vinterkinder
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    vinterkinder

    Har något något tips på hur man får de smås kinder att inte bli så nariga och torra nu under vintern?
    Idag har vi -17 grader, och så fort vi kommit in efter att ha varit ute blir hon otroligt fnasig och torr. Vi smöljer med tistelolja innan vi går ut som skydd för kylan.
  2. 1
    vinterkinder Har något något tips på hur man får de smås kinder att inte bli så nariga och torra nu under vintern?
    Idag har vi -17 grader, och så fort vi kommit in efter att ha varit ute blir hon otroligt fnasig och torr. Vi smöljer med tistelolja innan vi går ut som skydd för kylan.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Weleda..

    Har en kräm som heter vind och kyla, smörjer Clara med den nu när det är kallt och inga nariga kinder mer:-) Finns på hälsokosten.
  4. 2
    Weleda.. Har en kräm som heter vind och kyla, smörjer Clara med den nu när det är kallt och inga nariga kinder mer:-) Finns på hälsokosten.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Det är kanon

    Har den till Ronja och Nikki oxå. Fast min heter nog Väder och vind eller nåt...........
  6. 3
    Det är kanon Har den till Ronja och Nikki oxå. Fast min heter nog Väder och vind eller nåt...........
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    det gör den här med...

    tror jag. Hahaha..:-)
  8. 4
    det gör den här med... tror jag. Hahaha..:-)
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5

    Försvarets hudsalva

    tycker maken får duga ;-)
  10. 5
    Försvarets hudsalva tycker maken får duga ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar