6-årsfråga:
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    6-årsfråga:

    Victor fyller om en vecka. På önskelistan finns:
    - ett gameboy
    - en jordglob
    - ett nalle puhspel som man kopplar till tv:n
    - en stjärnkikare
    - ett mikroskåp
    - cykel

    Har inte riktigt bestämt oss än, men det lutar åt ett gameboy och en jordglob. =)

    Vad fick era 6-åringar?
  2. 1
    6-årsfråga: Victor fyller om en vecka. På önskelistan finns:
    - ett gameboy
    - en jordglob
    - ett nalle puhspel som man kopplar till tv:n
    - en stjärnkikare
    - ett mikroskåp
    - cykel

    Har inte riktigt bestämt oss än, men det lutar åt ett gameboy och en jordglob. =)

    Vad fick era 6-åringar?
  3. Li m F-00 & H-02
    #2

    Min...

    ska få en loftsäng och tillhörande skrivbordsskiva samt en bäddsoffa. Så det blir nog inget mera än det :-)
  4. 2
    Min... ska få en loftsäng och tillhörande skrivbordsskiva samt en bäddsoffa. Så det blir nog inget mera än det :-)
  5. mia b
    #3

    Anielica

    fyller ju år imorgon...eller idag om jag ser på klockan.
    Tyvärr är hon inte hos mig i år heller, men när hon kommer hit på fredag så får hon en liten leksaksdammsugare och massor av småpryttlar till sitt lilla kök.
    Har även lovat henne en ny loftsäng och ett omgjort rum när hon kommer (delar iofs det med storebror Isac).
    kalas blir det antagligen på söndag så det vore kul om jag verkligen hinner färdigt med rummet innan hon kommer hit.

    Tänk att våra små vinterbarn blivit så stora nu...helt otroligt vad fort tiden går!!!!
  6. 3
    Anielica fyller ju år imorgon...eller idag om jag ser på klockan.
    Tyvärr är hon inte hos mig i år heller, men när hon kommer hit på fredag så får hon en liten leksaksdammsugare och massor av småpryttlar till sitt lilla kök.
    Har även lovat henne en ny loftsäng och ett omgjort rum när hon kommer (delar iofs det med storebror Isac).
    kalas blir det antagligen på söndag så det vore kul om jag verkligen hinner färdigt med rummet innan hon kommer hit.

    Tänk att våra små vinterbarn blivit så stora nu...helt otroligt vad fort tiden går!!!!
  7. Lotta med Emily & Sophie
    #4

    Emily

    fick en jordglob och den är poppis. Lite lättare att se än i en kartbok.
    Sen fick hon kläder och böcker. I julklapp fick hon mer leksaker, bla palymobil som hon älskar.
    Cykel och mikroskop tycker jag låter som bra saker annars!
  8. 4
    Emily fick en jordglob och den är poppis. Lite lättare att se än i en kartbok.
    Sen fick hon kläder och böcker. I julklapp fick hon mer leksaker, bla palymobil som hon älskar.
    Cykel och mikroskop tycker jag låter som bra saker annars!
  9. Sara m Simon 6 år
    #5

    Simon

    har fått pengar i julklapp så han har köpt det han själv vill ha. Sedan köpte vi lego till honom och av mormor & morfar fick han en jättebra overall.
    Av farmor och farfar har han inte fått nått.
  10. 5
    Simon har fått pengar i julklapp så han har köpt det han själv vill ha. Sedan köpte vi lego till honom och av mormor & morfar fick han en jättebra overall.
    Av farmor och farfar har han inte fått nått.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Bella fick..

    av oss en loftsäng, barbiefilm, pc-spel och skrivbordsgrejer, av andra fick hon örhängen, tv med dvd, filmer, lek och lär dator, skridskor och en massa pysselgrejor...
  12. 6
    Bella fick.. av oss en loftsäng, barbiefilm, pc-spel och skrivbordsgrejer, av andra fick hon örhängen, tv med dvd, filmer, lek och lär dator, skridskor och en massa pysselgrejor...
  13. Medlem sedan
    May 1999
    #7

    Grattis i efterskott!

    Ja, tiden går fort! Minns rixträffen vi hade för några år sen.. då var väl barnen inte mer än 1 ½... =)
  14. 7
    Grattis i efterskott! Ja, tiden går fort! Minns rixträffen vi hade för några år sen.. då var väl barnen inte mer än 1 ½... =)
  15. Medlem sedan
    May 1999
    #8

    Vi kom på att en...

    cykel får han ändå under våren, men en jordglob blir det og och säkert ett gameboy, för detvill han ha mest av allt! =)
  16. 8
    Vi kom på att en... cykel får han ändå under våren, men en jordglob blir det og och säkert ett gameboy, för detvill han ha mest av allt! =)
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9

    Lego...

    har han massor redan, har ärvt efter syskonen, så det finns det gott om.
    Overall är ju jättebra!
  18. 9
    Lego... har han massor redan, har ärvt efter syskonen, så det finns det gott om.
    Overall är ju jättebra!
  19. Medlem sedan
    May 1999
    #10

    Bra grejor!

    Släkten ska ju också ge... bra med tips!
  20. 10
    Bra grejor! Släkten ska ju också ge... bra med tips!
  21. Medlem sedan
    May 1999
    #11

    Också bra!

    Säng har han en , men han skulle nog vilja ha en loftsäng... =)
  22. 11
    Också bra! Säng har han en , men han skulle nog vilja ha en loftsäng... =)
  23. Linda & Anton*6 år idag*
    #12

    Anton fick..

    * cykel
    * cykelhjälm
    * X-box-spel
    * Dvd-film
    * och till sist 500:- som han tänkte sätta sprätt på på lördag när vi ska till leksaksaffären.

    Han önskade även en \" Twister\" och en skateboard men man kan ju inte få allt ;)
  24. 12
    Anton fick.. * cykel
    * cykelhjälm
    * X-box-spel
    * Dvd-film
    * och till sist 500:- som han tänkte sätta sprätt på på lördag när vi ska till leksaksaffären.

    Han önskade även en \" Twister\" och en skateboard men man kan ju inte få allt ;)
  25. Karin och Svante
    #13

    Tips om Gameboy

    Hej!

    Svante fick ett Gameboy i julklapp och han var salig! Själva spelkonsolen kostade 899, men vad dyrt det blir om man ska köpa spel för drygt 400 kr till! Så därför vill jag tipsa om att man kan köpa begagnade spel. jag köpte Mario Kart (tror jag det hette...) för 249 i en spelaffär, och enda skillnaden var att förpackningen var lite skamfilad.
  26. 13
    Tips om Gameboy Hej!

    Svante fick ett Gameboy i julklapp och han var salig! Själva spelkonsolen kostade 899, men vad dyrt det blir om man ska köpa spel för drygt 400 kr till! Så därför vill jag tipsa om att man kan köpa begagnade spel. jag köpte Mario Kart (tror jag det hette...) för 249 i en spelaffär, och enda skillnaden var att förpackningen var lite skamfilad.
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14

    presenter

    Andreas fick ett gameboy i julklapp.
    Han fyllde 6 år i december,men kom 17 inte ihåg vad han fick,många bilar blev det.
  28. 14
    presenter Andreas fick ett gameboy i julklapp.
    Han fyllde 6 år i december,men kom 17 inte ihåg vad han fick,många bilar blev det.
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15

    gameboy

    Vi köpte begagnat gameboy och spel,på Tradera.
    Det kan kanske finnas på Blocket med.
  30. 15
    gameboy Vi köpte begagnat gameboy och spel,på Tradera.
    Det kan kanske finnas på Blocket med.
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16

    Katarina ska få

    Lego Belville/Clikets
    kokbok med Nalle Puh
    Puhbok
    cd-spel
    Och lite små grejer.
  32. 16
    Katarina ska få Lego Belville/Clikets
    kokbok med Nalle Puh
    Puhbok
    cd-spel
    Och lite små grejer.
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17

    Glömde..

    ..våran gamla digitalkamera. Hon älskar att fota och gör det bra.

    Vi ska köpa en ny till oss. När de nya kameramobilerna tar bättre foton är det nog dags. :-)
  34. 17
    Glömde.. ..våran gamla digitalkamera. Hon älskar att fota och gör det bra.

    Vi ska köpa en ny till oss. När de nya kameramobilerna tar bättre foton är det nog dags. :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar