Kl 23,28 060106......
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Kl 23,28 060106......

    föddes vår SON!!!!!!! Ja ni hörde rätt det blev en pojke, helt otroligt!!!!!!! Men han är världens underbaraste.
    Kl 21,30 vill jag ta ett bad hemma det gör inte så ont men efter badet så kommer det värk efter värk och dom känns verkligen.
    Kl 22, 40 sitter vi i bilen . kl 23,50 är vi framme fast det står 23,06 som inskrivningstid.
    23,20 krystar jag så vattnet går av sig själv och klockan 23,28 är han född.
    Är kvar på BB eftersom läkaren tycker att hans hjärta slår lite fort så han kan inte höra mellanljuden på hjärtat, ingen fara är det men vi blir kvar tills imorgon.
    Inga kläder har pojkstackarn heller för allt är ju rosa!!!!! Så nu är mannen ute o shoppar. Så det kan bli vi som var 100 på en tjej.
    Känner mig lite mör men annars är det bra.
  2. 1
    Kl 23,28 060106...... föddes vår SON!!!!!!! Ja ni hörde rätt det blev en pojke, helt otroligt!!!!!!! Men han är världens underbaraste.
    Kl 21,30 vill jag ta ett bad hemma det gör inte så ont men efter badet så kommer det värk efter värk och dom känns verkligen.
    Kl 22, 40 sitter vi i bilen . kl 23,50 är vi framme fast det står 23,06 som inskrivningstid.
    23,20 krystar jag så vattnet går av sig själv och klockan 23,28 är han född.
    Är kvar på BB eftersom läkaren tycker att hans hjärta slår lite fort så han kan inte höra mellanljuden på hjärtat, ingen fara är det men vi blir kvar tills imorgon.
    Inga kläder har pojkstackarn heller för allt är ju rosa!!!!! Så nu är mannen ute o shoppar. Så det kan bli vi som var 100 på en tjej.
    Känner mig lite mör men annars är det bra.
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    Nämen Grattis gumman!!

    Nu har du triss i pojkar!
    Lite snopet kan jag förstå när hela hans garderob var rosa *s*
    Raketförlossning precis som förut så vilken tur att du åkte in annars hade nog lillprinsen kommit i hallen :)
    Knäpp nu massor med kort så vi får se underverket och ta hand om er!
  4. 2
    Nämen Grattis gumman!! Nu har du triss i pojkar!
    Lite snopet kan jag förstå när hela hans garderob var rosa *s*
    Raketförlossning precis som förut så vilken tur att du åkte in annars hade nog lillprinsen kommit i hallen :)
    Knäpp nu massor med kort så vi får se underverket och ta hand om er!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    GRATTIS!!!!

    åå grattis på dig!!! jag blir allt lite avundsjuk, jag vill ju ha min bebis också *s* :) lycka till med en lilla gossen!!
  6. 3
    GRATTIS!!!! åå grattis på dig!!! jag blir allt lite avundsjuk, jag vill ju ha min bebis också *s* :) lycka till med en lilla gossen!!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Grattis! :)

    Och vilken överraskning! *fniss*
  8. 4
    Grattis! :) Och vilken överraskning! *fniss*
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    *G*R*A*T*T*I*S*


    Grattis Sandra!
    Det gick fort när allt väl kom
    igång ordentligt :o)
    Sköt om er!
  10. 5
    *G*R*A*T*T*I*S*
    Grattis Sandra!
    Det gick fort när allt väl kom
    igång ordentligt :o)
    Sköt om er!
  11. Anna-Lisa
    #6

    Oj så snabbt..

    Grattis till sonen. Hade ni kollat på ultraljud om det var en tjej? Vi har gjort det och då sa barnmorskan att det är 100% en tjej. Ja blir dock lite orolig nu OM det är så att ni har kollat (tänk om min bebis också är en pojke trots allt). Snacka om överaskning att det ploppar ut en kille.
  12. 6
    Oj så snabbt.. Grattis till sonen. Hade ni kollat på ultraljud om det var en tjej? Vi har gjort det och då sa barnmorskan att det är 100% en tjej. Ja blir dock lite orolig nu OM det är så att ni har kollat (tänk om min bebis också är en pojke trots allt). Snacka om överaskning att det ploppar ut en kille.
  13. Mica
    #7

    Grattis!

    Jag sa ju det att det kan vara lurigt med trean! =)

    Skönt att ni hann till förlossningen i alla fall!

    Får jag lov att fråga varför ni trodde det skulle bli en tjej?

    Hur mycket vägde han?
  14. 7
    Grattis! Jag sa ju det att det kan vara lurigt med trean! =)

    Skönt att ni hann till förlossningen i alla fall!

    Får jag lov att fråga varför ni trodde det skulle bli en tjej?

    Hur mycket vägde han?
  15. Nessa m. Lova + bf 26/1
    #8

    Jättegrattis!

    Så roligt med en liten pojke! Stor kram till er!
  16. 8
    Jättegrattis! Så roligt med en liten pojke! Stor kram till er!
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9

    Se här:

    http://www.blocket.se/view/6660515.htm?caller=bkl_s&l=0&c =1&city=0
    *s* Så kan det gå :)

    Tydligen så är det vanligare att dom säger fel om just flickor än tvärtom fick jag precis höra..
    men så är det ju alltid, det går inte att vara helt säker om man bara gjort ett UL..
    Vi känner oss 100%iga för att 3 olika sagt samma sak till oss men jag hade nog inte bara vågat lita på rutinultraljudet i vecka 18, könsorganen kan vara förminskade på en pojke eller förstorade hos en tjej och då händer det att det blir fel..
  18. 9
    Se här: http://www.blocket.se/view/6660515.htm?caller=bkl_s&l=0&c =1&city=0
    *s* Så kan det gå :)

    Tydligen så är det vanligare att dom säger fel om just flickor än tvärtom fick jag precis höra..
    men så är det ju alltid, det går inte att vara helt säker om man bara gjort ett UL..
    Vi känner oss 100%iga för att 3 olika sagt samma sak till oss men jag hade nog inte bara vågat lita på rutinultraljudet i vecka 18, könsorganen kan vara förminskade på en pojke eller förstorade hos en tjej och då händer det att det blir fel..
  19. Medlem sedan
    Apr 2005
    #10

    Vet inte om..

    ..Sandra kollar av svaren från sjukhuset eller om dom surfar via mobilen så jag tar mig friheten att svara: dom var hos Dr Kula och gjorde könsultraljud..därför trodde dom på en tös :)
  20. 10
    Vet inte om.. ..Sandra kollar av svaren från sjukhuset eller om dom surfar via mobilen så jag tar mig friheten att svara: dom var hos Dr Kula och gjorde könsultraljud..därför trodde dom på en tös :)
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11

    Du är otrolig!

    Tänk här sitter man och läser..ditt sista inlägg var kl 20.10 så..vips har du din pojke hos dig!
    Ett jätte grattis från mig!
  22. 11
    Du är otrolig! Tänk här sitter man och läser..ditt sista inlägg var kl 20.10 så..vips har du din pojke hos dig!
    Ett jätte grattis från mig!
  23. Linnie m Lovisa 1/1-06
    #12

    VAAAAAAA!!! Grattis!!!!!

    ....Du skojar!!??? En pojke. Vad häftigt men ändå så förvånande. Stort grattis till ER.
    Det gick fort märker jag. Tur att ni inte väntade Ännu längre.

    Kramar Linnie
  24. 12
    VAAAAAAA!!! Grattis!!!!! ....Du skojar!!??? En pojke. Vad häftigt men ändå så förvånande. Stort grattis till ER.
    Det gick fort märker jag. Tur att ni inte väntade Ännu längre.

    Kramar Linnie
  25. Medlem sedan
    Aug 2003
    #13

    Vilken luring!

    *fniss* men det är ju tur att ens barn är det underbaraste som finns oavsett vad det sen visar sig vara.Grattis till lillebror!
  26. 13
    Vilken luring! *fniss* men det är ju tur att ens barn är det underbaraste som finns oavsett vad det sen visar sig vara.Grattis till lillebror!
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14

    wow!

    det gick undan må jag säga!
    hade ni gjort köns-ul som visade fel eller var det bara mag-känsla att det \"skulle\" vara en tjej?
    stort grattis och jättekram iaf!
  28. 14
    wow! det gick undan må jag säga!
    hade ni gjort köns-ul som visade fel eller var det bara mag-känsla att det \"skulle\" vara en tjej?
    stort grattis och jättekram iaf!
  29. Medlem sedan
    Jul 2005
    #15

    GRATTIS Sandra!!

    Åhh vad underbart!!! Stort GRATTIS till sonen! Vad snabbt det gick!! Förstår att ni blev lite förvånade...

    Vad härligt att allt gick bra! Hoppas man får se bilder snart! Hoppas också att lillkillen mår bättre med hjärtat snart så att ni får komma hem till de stolta storebröderna!

    Grattis, grattis!
  30. 15
    GRATTIS Sandra!! Åhh vad underbart!!! Stort GRATTIS till sonen! Vad snabbt det gick!! Förstår att ni blev lite förvånade...

    Vad härligt att allt gick bra! Hoppas man får se bilder snart! Hoppas också att lillkillen mår bättre med hjärtat snart så att ni får komma hem till de stolta storebröderna!

    Grattis, grattis!
  31. Medlem sedan
    Aug 2005
    #16

    Ojoj, grattis!!

    Nämen va kul att det blev på din pappas födelsedag! Vilken luring till bebis ni fått då!! Tur att pappan är och shoppar, stackars pojke annars att bara bli klädd i rosa ;-) Och vilken raketförlossning! Ja, det var verkligen kul att höra. Hoppas allt går bra nu och att ni får komma hem snart. Grattiskramar!!
  32. 16
    Ojoj, grattis!! Nämen va kul att det blev på din pappas födelsedag! Vilken luring till bebis ni fått då!! Tur att pappan är och shoppar, stackars pojke annars att bara bli klädd i rosa ;-) Och vilken raketförlossning! Ja, det var verkligen kul att höra. Hoppas allt går bra nu och att ni får komma hem snart. Grattiskramar!!
  33. Medlem sedan
    Feb 2001
    #17

    Grattis

    Stort grattis till sonen. Kan tänka mig att du fick en lite förvånad min när han kom ut ;) Hoppas ni får åka hem i morgon, till stolta syskon kan jag tänka!
  34. 17
    Grattis Stort grattis till sonen. Kan tänka mig att du fick en lite förvånad min när han kom ut ;) Hoppas ni får åka hem i morgon, till stolta syskon kan jag tänka!
  35. Medlem sedan
    Dec 2003
    #18

    Grattis

    vad fort det gick. Skönt att du mår bra. Ha det bra!
  36. 18
    Grattis vad fort det gick. Skönt att du mår bra. Ha det bra!
  37. Medlem sedan
    Sep 2000
    #19

    GRATTIS...

    till er lilla kille! Va roligt och skönt att det ändå verkar ok med honom trots hjärtljuden.
    Så ni var inställda på en tjej, var det efter UL:et, eller? Så nu får du sälja lite kläder på tradera, kanske? *s*
    Mys på nu och grattis än en gång!
  38. 19
    GRATTIS... till er lilla kille! Va roligt och skönt att det ändå verkar ok med honom trots hjärtljuden.
    Så ni var inställda på en tjej, var det efter UL:et, eller? Så nu får du sälja lite kläder på tradera, kanske? *s*
    Mys på nu och grattis än en gång!
  39. Medlem sedan
    Sep 2000
    #20

    Aha...

    här fick ju jag oxå svar på min undring.
    Där ser man, vilken luring det kan bli. :)
    Kanske det finns nån tjejmamma här som skulle bli glad att få köpa \"nya\" kläder till ett bra pris? Tyvärr (eller, som tur är) har jag en hel massa tjejkläder sen tidigare, annars hade jag helt klart varit en kandidat (om det nu blir en tjej...). :)
  40. 20
    Aha... här fick ju jag oxå svar på min undring.
    Där ser man, vilken luring det kan bli. :)
    Kanske det finns nån tjejmamma här som skulle bli glad att få köpa \"nya\" kläder till ett bra pris? Tyvärr (eller, som tur är) har jag en hel massa tjejkläder sen tidigare, annars hade jag helt klart varit en kandidat (om det nu blir en tjej...). :)
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar