Utan mamma & pappa
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Utan mamma & pappa

    Igår lämnade vi Nicolina \"på riktigt\" för första gången.

    Förut har hon ju varit hemma med mormor &morfar om jag och Seb gjort nåt själva. Men igår träffade vi barnens faster m sambo på stan (gbg). De tog med sig Nico hem och maken, jag och Seb var på Sebs första bio.

    Vi så Pettson & Findus. Det var jättelyckat! Sebastian har pratat om det länge och när vi såg reklamen på tv att den skulle komma så blev han eld och lågor. Han ville på bio och få köpa dicka och popcorn. Så det gjorde vi igår! Han var helnöjd!

    Han blev lite ledsen när Nicolina skulle åka med faster, gulleplutten. Men det gick snabbt över! :)

    Och Nico hade blivit lite arg när hon förstod att hon var lämnad ensam hos faster. Men efter lite mat och smaskig fruktpure gick det bra.
  2. 1
    Utan mamma & pappa Igår lämnade vi Nicolina \"på riktigt\" för första gången.

    Förut har hon ju varit hemma med mormor &morfar om jag och Seb gjort nåt själva. Men igår träffade vi barnens faster m sambo på stan (gbg). De tog med sig Nico hem och maken, jag och Seb var på Sebs första bio.

    Vi så Pettson & Findus. Det var jättelyckat! Sebastian har pratat om det länge och när vi såg reklamen på tv att den skulle komma så blev han eld och lågor. Han ville på bio och få köpa dicka och popcorn. Så det gjorde vi igår! Han var helnöjd!

    Han blev lite ledsen när Nicolina skulle åka med faster, gulleplutten. Men det gick snabbt över! :)

    Och Nico hade blivit lite arg när hon förstod att hon var lämnad ensam hos faster. Men efter lite mat och smaskig fruktpure gick det bra.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Hej

    Vad skönt att det gick bra att lämna Nicolina och vad nyttigt för Sebastian (och för er!!) att få göra något speciellt tillsammans med er!

    Kram
  4. 2
    Hej Vad skönt att det gick bra att lämna Nicolina och vad nyttigt för Sebastian (och för er!!) att få göra något speciellt tillsammans med er!

    Kram
  5. _basilika_
    #3

    Vad mysigt

    det låter!! Hur gammal är Seb? Jag skulle så gärna vilja gå på bio med Clara snart.
    Ha det gott.
    Kram!
  6. 3
    Vad mysigt det låter!! Hur gammal är Seb? Jag skulle så gärna vilja gå på bio med Clara snart.
    Ha det gott.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Första natten utan mamma och pappa
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 15:39
  2. Utan pappa
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 11:27
  3. Utan pappa
    By anonym idag in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 11:07
  4. Utan pappa
    By UKU-naut in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 12:22
  5. Resa utan mamma och pappa?
    By nettan0208 in forum Resesnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar