Är det helt fel
Träning
  1. Zofii
    #1

    Är det helt fel

    att först jogga /gå snabbt i 20-30 min och sen styrke träna. Borde jag göra tvärtom?
  2. 1
    Är det helt fel att först jogga /gå snabbt i 20-30 min och sen styrke träna. Borde jag göra tvärtom?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Om det bara är 20-30 min är det ingen fara. Du ska inte vara slutkörd när du börjar styrketräna bara.
  4. 2
    Nä Om det bara är 20-30 min är det ingen fara. Du ska inte vara slutkörd när du börjar styrketräna bara.
  5. Zofii
    #3

    Ok

    är inte slutkörd..Läste bara i nån tidning att man kan avsluta ett styrke tränings pass med trappmaskin eller cykling för att förbättra konditionen . Jag börjar alltid ett pass med sådant.
  6. 3
    Ok är inte slutkörd..Läste bara i nån tidning att man kan avsluta ett styrke tränings pass med trappmaskin eller cykling för att förbättra konditionen . Jag börjar alltid ett pass med sådant.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Det är väl OK?

    Jag gör det i alla fall. Jag motionerar rätt häftigt. De dagar som jag \"bara\" promenerar så gör jag också styrkeövningar. När jag joggar och går stavgång i längre pass än 60 min. så tar jag det lugnt med styrkeövning. Det gäller väl att lyssna på kroppen varje dag och göra det som känns bra.
    Lycka till!
  8. 4
    Det är väl OK? Jag gör det i alla fall. Jag motionerar rätt häftigt. De dagar som jag \"bara\" promenerar så gör jag också styrkeövningar. När jag joggar och går stavgång i längre pass än 60 min. så tar jag det lugnt med styrkeövning. Det gäller väl att lyssna på kroppen varje dag och göra det som känns bra.
    Lycka till!
  9. Zofii
    #5

    Tack

    jag fortsätter som vanligt då , det känns helt bra för mig.
  10. 5
    Tack jag fortsätter som vanligt då , det känns helt bra för mig.

Liknande trådar

  1. helt ledig, helt skumt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 10:54
  2. Helt öde, helt tomt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 15:49
  3. Helt OT
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:46
  4. Helt fel..
    By ruffa in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 14:17
  5. Helt, helt slut...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar