Ramlade
_0603 Marsbarn
  1. Åsa med 2an
    #1

    Ramlade

    Ramlade i trappan i garagehuset idag, landade på lår/rumpa där tog den värsta smällen, sen åkte jag liksom kana nerför halva trappan innan jag fick stopp på eländet.

    Kan bebisen ha tagit skada tror ni? Jag slog inte i magen. Har känt den röra sig men lugnare än vanligt.
  2. 1
    Ramlade Ramlade i trappan i garagehuset idag, landade på lår/rumpa där tog den värsta smällen, sen åkte jag liksom kana nerför halva trappan innan jag fick stopp på eländet.

    Kan bebisen ha tagit skada tror ni? Jag slog inte i magen. Har känt den röra sig men lugnare än vanligt.
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Inte bebisen men....

    Moderkakan kan ta skada. Jag körde av vägen för en månad sen och fick sammandragningar efter bilbältet så jag fick åka in på förlossningen. Där sa dom att bebisen tål väldigt mycket, t.o.m slag på magen men moderkakan kan börja lossna. Du kanske ska ringa förlossningen och fråga?!

    Lycka till!!!

    Kramar till dig och magen
  4. 2
    Inte bebisen men.... Moderkakan kan ta skada. Jag körde av vägen för en månad sen och fick sammandragningar efter bilbältet så jag fick åka in på förlossningen. Där sa dom att bebisen tål väldigt mycket, t.o.m slag på magen men moderkakan kan börja lossna. Du kanske ska ringa förlossningen och fråga?!

    Lycka till!!!

    Kramar till dig och magen
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Ring

    in till förlossningen (eller du kanske får tag på din bm?) och fråga. Det är alltid bättre att kolla upp det, är det inget så blir man ju bara glad ;)
    Det är alltid otäckt att trilla när man är gravid.
    Kramisar
  6. 3
    Ring in till förlossningen (eller du kanske får tag på din bm?) och fråga. Det är alltid bättre att kolla upp det, är det inget så blir man ju bara glad ;)
    Det är alltid otäckt att trilla när man är gravid.
    Kramisar

Liknande trådar

  1. Jag ramlade! :-(
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-14, 15:50
  2. Min vän ramlade ur sin båt
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 16:05
  3. Jag RAMLADE!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 10:50
  4. Ramlade
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 20:39
  5. Ramlade..
    By -Tessie- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 19:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar