Undrar om CDON undrar...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Undrar om CDON undrar...

    Varför det blev sån anstormning efter Bodyworken :-D Jag måste erkänna att när jag fick veta priset så beställde jag två till. Vet två personer som skulle bli väldigt glada över den DVD\'n nämligen men 200 kr var lite väl magstarkt att ge bort. Nu fick jag 2 för det priset istället så då gick det an.

    Kram Åse
  2. 1
    Undrar om CDON undrar... Varför det blev sån anstormning efter Bodyworken :-D Jag måste erkänna att när jag fick veta priset så beställde jag två till. Vet två personer som skulle bli väldigt glada över den DVD\'n nämligen men 200 kr var lite väl magstarkt att ge bort. Nu fick jag 2 för det priset istället så då gick det an.

    Kram Åse
  3. Mia m grabbarna
    #2

    och jag har försökt beställa..

    den i en kvart nu, men antar att den är slut:(
  4. 2
    och jag har försökt beställa.. den i en kvart nu, men antar att den är slut:(
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    FAts nu belv jag sugen..

    o hittar inte. Vad ska jga leta på? Jag söker efte Bodywork, men då får jag bara upp en massa dc-skivor. Ingen dvd.....
  6. 3
    FAts nu belv jag sugen.. o hittar inte. Vad ska jga leta på? Jag söker efte Bodywork, men då får jag bara upp en massa dc-skivor. Ingen dvd.....
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    jag kopierade

    länken från Grodans inlägg och kom direkt på
  8. 4
    jag kopierade länken från Grodans inlägg och kom direkt på
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Nä, det funkade

    inte nu... Slutsålt, eller så har det brakat ihop efter anstormningen härifrån;-)
  10. 5
    Nä, det funkade inte nu... Slutsålt, eller så har det brakat ihop efter anstormningen härifrån;-)
  11. ÅJ67 m 3 kidz
    #6

    Jag hade problem med deras sida...

    den verkar vara tungt belastad men jag var ihärdig. Sen återstår ju att se om det kommer någon DVD också.

    Kram Åse
  12. 6
    Jag hade problem med deras sida... den verkar vara tungt belastad men jag var ihärdig. Sen återstår ju att se om det kommer någon DVD också.

    Kram Åse

Liknande trådar

  1. Jag undrar...
    By Sniffo in forum Etik & moral
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 13:31
  2. Jag undrar...
    By MisaD in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 15:30
  3. Undrar
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 06:03
  4. undrar
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 19:01
  5. undrar...
    By Felizia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 17:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar