Konstigt att just denna sidan
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Konstigt att just denna sidan

    dött ut helt plötsligt?! Jag vet ju att alla gått över till vårbarn-05, men man kan ändå undra...Min syrras ank-grupp juni-05 är jätteaktiv fortfarande och folk verkar jättetjenis med varandra.
  2. 1
    Konstigt att just denna sidan dött ut helt plötsligt?! Jag vet ju att alla gått över till vårbarn-05, men man kan ändå undra...Min syrras ank-grupp juni-05 är jätteaktiv fortfarande och folk verkar jättetjenis med varandra.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    jag håller med

    det är verkligen dött här inne.
    Det hade varit kul med mer aktivitet. Men det blir väl lätt ungefär samma inlägg som i vårbarnsnacket
  4. 2
    jag håller med det är verkligen dött här inne.
    Det hade varit kul med mer aktivitet. Men det blir väl lätt ungefär samma inlägg som i vårbarnsnacket
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    jag vet

    visst är det synd? Jag har inte riktigt funnit min plats på \"vårbarn\", är kanske inte redo för det steget ännu *S*
    Så jag kollar här varje dag i alla fall, men inte är det några inlägg här för det. Men nu när jag vet att några till läser så kanske det är en idé att skriva här ändå? =)
  6. 3
    jag vet visst är det synd? Jag har inte riktigt funnit min plats på \"vårbarn\", är kanske inte redo för det steget ännu *S*
    Så jag kollar här varje dag i alla fall, men inte är det några inlägg här för det. Men nu när jag vet att några till läser så kanske det är en idé att skriva här ändå? =)
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4

    Men då får vi kämpa upp oss lite

    Nu tar vi och skriver här varje dag =)
  8. 4
    Men då får vi kämpa upp oss lite Nu tar vi och skriver här varje dag =)
  9. Färgglad *besöker*
    #5

    Å andra sidan

    är det ju så att Sommarbarn-05 är precis stendöd och nästan ingen håller till där, så det jämnar nog ut sig.
  10. 5
    Å andra sidan är det ju så att Sommarbarn-05 är precis stendöd och nästan ingen håller till där, så det jämnar nog ut sig.

Liknande trådar

  1. Ny på denna sidan!
    By CoolMammis in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 21:59
  2. Kommer ni in på denna sidan?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:47
  3. hej... ny på denna sidan
    By murmeltroll in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 19:57
  4. Ny på denna sidan!
    By hermelinen in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 23:51
  5. har ni sett denna sidan?
    By lifv in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 14:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar