Lego Star Wars?
Hem & fritid
  1. Tessa
    #1

    Lego Star Wars?

    Hej!
    vad tycker ni om Lego star Wars spelet?
    Min 4 åring gillar det väääldigt mycket!

    Vad anser ni om våldet i det spelet?
    Är min 4 åring för liten för att överhuvudtaget spela det?

    Vad tycker ni? Detta med spel är nåt vi nyligen börjat ställas inför, vår tjej som är äldre har inte intresserat sig för annat än pedagogiska spel ännu. Men vår son verkar vara mer i risksonen för att börja gilla spel med mer våld!
  2. 1
    Lego Star Wars? Hej!
    vad tycker ni om Lego star Wars spelet?
    Min 4 åring gillar det väääldigt mycket!

    Vad anser ni om våldet i det spelet?
    Är min 4 åring för liten för att överhuvudtaget spela det?

    Vad tycker ni? Detta med spel är nåt vi nyligen börjat ställas inför, vår tjej som är äldre har inte intresserat sig för annat än pedagogiska spel ännu. Men vår son verkar vara mer i risksonen för att börja gilla spel med mer våld!
  3. A-k
    #2

    jag

    hade inte låtit min 5 åring spela det.
  4. 2
    jag hade inte låtit min 5 åring spela det.
  5. L.
    #3

    Min snart sjuaring spelar det..

    men han far inte spela det själv utan en vuxen maste vara med. Min man har spelat igenom det och vi har bestämt att det är nagra av nivaerna som han inte far spela alls.

    L.
  6. 3
    Min snart sjuaring spelar det.. men han far inte spela det själv utan en vuxen maste vara med. Min man har spelat igenom det och vi har bestämt att det är nagra av nivaerna som han inte far spela alls.

    L.
  7. Tessa
    #4

    Tycker ni

    att det är för mycket våld?
    Hur är de nivåer ni inte tycker att er son skall spela?

    Jag har tyvärr allför dålig koll hur spelet egentligen är. Min son kan det inte heller så bra, han samlar inte speciellt mycket poäng utan hoppar och slår mest med gubbarn.

    Tack för ditt svar! Jag har en känsla av att jag också borde vara lika kloka som ni =)
  8. 4
    Tycker ni att det är för mycket våld?
    Hur är de nivåer ni inte tycker att er son skall spela?

    Jag har tyvärr allför dålig koll hur spelet egentligen är. Min son kan det inte heller så bra, han samlar inte speciellt mycket poäng utan hoppar och slår mest med gubbarn.

    Tack för ditt svar! Jag har en känsla av att jag också borde vara lika kloka som ni =)
  9. L.
    #5

    Hmmm...

    Nu till erkännandet-det är min man som har koll pa nivaerna..sa jag vet inte. Ett tips är att ni själva spelar igenom spelet och gör en egen bedömning. Spelet är väldigt oskyldigt i början men de nivaer där man bara flyger omkring och skjuter vilt omkring sig tycker vi är lite onödiga. Än sa länge är han nöjd med det han far spela-det är klart att han kommer att fa spela hela spelet tids nog men vi ser ingen anledning att han ska spela nivaer han inte fragar efter som dessutom enbart handlar om att skjuta. I början är det ju mer att klura ut saker.

    L.
  10. 5
    Hmmm... Nu till erkännandet-det är min man som har koll pa nivaerna..sa jag vet inte. Ett tips är att ni själva spelar igenom spelet och gör en egen bedömning. Spelet är väldigt oskyldigt i början men de nivaer där man bara flyger omkring och skjuter vilt omkring sig tycker vi är lite onödiga. Än sa länge är han nöjd med det han far spela-det är klart att han kommer att fa spela hela spelet tids nog men vi ser ingen anledning att han ska spela nivaer han inte fragar efter som dessutom enbart handlar om att skjuta. I början är det ju mer att klura ut saker.

    L.

Liknande trådar

  1. Lego Star Wars
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 16:59
  2. CD-rom Lego Star Wars
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 00:40
  3. Lego star wars...
    By anonymt namn in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 13:57
  4. Lego Star wars...
    By anonymt namn in forum Stora barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 10:00
  5. Lego star wars?
    By anja in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 13:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar