Vad göra med nattvaket barn????
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Vad göra med nattvaket barn????

    Holger vaknar ibland mitt i natten & smyger tyst,tyst upp.Sen kan han göra vad han vill.Han smyger verkligen.Allt för att vi andra inte ska vakna.
    Detta är så otroligt obehagligt.
    Har även en babyvakt på hans rum men han är så tyst så inte ens den reagerar.
    Just nu har han så mycket monsterdrömmar så han sover hos oss/mig varje natt.Men inte ens då vaknar vi/jag när han smyger upp.

    Är ju livrädd att han ska komma till skada eller klura ut hur ytterdörrarna funkar :-(

    Snälla,ALLA tips & tankar emottages tacksamt....

    Jätteglad & go men är som sagt nattvaken + att han sällan eller aldrig äter.
  2. 1
    Vad göra med nattvaket barn???? Holger vaknar ibland mitt i natten & smyger tyst,tyst upp.Sen kan han göra vad han vill.Han smyger verkligen.Allt för att vi andra inte ska vakna.
    Detta är så otroligt obehagligt.
    Har även en babyvakt på hans rum men han är så tyst så inte ens den reagerar.
    Just nu har han så mycket monsterdrömmar så han sover hos oss/mig varje natt.Men inte ens då vaknar vi/jag när han smyger upp.

    Är ju livrädd att han ska komma till skada eller klura ut hur ytterdörrarna funkar :-(

    Snälla,ALLA tips & tankar emottages tacksamt....

    Jätteglad & go men är som sagt nattvaken + att han sällan eller aldrig äter.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Fråga

    Kristina m Linus inne på ank 2001/12 hur hon gjorde- de har haft det problemet.
    När det iskuterades där inne vet jag att vi pratade om så\'na där \"pling-plong\" som de har i affärer- som ringer när man går förbi. Finns för en billig penning på Clas Ohlsson- vet dock inte om de testade.
    Hör har vi en kille som när han vaknar på natten vrålar \"hallåååååå! Hjääääälp\" Jag är eeeensam! Pappa!\" så vi har _inte_ ditt problem...*skrattar*
  4. 2
    Fråga Kristina m Linus inne på ank 2001/12 hur hon gjorde- de har haft det problemet.
    När det iskuterades där inne vet jag att vi pratade om så\'na där \"pling-plong\" som de har i affärer- som ringer när man går förbi. Finns för en billig penning på Clas Ohlsson- vet dock inte om de testade.
    Hör har vi en kille som när han vaknar på natten vrålar \"hallåååååå! Hjääääälp\" Jag är eeeensam! Pappa!\" så vi har _inte_ ditt problem...*skrattar*
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    mitt tips

    lägg en tidning eller en plastpåse med en blöt handduk på nedanför sängen.då kommer han säga till när han vaknar!
    Så gjorde min mamma och fick mig att sluta gå i sömnen och sedan för att sluta gå upp och leka lade hon en sådan där fuskgräsmatta(entrematta) som är \"vass\"...

    hoppas det funkar, det gjorde det för min mamma
  6. 3
    mitt tips lägg en tidning eller en plastpåse med en blöt handduk på nedanför sängen.då kommer han säga till när han vaknar!
    Så gjorde min mamma och fick mig att sluta gå i sömnen och sedan för att sluta gå upp och leka lade hon en sådan där fuskgräsmatta(entrematta) som är \"vass\"...

    hoppas det funkar, det gjorde det för min mamma

Liknande trådar

  1. Vad göra när barn
    By Socialt umgänge in forum Skolbarn
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 13:23
  2. Är det kul att göra barn? ;-)
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 18:38
  3. Längsta nattvaket
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 16:38
  4. Vad får era barn göra i
    By mamma24h in forum Stora barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 19:29
  5. trött som bara den efter nattvaket:(
    By CHENOA in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 14:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar