Bäcken som knakar?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Bäcken som knakar?

    Tänkte höra om någon har samma sak eller känner igen..

    Imorse när jag vände mig från ena sidan till den andra så knakade det till högt i bäckenet, långt ner och själva ljudet lät som det skulle låta om man bröt ett ben inne i kroppen.
    Nu när jag ligger på sida och kniper ihop ljumskarna mot varandra så knakar och likosm knäpper det i bäckenet, jag känner hur det stöter och rör sig, ja just \"knäpper\" är väl bästa ordet..och när jag gjort det någon gång så ömmar det.
    Någon annan med eller utan foglossning så har likadant? Jag har aldrig kunnat röra det sådär..
  2. 1
    Bäcken som knakar? Tänkte höra om någon har samma sak eller känner igen..

    Imorse när jag vände mig från ena sidan till den andra så knakade det till högt i bäckenet, långt ner och själva ljudet lät som det skulle låta om man bröt ett ben inne i kroppen.
    Nu när jag ligger på sida och kniper ihop ljumskarna mot varandra så knakar och likosm knäpper det i bäckenet, jag känner hur det stöter och rör sig, ja just \"knäpper\" är väl bästa ordet..och när jag gjort det någon gång så ömmar det.
    Någon annan med eller utan foglossning så har likadant? Jag har aldrig kunnat röra det sådär..
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Undrade just hur du mådde...

    Inget svar alls på din fråga men glad att du tittade in nu...tänkte att det kanske blivit dags...*s*
  4. 2
    Undrade just hur du mådde... Inget svar alls på din fråga men glad att du tittade in nu...tänkte att det kanske blivit dags...*s*
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    japp

    jag knäpper jag med :) Det är fogarna som är \"loosy-goosy\" som min sjukgymnast skulle säga....mycket rörliga med andra ord.

    Bamsekramisar!!!
  6. 3
    japp jag knäpper jag med :) Det är fogarna som är \"loosy-goosy\" som min sjukgymnast skulle säga....mycket rörliga med andra ord.

    Bamsekramisar!!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Ont i..

    ..ryggen har jag fått nu, men det kanske berodde på att jag låg och knakade bäckenet? *s*
    Skall ta en tur med hunden, sedan är det mer vila som gäller..
  8. 4
    Ont i.. ..ryggen har jag fått nu, men det kanske berodde på att jag låg och knakade bäckenet? *s*
    Skall ta en tur med hunden, sedan är det mer vila som gäller..
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    Åh okej...

    ..kändes jätteläskigt faktiskt, speciellt när man hör tydligt hur det knakar och brakar därinne..undras just om man ligger och kniper ihop huvudet på pojkstackarn *s*
  10. 5
    Åh okej... ..kändes jätteläskigt faktiskt, speciellt när man hör tydligt hur det knakar och brakar därinne..undras just om man ligger och kniper ihop huvudet på pojkstackarn *s*
  11. Anna-Lisa, bf 31/1
    #6

    I natt...

    så knakade det varje gång jag vände på mej i sängen precis som du skriver. Mitt bäcken är rörligt och så har jag även foglossning. Tyckte det var lite obehagligt med detta knäppande men jag tror inte det e farligt. Ska dock fråga min bm nästa gåg jag ska dit, 12 januari.
  12. 6
    I natt... så knakade det varje gång jag vände på mej i sängen precis som du skriver. Mitt bäcken är rörligt och så har jag även foglossning. Tyckte det var lite obehagligt med detta knäppande men jag tror inte det e farligt. Ska dock fråga min bm nästa gåg jag ska dit, 12 januari.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    samma här!

    reagerade själv på det i helgen. låg på sidan och läste en bok och skulle klämma ihop låren (eller nåt) och det bara knakade till i både blygdben och höfter. sen dess har det hänt flera gånger... lite obehagligt-ont tycker jag det är, men jag antar att det är kroppen som förbereder sig...
  14. 7
    samma här! reagerade själv på det i helgen. låg på sidan och läste en bok och skulle klämma ihop låren (eller nåt) och det bara knakade till i både blygdben och höfter. sen dess har det hänt flera gånger... lite obehagligt-ont tycker jag det är, men jag antar att det är kroppen som förbereder sig...
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    Ja visst är det..

    ...obehagligt just när man hör det så tydligt, man undrar ju speciellt ifall bebisen är fixerat ner i bäckenet hur dne upplever knäpparna, men det är nog som du säger ingen fara :)
  16. 8
    Ja visst är det.. ...obehagligt just när man hör det så tydligt, man undrar ju speciellt ifall bebisen är fixerat ner i bäckenet hur dne upplever knäpparna, men det är nog som du säger ingen fara :)
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9

    Ja så sa...

    ...bm också när jag ringde om knäppandet att det är slutskedet i foglossningen, kroppen förbereder sig för förossning så vi skulle inte oroa oss :)
  18. 9
    Ja så sa... ...bm också när jag ringde om knäppandet att det är slutskedet i foglossningen, kroppen förbereder sig för förossning så vi skulle inte oroa oss :)
  19. Anna med E+ D bf 31/1
    #10

    Känner igen det...

    främst när jag vänder mig i sängen. Låter himla läskigt.
    Anna
  20. 10
    Känner igen det... främst när jag vänder mig i sängen. Låter himla läskigt.
    Anna
  21. Medlem sedan
    Jun 2000
    #11

    Jag...

    hostade till i morse och det smällde till i bäckenet. Obehagligt!
  22. 11
    Jag... hostade till i morse och det smällde till i bäckenet. Obehagligt!

Liknande trådar

  1. bäcken
    By 71an in forum Tonåringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:25
  2. sne bäcken??
    By joliegirl in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 14:12
  3. Bäcken ok
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 21:41
  4. Ondare bäcken
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 19:57
  5. Bäcken ont?
    By AnnaÖ m bf 14/6 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 07:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar