Maria med V & I in forum _0405 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 01:22
  2. Tindra fått vattkoppor!
    By Tindragull in forum _0407 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 12:33
  3. nu har vi fått vattkoppor.
    By moa_ in forum Barnsjukdomar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 21:07
  4. Marcus har fått nytt jobb!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 14:03
  5. Marcus har fått sin första medalj
    By Gunill@ in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar