Terroriserar med lite *OT* inlägg..
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Terroriserar med lite *OT* inlägg..

    ..som vanligt!
    Har varit på synkontroll idag och som jag misstänkte behöver jag ett par arbetsglasögon.. Nu ska jag välja ett par och oj så svårt det är. La upp bilder på de jag tog hem på min hemsida. Kan inte ni vara snälla och kika och ge mig lite tips?! http://katarina.wanselius.net Länk finns längst ned på startsidan om man scrollar.. Hoppas allt är bra med er alla! Här är vi sjuka! *kram*
  2. 1
    Terroriserar med lite *OT* inlägg.. ..som vanligt!
    Har varit på synkontroll idag och som jag misstänkte behöver jag ett par arbetsglasögon.. Nu ska jag välja ett par och oj så svårt det är. La upp bilder på de jag tog hem på min hemsida. Kan inte ni vara snälla och kika och ge mig lite tips?! http://katarina.wanselius.net Länk finns längst ned på startsidan om man scrollar.. Hoppas allt är bra med er alla! Här är vi sjuka! *kram*
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Nu har jag röstat!

    Men hur röstningen än faller. Välj de du gillar bäst! Köpte själv ett par nya i juni och hade sedan lång tid tillbaka bestämt att jag skulle ha ett par silhouettes som knappt syns... Hittade ett par jättemörka, snygga brillor som jag eg. gillade bäst. Men jag vågade inte köpa dem eftersom jag trodde jag skulle ångra mig. Tycker jättebra om mina silhouettes, de är så smidiga och det spelar ingen roll om man får en spark i ansiktet av en liten kille de tappar inte formen. Men visst undrar jag ibland om jag inte skulle ha valt de svarta istället.
  4. 2
    Nu har jag röstat! Men hur röstningen än faller. Välj de du gillar bäst! Köpte själv ett par nya i juni och hade sedan lång tid tillbaka bestämt att jag skulle ha ett par silhouettes som knappt syns... Hittade ett par jättemörka, snygga brillor som jag eg. gillade bäst. Men jag vågade inte köpa dem eftersom jag trodde jag skulle ångra mig. Tycker jättebra om mina silhouettes, de är så smidiga och det spelar ingen roll om man får en spark i ansiktet av en liten kille de tappar inte formen. Men visst undrar jag ibland om jag inte skulle ha valt de svarta istället.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Nu har jag

    också röstat:-)
  6. 3
    Nu har jag också röstat:-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Va!?

    Vad är det för superglasögen?! *vill ha*
    Mina får jag kämna in minst 1 gång i månaden för att rikta till eftersom både hund och barn brukar lyckas med att stöta till dem så de tappar formen ganska ofta...
  8. 4
    Va!? Vad är det för superglasögen?! *vill ha*
    Mina får jag kämna in minst 1 gång i månaden för att rikta till eftersom både hund och barn brukar lyckas med att stöta till dem så de tappar formen ganska ofta...
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Har röstat! imt

    :)-<
  10. 5
    Har röstat! imt :)-<
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Kolla på

    www.silhouette.com


    Sen klickade jag på eng
    Sen på collection och opthalmic eyewear
    Sambon har mod. 7510. Min modell finns inte med. Skillnaden är bara att min båge är enfärgad.

    Bågen är titan, mycket böjbar och trots att jag ser ganska dåligt väger de nästan ingenting. (Men kostade multum eftersom jag var tvungen att ta de allra dyraste glasen för att det skulle fungera) Måste säga att när man har barn är dessa helt fantastiska!
  12. 6
    Kolla på www.silhouette.com


    Sen klickade jag på eng
    Sen på collection och opthalmic eyewear
    Sambon har mod. 7510. Min modell finns inte med. Skillnaden är bara att min båge är enfärgad.

    Bågen är titan, mycket böjbar och trots att jag ser ganska dåligt väger de nästan ingenting. (Men kostade multum eftersom jag var tvungen att ta de allra dyraste glasen för att det skulle fungera) Måste säga att när man har barn är dessa helt fantastiska!
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7

    Jag hade velat

    se dig i lite \"smäckrare\" bågar, du försvinner lite bakom de som ligger ute nu. Men röstat har jag gjort!
  14. 7
    Jag hade velat se dig i lite \"smäckrare\" bågar, du försvinner lite bakom de som ligger ute nu. Men röstat har jag gjort!
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8

    Och nu har jag me röstat! :)

    Kul at \"se\" dig här igen. Men det vet jag ju hur det är att vara utan internet! ;) Hoppas julen och nyåret varit skönt! Är du färdig lärare nu eller har du lite kvar? Har föreläsningar på HLK i veckan (vattnet är avstängt på HHJ)Men där såg det dött ut! Inte ens nåt kaffe i automaten!!! Ja ja bara jag som pladdrar på...
    *Ha det bäst!!*
    *Kram*
  16. 8
    Och nu har jag me röstat! :) Kul at \"se\" dig här igen. Men det vet jag ju hur det är att vara utan internet! ;) Hoppas julen och nyåret varit skönt! Är du färdig lärare nu eller har du lite kvar? Har föreläsningar på HLK i veckan (vattnet är avstängt på HHJ)Men där såg det dött ut! Inte ens nåt kaffe i automaten!!! Ja ja bara jag som pladdrar på...
    *Ha det bäst!!*
    *Kram*
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9

    Låter praktiskt..

    ..och skönt men eftersom jag ska få mina första glasögon vill jag att de ska synas! ;) Behöver inte ens använda dem hela dagarna.. Men ett litet synfel hade jag allt! Tror kanske du skulle ångrat dig om du kände så så ditt val var nog rätt! Tack för din åsikt.
  18. 9
    Låter praktiskt.. ..och skönt men eftersom jag ska få mina första glasögon vill jag att de ska synas! ;) Behöver inte ens använda dem hela dagarna.. Men ett litet synfel hade jag allt! Tror kanske du skulle ångrat dig om du kände så så ditt val var nog rätt! Tack för din åsikt.
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10

    Tack *imt*

  20. 10
    Tack *imt*
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11

    Tack *imt*

  22. 11
    Tack *imt*
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12

    He, he..

    smäckert är nog inte riktigt min stil eftersom jag så gärna vill synas ;). Fastnade bland de kraftigare bågarna sambon till trots så du är inte ensam om din åsikt. Tack för din röst! Ha det!
  24. 12
    He, he.. smäckert är nog inte riktigt min stil eftersom jag så gärna vill synas ;). Fastnade bland de kraftigare bågarna sambon till trots så du är inte ensam om din åsikt. Tack för din röst! Ha det!
  25. Medlem sedan
    Mar 2004
    #13

    Terminen slutar inte förren..

    den 20:e jag och jag har en tenta kvar innan högstadieexamen teoretiskt sett är klar. Jag har dock tänkt läsa in en termin till för att, om jag vill, kunna undervisa på gymnasiet. Har ni redan börjat, ligger verkligen inte på latsidan ni sjuksköterskor. Själva förebereder vi oss på alla skollov ;). Väntar på B-ryds besök till Vättersnäs! *kram*
  26. 13
    Terminen slutar inte förren.. den 20:e jag och jag har en tenta kvar innan högstadieexamen teoretiskt sett är klar. Jag har dock tänkt läsa in en termin till för att, om jag vill, kunna undervisa på gymnasiet. Har ni redan börjat, ligger verkligen inte på latsidan ni sjuksköterskor. Själva förebereder vi oss på alla skollov ;). Väntar på B-ryds besök till Vättersnäs! *kram*
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14

    Nej, föreläsaren

    sa ju det, att det var så tomt för att ni ju måste vänja er vid skollov! ;) Men som SSK får man ju inget jullov så då är det bara att bita i hop...
    Ja, jag tittar gärna förbi! Jättenyfiken på hur det blev juh! Hojta till när du kan och har tid!!
  28. 14
    Nej, föreläsaren sa ju det, att det var så tomt för att ni ju måste vänja er vid skollov! ;) Men som SSK får man ju inget jullov så då är det bara att bita i hop...
    Ja, jag tittar gärna förbi! Jättenyfiken på hur det blev juh! Hojta till när du kan och har tid!!
  29. Medlem sedan
    Aug 1999
    #15

    Meen

    du syns ju ändå! Bågarna tar lixom över helt tyckte jag och det blev bara glasögon... ingen Katarina...
  30. 15
    Meen du syns ju ändå! Bågarna tar lixom över helt tyckte jag och det blev bara glasögon... ingen Katarina...
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16

    Jo

    Det är ju dessutom en stor skillnad om man behöver dem hela tiden eller bara ibland. Ska man bara ha dem ibland är det ju roligt om de syns!
  32. 16
    Jo Det är ju dessutom en stor skillnad om man behöver dem hela tiden eller bara ibland. Ska man bara ha dem ibland är det ju roligt om de syns!
  33. Sol m.l-02&A-04
    #17

    Hej hej!

    Har röstat på mode och stil. :)

    Vad fint du klippt dig. Huset börjar ju bli apsnyggt också. Hoppas att ni trivs bra!
  34. 17
    Hej hej! Har röstat på mode och stil. :)

    Vad fint du klippt dig. Huset börjar ju bli apsnyggt också. Hoppas att ni trivs bra!
  35. Medlem sedan
    Mar 2004
    #18

    Tack, tack..

    & tack, vad snäll du är! Håret har jag haft såhär ett tag nu så nu känns det nästan långt igen :). Vi trivs toppenbra i huset, kunde faktiskt inte bli bättre tror jag Hoppas ni också har det bra!
  36. 18
    Tack, tack.. & tack, vad snäll du är! Håret har jag haft såhär ett tag nu så nu känns det nästan långt igen :). Vi trivs toppenbra i huset, kunde faktiskt inte bli bättre tror jag Hoppas ni också har det bra!
  37. Medlem sedan
    Mar 2004
    #19

    *ler* kanske.. fast.. mmm.. IMT

  38. 19
    *ler* kanske.. fast.. mmm.. IMT
  39. Medlem sedan
    Mar 2004
    #20

    Helger passar oss bra..

    ..för numera är jag en arbetande kvinna... Jag har fått jobb!! *ler som en toka* Säg till om det passar bra ngn speciell helg, hela familjen får gärna komma! kram
  40. 20
    Helger passar oss bra.. ..för numera är jag en arbetande kvinna... Jag har fått jobb!! *ler som en toka* Säg till om det passar bra ngn speciell helg, hela familjen får gärna komma! kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Terroriserar er med inlägg men
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 15:46
  2. Lite ledsen inlägg *lite lågt oxå*
    By Malou in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 14:54
  3. jag terroriserar jfrs
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 11:07
  4. lite sent inlägg men...
    By eva_n m linnea&elin in forum _05 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 18:02
  5. Nu terroriserar jag er med inlägg
    By Kiddan -99 & bf10/2 in forum _99 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 09:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar