men grattis i efterskott Jenna!!!
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    men grattis i efterskott Jenna!!!

    Öppnade min jobbkalender och såg att du ju fyllde år igår *skäms*
    Hoppas du hade en jättebra födelsedag!!!
  2. 1
    men grattis i efterskott Jenna!!! Öppnade min jobbkalender och såg att du ju fyllde år igår *skäms*
    Hoppas du hade en jättebra födelsedag!!!
  3. -liten-
    #2

    nähä?

    Har Jenna fyllt år nu igen? Är det ett år sen sist verkligen? Jaha. Det är det.

    GRATTIS JENNA!!!!
  4. 2
    nähä? Har Jenna fyllt år nu igen? Är det ett år sen sist verkligen? Jaha. Det är det.

    GRATTIS JENNA!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    TACK!

    Jo, jag hade en bra dag! 31 år...
  6. 3
    TACK! Jo, jag hade en bra dag! 31 år...
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    grattis i efterskott! (imt)

    c
  8. 4
    grattis i efterskott! (imt) c
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    Ja, GRATTIS!

    Hurra för vår Jenna idag! (fast i efterskott då *S*)
  10. 5
    Ja, GRATTIS! Hurra för vår Jenna idag! (fast i efterskott då *S*)
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Grattis i efterskott Jenna!

    *kramar om*
  12. 6
    Grattis i efterskott Jenna! *kramar om*
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7

    tack ni alla!

    jag hade som sagt en riktigt trevlig dag, några kompisar var här och fikade. Dagen innan lagade Johan en riktigt god middag åt mig (händer 1g/år!) och jag fick paket.
  14. 7
    tack ni alla! jag hade som sagt en riktigt trevlig dag, några kompisar var här och fikade. Dagen innan lagade Johan en riktigt god middag åt mig (händer 1g/år!) och jag fick paket.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Grattis grattis Jenna i efterskott!

    Hoppas din dag var alldeles alldeles uuunderbar! :-)
  16. 8
    Grattis grattis Jenna i efterskott! Hoppas din dag var alldeles alldeles uuunderbar! :-)
  17. LenaH Michelle01&Tove03
    #9

    Oh grattis kommer...

    ...härifrån med! Bra att fylla år närman får en hemmagjord middag ;o). Hur mår du annars? Känner du dig lite bättre?
    *kram*
  18. 9
    Oh grattis kommer... ...härifrån med! Bra att fylla år närman får en hemmagjord middag ;o). Hur mår du annars? Känner du dig lite bättre?
    *kram*
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10

    tack ni med!

    och tyvärr så är jag väl inte på topp... Mina jobbarkompisar kommer hit idag och det är ju trevligt, men det påminner rätt starkt om måndag när vi börjar jobba... Vet inte hur det ska gå!
  20. 10
    tack ni med! och tyvärr så är jag väl inte på topp... Mina jobbarkompisar kommer hit idag och det är ju trevligt, men det påminner rätt starkt om måndag när vi börjar jobba... Vet inte hur det ska gå!
  21. Helen m. E och A
    #11

    Grattis härifrån med!

    Och du jenna - ska du verkligen börja jobba på måndag? Att känna så bara inför att träffa jobbarkompisarna verkar inte helt bra! Tur att du hade en bra och förstående chef som tog tag i det här med en gång. Det är ingen som tackar dig för att du bränner ut dig, så låt det inte gå längre än det redan gjort!

    Stor kram! Ta hand om dig!
  22. 11
    Grattis härifrån med! Och du jenna - ska du verkligen börja jobba på måndag? Att känna så bara inför att träffa jobbarkompisarna verkar inte helt bra! Tur att du hade en bra och förstående chef som tog tag i det här med en gång. Det är ingen som tackar dig för att du bränner ut dig, så låt det inte gå längre än det redan gjort!

    Stor kram! Ta hand om dig!
  23. Medlem sedan
    Dec 2000
    #12

    vet inte!

    jag vet ingenting känns det som!
  24. 12
    vet inte! jag vet ingenting känns det som!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Stor kram Jenna!

    Tänker på dig...
    Lyssna på din magkänsla, du har gjort rätt hittills efter vad jag förstått, med att ta kontakt med din chef och så. Du kan ju inte fortsätta må dåligt så fort du tänker på jobbet :-( Hoppas du får all hjälp, stöd, tid till reflektion, luft... allt du behöver! Kram!
  26. 13
    Stor kram Jenna! Tänker på dig...
    Lyssna på din magkänsla, du har gjort rätt hittills efter vad jag förstått, med att ta kontakt med din chef och så. Du kan ju inte fortsätta må dåligt så fort du tänker på jobbet :-( Hoppas du får all hjälp, stöd, tid till reflektion, luft... allt du behöver! Kram!
  27. Medlem sedan
    Dec 2000
    #14

    ja du

    som det är nu kan jag inte lyssna på mig själv alls verkar det som. Vill inte tänka, det är rätt jobbigt nu. Men tack!
  28. 14
    ja du som det är nu kan jag inte lyssna på mig själv alls verkar det som. Vill inte tänka, det är rätt jobbigt nu. Men tack!
  29. Medlem sedan
    Nov 2000
    #15

    Grattis i efterskott! IMT

    **
  30. 15
    Grattis i efterskott! IMT **

Liknande trådar

  1. Grattis Jenna!
    By -AT- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 20:34
  2. Grattis -jenna-
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 17:48
  3. Grattis Jenna!
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 16:16
  4. Grattis Jenna!!!
    By -AT- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 20:30
  5. Grattis i efterskott!! *imt*
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 17:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar