Vad ni är aktiva!!!
_0605 Majbarn
  1. Athena m. fyran
    #1

    Vad ni är aktiva!!!

    Jag har inte hunnit titta in här på sidan sedan i morse, men jösses vad det trillar in inlägg! Jättekul, så klart, men ibland känner jag mig taskig när jag inte hinner med att kommentera så mycket som jag vill, jag vet ju hur mycket det betyder med svar på inläggen, särskilt när man är orolig.

    Hur som helst så är det himla kul med en sida med så mycket drag, vi får hjälpas åt att hålla stilen!
  2. 1
    Vad ni är aktiva!!! Jag har inte hunnit titta in här på sidan sedan i morse, men jösses vad det trillar in inlägg! Jättekul, så klart, men ibland känner jag mig taskig när jag inte hinner med att kommentera så mycket som jag vill, jag vet ju hur mycket det betyder med svar på inläggen, särskilt när man är orolig.

    Hur som helst så är det himla kul med en sida med så mycket drag, vi får hjälpas åt att hålla stilen!
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Håller mé

    Hinner inte alltid att gå in varje dag och när jag väl kommer in så kan jag ha hur mycket som helst att läsa.
    Tiden räcker inte alltid till för att svara alla jag vill svara.

    Men jag tänker på er alla.
  4. 2
    Håller mé Hinner inte alltid att gå in varje dag och när jag väl kommer in så kan jag ha hur mycket som helst att läsa.
    Tiden räcker inte alltid till för att svara alla jag vill svara.

    Men jag tänker på er alla.

Liknande trådar

  1. Hur aktiva är...
    By Tösen76 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 14:38
  2. Vad vi är aktiva :)
    By Leyse in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 21:11
  3. Oj vad aktiva ni är..
    By Grogglan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar