Om man vill ha kontakt med andra
Föräldraskap
  1. Livia
    #1

    Om man vill ha kontakt med andra

    sidan utan att gå till ett medium hur gör man. Kan man på något sätt få något litet tecken från t ex min döda pappa. Kan dom på andra sidan höra oss när vi talar högt ut i luften, tips mottages tacksamt.
  2. 1
    Om man vill ha kontakt med andra sidan utan att gå till ett medium hur gör man. Kan man på något sätt få något litet tecken från t ex min döda pappa. Kan dom på andra sidan höra oss när vi talar högt ut i luften, tips mottages tacksamt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    Bäst chans har du...

    .. om du gör något som du själv tror på. För då är du i ett sinnesläge som gör att du är mest mottaglig.
  4. 2
    Bäst chans har du... .. om du gör något som du själv tror på. För då är du i ett sinnesläge som gör att du är mest mottaglig.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    testa skrivande...

    dvs, tänd ljus, var lite avslappnad, ta en penna o gör krumelurer utan att titta på handen på ett blankt papper har du tur kan en ev ande genom din hand skriva en hälsning....krumelurerna blir ord..
    jag gjorde det med han som bodde i detta hus innan mig, fattade inte allt han skrev men han skrev om och om igen \"goa pojkar\" goa pojkar....jag har tre grabbar. mysigt tycker jag!
  6. 3
    testa skrivande... dvs, tänd ljus, var lite avslappnad, ta en penna o gör krumelurer utan att titta på handen på ett blankt papper har du tur kan en ev ande genom din hand skriva en hälsning....krumelurerna blir ord..
    jag gjorde det med han som bodde i detta hus innan mig, fattade inte allt han skrev men han skrev om och om igen \"goa pojkar\" goa pojkar....jag har tre grabbar. mysigt tycker jag!
  7. Michaela
    #4

    Böcker

    Hej!

    Jag tycker att böcker fungerar bra. Du tar en bok, bläddrar och känner efter vilken sida och sedan för du pekfingret över texten på sidan och känner efter vilket stycke eller mening som känns rätt och så har du fått ett meddelande.

    Ibland hamnar man på en tom sida och då har de väl ingenting att säga just då.

    Lycka till!
  8. 4
    Böcker Hej!

    Jag tycker att böcker fungerar bra. Du tar en bok, bläddrar och känner efter vilken sida och sedan för du pekfingret över texten på sidan och känner efter vilket stycke eller mening som känns rätt och så har du fått ett meddelande.

    Ibland hamnar man på en tom sida och då har de väl ingenting att säga just då.

    Lycka till!
  9. Livia
    #5

    Tack alla ni, för era tips kram imt

    a
  10. 5
    Tack alla ni, för era tips kram imt a

Liknande trådar

  1. Vill få kontakt med andra mammor...
    By jasmine.u in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 22:37
  2. Hur få kontakt med andra sidan
    By Anonym in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 08:20
  3. vill komma i kontakt me andra som oxå
    By maddisen m 3 in forum Omhändertagna barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 16:06
  4. Vill ha kontakt med andra föräldrar
    By anjaw in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 07:03
  5. Kontakt med andra
    By Anette in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar