...har Cornelia (och hennes storebrorsor på snart 3) drabbats av. Gabbe (ena tvillingen) hade jättevariga ögon en dag, sen var de illröda en dag och så lite rödsprängda nån dag till . Oliver, andra killen, har bara haft antydan till lite gult var i ögonvrån, inget mer (än så länge!). Men Cornelia, lilla stackararen, har varit jättegeggig i tre dar nu :-/

Nåja. Vi höll oss ju oförskämt friska hela hösten så liiite elände får man väl räkna med så här nu på nya året ;) Killarna får nog dra till dagis i morron iaf, så blir jag o Cornelia hemma o myser... (sambon tog idag, då vi höll killarna hemma för säkerhets skull - jag grejar inte att vara hemma själv med tre sjuka småbarn, men han gör det av nån anledning!)

Värre var att Cornelia var hostig och eländig natten som var också, och skrek och gnällde och kunde inte sova... hoppas hoppas hon sover bättre inatt! Verkar så hittills iaf... (jag sov bara två timmar natten som var tror jag).

Grattis också till ni som fått nya bäbisar!! :)
Och hoppas magsjuka och annat drar iväg å det snabbaste för er som drabbats av det :-/