De fixar det nog...
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    De fixar det nog...

    med jobb, jobb och JOBB...

    Hihihi ja nu är det dags igen.
    Första jobbdagen på måååååååånga veckor och jag är helt slut. Ever också, som somnade i \"vanlig\" tid istället för att nattuggla som han gjort de senaste veckorna.
    Både bra och dåligt.
    Bra med gamla vanliga rutinerna och att snart äntligen få lite bättre inkomst än sjuklön och karensdagar här och var *Bläääääääää*.
    Dåligt för att jag känner hur slut - både fysiskt men framför allt psykiskt - jag fortfarande är.
    Kul idag dock, för jag behövdes på Importen där jag trivs allra allra bäst och där ska jag få vara resten av veckan. Lugnare tempo och stressvärken i magen minskade ganska så mycket.
    Nä, trött trött och slut är jag - kunde ju knappt sova inatt för jag var så rädd att försova mig (känns det igen Åsa? *L*) och bara vände och vred på mig och vaknade flera gånger i timmen.
    Det kommer nog ta ett tag att komma in i det hela igen, så ni vet varför jag är \"osynlig\".... ;-)

    Kram på er!
    /Morgana
  2. 1
    De fixar det nog... med jobb, jobb och JOBB...

    Hihihi ja nu är det dags igen.
    Första jobbdagen på måååååååånga veckor och jag är helt slut. Ever också, som somnade i \"vanlig\" tid istället för att nattuggla som han gjort de senaste veckorna.
    Både bra och dåligt.
    Bra med gamla vanliga rutinerna och att snart äntligen få lite bättre inkomst än sjuklön och karensdagar här och var *Bläääääääää*.
    Dåligt för att jag känner hur slut - både fysiskt men framför allt psykiskt - jag fortfarande är.
    Kul idag dock, för jag behövdes på Importen där jag trivs allra allra bäst och där ska jag få vara resten av veckan. Lugnare tempo och stressvärken i magen minskade ganska så mycket.
    Nä, trött trött och slut är jag - kunde ju knappt sova inatt för jag var så rädd att försova mig (känns det igen Åsa? *L*) och bara vände och vred på mig och vaknade flera gånger i timmen.
    Det kommer nog ta ett tag att komma in i det hela igen, så ni vet varför jag är \"osynlig\".... ;-)

    Kram på er!
    /Morgana
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Härligt!

    Vad skönt att du fixar det!

    Hoppas att du ALDRIG mer drabbas av minsta lilla krämpa!

  4. 2
    Härligt! Vad skönt att du fixar det!

    Hoppas att du ALDRIG mer drabbas av minsta lilla krämpa!

Liknande trådar

  1. Fixar jag det..?
    By rina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:01
  2. Fixar man
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 14:48
  3. Jag fixar
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 19:50
  4. Fixar man...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 20:31
  5. Hur fixar ni det?
    By Ledsen idag (igen) in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar