Vart ska vi åka??
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Vart ska vi åka??

    Var är det bra att åka nu, om man vill ha lite sol och värme gärna pool bad, eller havsbad?? Vi kan vara borta i 1-2 veckor, ska gärna inte vara så dyrt, kan tänka mig en restresa...
    Vi har 2 barn med oss 8 månader och 2,5 år.
  2. 1
    Vart ska vi åka?? Var är det bra att åka nu, om man vill ha lite sol och värme gärna pool bad, eller havsbad?? Vi kan vara borta i 1-2 veckor, ska gärna inte vara så dyrt, kan tänka mig en restresa...
    Vi har 2 barn med oss 8 månader och 2,5 år.
  3. Jenny
    #2

    såg att

    fritidsresor rear bort resor till kanarieholmarna nu. Upp till 1500:- rabatt/person, om det kan vara av intresse?
  4. 2
    såg att fritidsresor rear bort resor till kanarieholmarna nu. Upp till 1500:- rabatt/person, om det kan vara av intresse?
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3

    Kolla ving.se

    från sturup 2v knappt 19000 för er 4 den 14 jan
    Grand Resort, Hurghada juniorsvit 4vingar. Annars finns det gott om billiga resor till Gran Canaria från 13000 2v 4p


    »
  6. 3
    Kolla ving.se från sturup 2v knappt 19000 för er 4 den 14 jan
    Grand Resort, Hurghada juniorsvit 4vingar. Annars finns det gott om billiga resor till Gran Canaria från 13000 2v 4p


    »
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Grandcanaria

    lockar ej, har varit där i dec över jul och tyckte det var för kallt...och ganska tråkigt...
  8. 4
    Grandcanaria lockar ej, har varit där i dec över jul och tyckte det var för kallt...och ganska tråkigt...
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    vi ska fundera vidare

    var in på apollo och ving och kollade nyss.....Blev lite sugen på Gambia, emn såg att Malaria skule man vaccinera mot, elel rvad man nu gör, och vi vill ju åka NU, typ slutet av nästa vecka.
  10. 5
    vi ska fundera vidare var in på apollo och ving och kollade nyss.....Blev lite sugen på Gambia, emn såg att Malaria skule man vaccinera mot, elel rvad man nu gör, och vi vill ju åka NU, typ slutet av nästa vecka.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6

    äter man inte

    tabletter för malaria, det tror jag att jag har gjort nån gång, har varit i Gambia i början av 90-talet
  12. 6
    äter man inte tabletter för malaria, det tror jag att jag har gjort nån gång, har varit i Gambia i början av 90-talet
  13. evaOregon
    #7

    Jo, det gör man.

    Det finns inte vaccin mot malaria.
  14. 7
    Jo, det gör man. Det finns inte vaccin mot malaria.

Liknande trådar

  1. Vart hittar man vilka filmer nån vart
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 22:02
  2. Vart
    By Pyset in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 10:14
  3. vart
    By asil in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 09:45
  4. Vart ska vi bo?
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 10:08
  5. vart ska vi åka i jul?
    By Demeter in forum Resesnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 13:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar