En nying!
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    En nying!

    Tänkte passa på att presentera mej här oxå, för nu tror jag att jag räknar in mej i er grupp. Har ju en -04:a och en -05:a fast de är inte så täta som det kanske kan låta. Min 05:a föddes nämligen på nyårsafton 55 min före tolvslaget! :) (Och 04:an är född i mars)

    Men men, med mindre än två år mellan barnen så tror jag att jag har en hel del utbyte av denna grupp! Vill ni veta mer om undertecknad så är det bara att kika i mitt info.
  2. 1
    En nying! Tänkte passa på att presentera mej här oxå, för nu tror jag att jag räknar in mej i er grupp. Har ju en -04:a och en -05:a fast de är inte så täta som det kanske kan låta. Min 05:a föddes nämligen på nyårsafton 55 min före tolvslaget! :) (Och 04:an är född i mars)

    Men men, med mindre än två år mellan barnen så tror jag att jag har en hel del utbyte av denna grupp! Vill ni veta mer om undertecknad så är det bara att kika i mitt info.
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    välkommen hit imt

  4. 2
    välkommen hit imt
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Välkommen!!

    Oj vilken nyårspresent!! ;0) Hoppas du ska trivas!
  6. 3
    Välkommen!! Oj vilken nyårspresent!! ;0) Hoppas du ska trivas!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Välkommen

    och grattis till lillasyster! :)
  8. 4
    Välkommen och grattis till lillasyster! :)
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Välkommen hit :)

    Mina är ju oxå födda åren efter varandra, låter lite kul när man berättar :)
    Grattis igen till lillasyster, kikade på bilderna och hon är ju helt ljuvlig!
    Kram!
  10. 5
    Välkommen hit :) Mina är ju oxå födda åren efter varandra, låter lite kul när man berättar :)
    Grattis igen till lillasyster, kikade på bilderna och hon är ju helt ljuvlig!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Välkommen

    Och grattis till underverken :)
  12. 6
    Välkommen Och grattis till underverken :)
  13. Åsa m Lucas o Louise
    #7

    Välkommen!

    Grattis till lilla Tilde, vilken liten nyårsraket! Jag har en Lucas född oktober 03 och en liten Louise född maj 05 (gudmor är Neta m Ängla!). Är en sån som mer läser än skriver här på aff.
  14. 7
    Välkommen! Grattis till lilla Tilde, vilken liten nyårsraket! Jag har en Lucas född oktober 03 och en liten Louise född maj 05 (gudmor är Neta m Ängla!). Är en sån som mer läser än skriver här på aff.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8

    Välkommen!

    Läser och skriver här ibland, läser nog mer än skriver för det mesta. *s*

    Mina \"tätisar\" är födda -02 (3/7), -04 (19/4) och -05 (22/11). Har också en tjej som fyller 14 om ett par dagar. :-)

    Grattis till lilltjejen! :-)
  16. 8
    Välkommen! Läser och skriver här ibland, läser nog mer än skriver för det mesta. *s*

    Mina \"tätisar\" är födda -02 (3/7), -04 (19/4) och -05 (22/11). Har också en tjej som fyller 14 om ett par dagar. :-)

    Grattis till lilltjejen! :-)
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Tack alla för välkomnanden!

    Börjar så smått komma in i livet som tvåbarnsmor men än så länge är ju pappa hemma med oss så det riktiga lär ju börja om ett par veckor och han ska tillbaka till jobbet. Ska bli spännande och aningens panikartat! :)
  18. 9
    Tack alla för välkomnanden! Börjar så smått komma in i livet som tvåbarnsmor men än så länge är ju pappa hemma med oss så det riktiga lär ju börja om ett par veckor och han ska tillbaka till jobbet. Ska bli spännande och aningens panikartat! :)

Liknande trådar

  1. Nying här
    By Zalmiac in forum _0905 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 18:49
  2. Hej hej! nying här!
    By botti in forum Många barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 00:00
  3. Nying här!
    By *Hoppsan* in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 01:32
  4. Nying :-)
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 20:18
  5. Nying!
    By bromba in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar