den 2 januari...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    den 2 januari...

    då startar jag o min sambo på riktigt=)
    Har redan \"fuskstartat\" =) idag la jag upp halva tallriken med sallad innan jag la upp maten=) jätte nöjd med mej själv=)
    nä men alltså den 2 januari så börjar jag o min sambo på riktigt! då ska vi till en början inte äta godis ekller snabbmat på 1 månad!
    det ska bli så himla roligt o spännande o se sen NÄR jag klarat det o få gå iväg o köpa nya handukar till badrummet för det är belöningen när vi klarat en månad utan godis o sånt=)
    har kommit på de grymmaste belöningssystemet så de e skit kul=)
    sen har vi varsin belöning sen när vi går i mål(med taanke på att smbon kommer troligtvis i mål lååååångt innan mej) och en gemensam=) o den gemensamma ska vara typ en lillsemester till typ danmark eller tyskland eller nått=)
    min belöning ska va en snygg höst/vinterjacka tror jag=) har inte bestämt mej ännu! kankse blir stövlar istället=)
    hihi de e så roligt att sitta såhär o fantisera om snygga kläder =)
    o min sambo har sagt att efter den 2 januari då ger inte han vika för mitt godis gnäll=) hihi!!
    och nu i julklapp så fick vi pengar till en diskmasin och det har vi nu vart o handlat o sambon o svärfar insallerar den just nu=) hihi har aldrig haft en diskmaskin så himla skojjigt=) åh va härligt det ska bli o slippa diska alla dessa hemska bestick=)
    jag har alltid sagt att \"har ma bara diskmaskin så e de mycke enklare att laga mat\" upp till bevis!haha ja härligt 22½ år innan man fick en diskmaskin i huset=) hihi skojjigt! min mamma e 47 o har fortfarande ingen!!
    stackars henne!
    ja nu blev detta långt! men jag e bara så glad att jag verkligen bestämt mej o äntligen fått med min sambo på detta=)
    jepp kör så de ryker=)
    go fortsättning å er alla=)
    kraaam
  2. 1
    den 2 januari... då startar jag o min sambo på riktigt=)
    Har redan \"fuskstartat\" =) idag la jag upp halva tallriken med sallad innan jag la upp maten=) jätte nöjd med mej själv=)
    nä men alltså den 2 januari så börjar jag o min sambo på riktigt! då ska vi till en början inte äta godis ekller snabbmat på 1 månad!
    det ska bli så himla roligt o spännande o se sen NÄR jag klarat det o få gå iväg o köpa nya handukar till badrummet för det är belöningen när vi klarat en månad utan godis o sånt=)
    har kommit på de grymmaste belöningssystemet så de e skit kul=)
    sen har vi varsin belöning sen när vi går i mål(med taanke på att smbon kommer troligtvis i mål lååååångt innan mej) och en gemensam=) o den gemensamma ska vara typ en lillsemester till typ danmark eller tyskland eller nått=)
    min belöning ska va en snygg höst/vinterjacka tror jag=) har inte bestämt mej ännu! kankse blir stövlar istället=)
    hihi de e så roligt att sitta såhär o fantisera om snygga kläder =)
    o min sambo har sagt att efter den 2 januari då ger inte han vika för mitt godis gnäll=) hihi!!
    och nu i julklapp så fick vi pengar till en diskmasin och det har vi nu vart o handlat o sambon o svärfar insallerar den just nu=) hihi har aldrig haft en diskmaskin så himla skojjigt=) åh va härligt det ska bli o slippa diska alla dessa hemska bestick=)
    jag har alltid sagt att \"har ma bara diskmaskin så e de mycke enklare att laga mat\" upp till bevis!haha ja härligt 22½ år innan man fick en diskmaskin i huset=) hihi skojjigt! min mamma e 47 o har fortfarande ingen!!
    stackars henne!
    ja nu blev detta långt! men jag e bara så glad att jag verkligen bestämt mej o äntligen fått med min sambo på detta=)
    jepp kör så de ryker=)
    go fortsättning å er alla=)
    kraaam
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Hoppas

    att det går jättebra för er båda två! *lyckospark*
  4. 2
    Hoppas att det går jättebra för er båda två! *lyckospark*

Liknande trådar

  1. JANUARI
    By Happy mama in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-05, 10:27
  2. 10% på all rea tom 31 januari
    By Strossel in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 21:06
  3. Januari REA
    By M.Stigevi in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 19:18
  4. i januari bär det av..
    By mama79 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 15:44
  5. Januari-07
    By Kontrollfreaken in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 07:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar