Hej är ny här inne
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Hej är ny här inne

    Hej Rosie heter jag, har tre barn och vill ha en fjärde. Blev gravid i höstas och skulle få midsommar bebbe, men det slutade i tidigt missfall i v6+0 ca. Så fort jag slutade blöda försökte vi igen, men då kom tanten, nu denna gång hoppas jag attdet tar sig, hade Äl i helgen och men vi mös tyvärr bara en gång då. Jag har inte riktigt koll på IM, då det tog 6 v för att få tillbaka tanten efter MF, och nu hade jag Äl på dag 21 typ, i normala fall brukar jag ha 27-29 dagars cykler. Men Im är väl ungefar i mitten på januari.

    Ni verkar ett trevligt gäng så jag hoppas jag får vara med.
  2. 1
    Hej är ny här inne Hej Rosie heter jag, har tre barn och vill ha en fjärde. Blev gravid i höstas och skulle få midsommar bebbe, men det slutade i tidigt missfall i v6+0 ca. Så fort jag slutade blöda försökte vi igen, men då kom tanten, nu denna gång hoppas jag attdet tar sig, hade Äl i helgen och men vi mös tyvärr bara en gång då. Jag har inte riktigt koll på IM, då det tog 6 v för att få tillbaka tanten efter MF, och nu hade jag Äl på dag 21 typ, i normala fall brukar jag ha 27-29 dagars cykler. Men Im är väl ungefar i mitten på januari.

    Ni verkar ett trevligt gäng så jag hoppas jag får vara med.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Välkommen hit!

    Jag kallas för Ango och har också tre barn. Är inne på andra försöket med att bli med en fyra.
    Vad tråkigt med missfallet! Tyvärr är det vanligt att tsnten blir förvirrad efter sånt.
    Håller tummarna för att det blir en liten septemberbebis för er!

    Kramisar
  4. 2
    Välkommen hit! Jag kallas för Ango och har också tre barn. Är inne på andra försöket med att bli med en fyra.
    Vad tråkigt med missfallet! Tyvärr är det vanligt att tsnten blir förvirrad efter sånt.
    Håller tummarna för att det blir en liten septemberbebis för er!

    Kramisar
  5. Anonym
    #3

    Välkommen!

    Tråkigt med missfallet. Vi får hoppas det tar sig fort igen! Håller tummarna för dig!
  6. 3
    Välkommen! Tråkigt med missfallet. Vi får hoppas det tar sig fort igen! Håller tummarna för dig!
  7. Happy
    #4

    Hej och välkommen!

    Jag hoppas att du snart får hoppa vidare till en ankomstgrupp :-)
  8. 4
    Hej och välkommen! Jag hoppas att du snart får hoppa vidare till en ankomstgrupp :-)
  9. AL *försök 2*
    #5

    Välkommen hit!

    Hoppas att du inte behöver stanna så länge, utan får vandra över till en ankomstgrupp snart.

    Kram!
  10. 5
    Välkommen hit! Hoppas att du inte behöver stanna så länge, utan får vandra över till en ankomstgrupp snart.

    Kram!
  11. Malin försök3 *dag 26/29*
    #6

    Välkommen!

    Vad tråkigt med ett missfall.. Hoppas verkligen att det ska ta sig snabbt för dig igen..

    Lycka till!
    Kram
  12. 6
    Välkommen! Vad tråkigt med ett missfall.. Hoppas verkligen att det ska ta sig snabbt för dig igen..

    Lycka till!
    Kram

Liknande trådar

  1. Hej ny här inne.
    By Kristin in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 07:47
  2. Var inne och
    By Agnest m6 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:49
  3. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:40
  4. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
  5. Så är man inne
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 01:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar