Nova går!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Nova går!

    Inte helt själv förstås, utan vi får hålla henne i händerna. Hon traskar på som bara den och ni kan ju tänka er att hon inte vill sitta still längre... Hon som inte ens vänt sig från rygg till mage än. För ett par veckor sedan drog hon sig upp till stående och gör så nu hela tiden utan problem, så det ser ut som om lilla damen hoppar över det där med att krypa.
  2. 1
    Nova går! Inte helt själv förstås, utan vi får hålla henne i händerna. Hon traskar på som bara den och ni kan ju tänka er att hon inte vill sitta still längre... Hon som inte ens vänt sig från rygg till mage än. För ett par veckor sedan drog hon sig upp till stående och gör så nu hela tiden utan problem, så det ser ut som om lilla damen hoppar över det där med att krypa.
  3. Jenny m.Tim & Max
    #2

    Wow!!!!

    Vilken duktig tjej!!

    Max nöjer sig med att sitta på golvet eller åla sig bakåt och runt runt mest hela tiden!!!

    Tänk vad barnen utvecklas i olika faser. Det ena barnet är definitivt inte det andra likt!!

  4. 2
    Wow!!!! Vilken duktig tjej!!

    Max nöjer sig med att sitta på golvet eller åla sig bakåt och runt runt mest hela tiden!!!

    Tänk vad barnen utvecklas i olika faser. Det ena barnet är definitivt inte det andra likt!!

  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    heja Nova

    duktig tjej...
    Oscar hälsar att han vill gärna sitta själv nu och vänder sig om nu...
    gå ligger långt fram...
    finns det tid för fika snart?
    kramisar Susanna
  6. 3
    heja Nova duktig tjej...
    Oscar hälsar att han vill gärna sitta själv nu och vänder sig om nu...
    gå ligger långt fram...
    finns det tid för fika snart?
    kramisar Susanna
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    JA, fika!

    Jag är riktigt fikasugen nu! Jag har ju börjat jobba nu men bara 50 % än så länge, så rätt mycket tid har jag och Nova. Och Nova vill ju naturligtvis träffa charmtrollet Oscar :-)

    Kramiz!
  8. 4
    JA, fika! Jag är riktigt fikasugen nu! Jag har ju börjat jobba nu men bara 50 % än så länge, så rätt mycket tid har jag och Nova. Och Nova vill ju naturligtvis träffa charmtrollet Oscar :-)

    Kramiz!
  9. Phio
    #5

    oops

    då gäller det att barnsäkra :) Jättekul, det är ju så himla häftigt när de väl börjar gå. Duktig tjej!!
  10. 5
    oops då gäller det att barnsäkra :) Jättekul, det är ju så himla häftigt när de väl börjar gå. Duktig tjej!!
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Jakob med!

    Men bara några steg.. det har han gjort jätte länge. Men om man håller under armarna på honom, då går han några steg längre.
  12. 6
    Jakob med! Men bara några steg.. det har han gjort jätte länge. Men om man håller under armarna på honom, då går han några steg längre.
  13. linnann
    #7

    här är en till!

    L.traskar runt med lååånga steg genom lägenheten, hon har tagit något steg när jag håller i bara en hand. Och herregud så arg hon kan bli när hon inte får gå. Fick gåvagn i julklapp men det är lite väl tidigt, hon tycker nog att den rullar för fort
  14. 7
    här är en till! L.traskar runt med lååånga steg genom lägenheten, hon har tagit något steg när jag håller i bara en hand. Och herregud så arg hon kan bli när hon inte får gå. Fick gåvagn i julklapp men det är lite väl tidigt, hon tycker nog att den rullar för fort
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8

    Isak med

    Det är hur kul som helst att gå, tycker Isak :-) Man ser ju lite bättre då ;-)

    Kram!
  16. 8
    Isak med Det är hur kul som helst att gå, tycker Isak :-) Man ser ju lite bättre då ;-)

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9

    Du ser, det är inte en golvbebbe

    utan en stå och gå bebbe du har fått. Lycka till med ryggen din :-)
  18. 9
    Du ser, det är inte en golvbebbe utan en stå och gå bebbe du har fått. Lycka till med ryggen din :-)

Liknande trådar

  1. Nova 1år!!
    By Ewowilol in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 10:49
  2. Nova och Leo
    By Lowiza in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 09:35
  3. Nova!
    By -EB- in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 06:29
  4. Nova
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 07:48
  5. Jen med Nova!
    By emelie in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 22:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar