Vad är det som knastrar? *s*
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Vad är det som knastrar? *s*

    Måste ju berätta.. Det var så roligt!

    Efter att det blivit nytt år (vi var ute o tittade på raketer o fikade lite efter det o så) o vi skulle gå o lägga oss så händer detta:
    Jag går in i sovrummet o börjar böka av mig kläderna (herregud att det kan vara så svårt att få av sig byxorna nu för tiden!). Då hör jag nåt som knastrar, precis som det vore nåt elfel. Försöker lokalisera det, men hittar inget. Ropar på Lars som kommer in, o han hör det också. Sen följer nästan en halvtimme av letande. Vi provar alla kontakter, lyssnar om det kommer frå lampor eller datorn, Lars knackar på alla eldosor, men vi kan inte hitta det! Jag överväger att ringa svärfar eftersom han är duktig på det elektriska. Men som tur var hann jag inte för Lars hittade \"felet\". Det kom från våran *hrm* leksakslåda. Kaninen låg o småvibrerade! Inte för att vi använt oss av den, men vi hade förvisso lite mys tidigare på kvällen o då använde vi ägget. Måste ha kommit emot kaninen när vi la tillbaks det.

    Hehe, tänk om svärfar kommit o lyckats lokalisera... Kunde blivit väldigt pinsamt.
  2. 1
    Vad är det som knastrar? *s* Måste ju berätta.. Det var så roligt!

    Efter att det blivit nytt år (vi var ute o tittade på raketer o fikade lite efter det o så) o vi skulle gå o lägga oss så händer detta:
    Jag går in i sovrummet o börjar böka av mig kläderna (herregud att det kan vara så svårt att få av sig byxorna nu för tiden!). Då hör jag nåt som knastrar, precis som det vore nåt elfel. Försöker lokalisera det, men hittar inget. Ropar på Lars som kommer in, o han hör det också. Sen följer nästan en halvtimme av letande. Vi provar alla kontakter, lyssnar om det kommer frå lampor eller datorn, Lars knackar på alla eldosor, men vi kan inte hitta det! Jag överväger att ringa svärfar eftersom han är duktig på det elektriska. Men som tur var hann jag inte för Lars hittade \"felet\". Det kom från våran *hrm* leksakslåda. Kaninen låg o småvibrerade! Inte för att vi använt oss av den, men vi hade förvisso lite mys tidigare på kvällen o då använde vi ägget. Måste ha kommit emot kaninen när vi la tillbaks det.

    Hehe, tänk om svärfar kommit o lyckats lokalisera... Kunde blivit väldigt pinsamt.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Hm...

    ..det kunde ju blivit en fin historia att berätta i framtiden om svärfar kommit i o hittat felet!! *sitter o skrattar*

    Tur att det inte var nåt med elen iaf! :-)

    *kram*
  4. 2
    Hm... ..det kunde ju blivit en fin historia att berätta i framtiden om svärfar kommit i o hittat felet!! *sitter o skrattar*

    Tur att det inte var nåt med elen iaf! :-)

    *kram*

Liknande trådar

  1. Det knastrar om mig
    By SandraB in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 16:54
  2. Mitt lår knastrar!
    By Superwoman in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 16:48
  3. Knastrar i knäna
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 13:30
  4. Knastrar från käke vid ena örat
    By Ljudet gör mig galen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar