Hej hopp!!!
_0610 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Hej hopp!!!

    Hade lovat mej själv att vänta tills jag testat positivt med att vara med på någon ankomstsida... men jag höll mej hela förra månaden i alla fall. Men det är ju så kul att fundera med andra som också försöker bli gravida!!! V har 3 bran sen tidigare och hoppas på en 4:a. Håller mej lite anonym än så länge! Tror att jag har äl i dagarna och hoppas på im den 26 jan. Min mens har varit som en klocka ett bra tag, men så fort man tänker tanken \"vill bli gravid\" så får den spatt och gör som den vill, visst är det konstigt???
  2. 1
    Hej hopp!!! Hade lovat mej själv att vänta tills jag testat positivt med att vara med på någon ankomstsida... men jag höll mej hela förra månaden i alla fall. Men det är ju så kul att fundera med andra som också försöker bli gravida!!! V har 3 bran sen tidigare och hoppas på en 4:a. Håller mej lite anonym än så länge! Tror att jag har äl i dagarna och hoppas på im den 26 jan. Min mens har varit som en klocka ett bra tag, men så fort man tänker tanken \"vill bli gravid\" så får den spatt och gör som den vill, visst är det konstigt???
  3. Lilla4an
    #2

    :))

    hej hej!
    Här ska vi precis börja verkstan av vår 4:a :) Spiralen ryker idag och jag ska ha ÄL i slutet av veckan så jag hoppas hormonerna hinner gå ur kroppen tills dess! (Tar ca 36 timmar)
    Annars ger vi oss på en november bebis :)
  4. 2
    :)) hej hej!
    Här ska vi precis börja verkstan av vår 4:a :) Spiralen ryker idag och jag ska ha ÄL i slutet av veckan så jag hoppas hormonerna hinner gå ur kroppen tills dess! (Tar ca 36 timmar)
    Annars ger vi oss på en november bebis :)
  5. Anonym
    #3

    Vad konstigt

    jag svarade dej men det försvann.... Vad kul med en till \"4:e tillverkare\"!!! Hoppas vi hamnar i samma ankomstgrupp i alla fall - självklart hoppas jag att vi båda lyckas direkt och får vara kvar här
  6. 3
    Vad konstigt jag svarade dej men det försvann.... Vad kul med en till \"4:e tillverkare\"!!! Hoppas vi hamnar i samma ankomstgrupp i alla fall - självklart hoppas jag att vi båda lyckas direkt och får vara kvar här

Liknande trådar

  1. hej hopp
    By domenic in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 21:26
  2. Hej hopp
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:16
  3. Hej hopp!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 20:03
  4. Hej hopp!
    By Kamomilla in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:39
  5. Hej hopp!
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 19:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar