Ni som tappat vikt
Vikt
  1. lilla ödlan
    #1

    Ni som tappat vikt

    Efter extrem stress, separation och amning har jag tappat 17 kg på två månader.Men vad gör man med huden? Drar den sig tillbaka, finns det krämer som hjälper?
  2. 1
    Ni som tappat vikt Efter extrem stress, separation och amning har jag tappat 17 kg på två månader.Men vad gör man med huden? Drar den sig tillbaka, finns det krämer som hjälper?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Men usch då

    Det låter jobbigt, och det är extremt fort du tappat i vikt. Då hänger huden inte riktigt med förstår jag. Jag blev av med 18 kilo på fem månader men det var ju med flit. Jag tror att huden delvis drar sig ihop av sig självt, men själv blev jag av med det sista sladdret genom styrketräning för hela kroppen.
  4. 2
    Men usch då Det låter jobbigt, och det är extremt fort du tappat i vikt. Då hänger huden inte riktigt med förstår jag. Jag blev av med 18 kilo på fem månader men det var ju med flit. Jag tror att huden delvis drar sig ihop av sig självt, men själv blev jag av med det sista sladdret genom styrketräning för hela kroppen.

Liknande trådar

  1. Tappat i vikt
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:29
  2. Han har tappat i vikt
    By Gafsan in forum _00 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 14:32
  3. Tappat i vikt
    By MissW in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 17:11
  4. När man tappat mkt i vikt
    By -Catharina- in forum Ordet är fritt
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 15:40
  5. tappat vikt
    By krize in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar