Sista veckan...?!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Sista veckan...?!!

    Har en känsla av att det här är sista veckan innan Pyret tittar ut. Det bara känns så i hela kroppen. Känns som att allt måste fixas NU, annars hinner vi inte. Men sen kan nog nästan hela nästa vecka också pasera, men att det här är sista HELA veckan.
    Någon mer som kännt så?
  2. 1
    Sista veckan...?!! Har en känsla av att det här är sista veckan innan Pyret tittar ut. Det bara känns så i hela kroppen. Känns som att allt måste fixas NU, annars hinner vi inte. Men sen kan nog nästan hela nästa vecka också pasera, men att det här är sista HELA veckan.
    Någon mer som kännt så?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    ja på sätt o vis

    har jag börjat tro att det kommer tidigare,känner mig skörare o mer lättirriterad mer sänkt..vilket iofs säkert har med förkylningen att göra.
  4. 2
    ja på sätt o vis har jag börjat tro att det kommer tidigare,känner mig skörare o mer lättirriterad mer sänkt..vilket iofs säkert har med förkylningen att göra.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    nej tyvärr!!!

    eller ja, jag har väl en känsla varje dag av att IDAG kan det vara dagen D!!! men får lägga mig med en besvikelse varje kväll över att pyret valt att stanna på fel sida magen ytterligare en dag.

    hoppas verkligen att det är dags för dig också snart.
    vem vet, vi kanske kan ha date på bb. det skulle väl vara skoj!
  6. 3
    nej tyvärr!!! eller ja, jag har väl en känsla varje dag av att IDAG kan det vara dagen D!!! men får lägga mig med en besvikelse varje kväll över att pyret valt att stanna på fel sida magen ytterligare en dag.

    hoppas verkligen att det är dags för dig också snart.
    vem vet, vi kanske kan ha date på bb. det skulle väl vara skoj!
  7. Johanna
    #4

    Tyvärr

    tror jag att det blir plussning för mig denna gång likosm förra. Jag verkar vara den enda som inte har en endaste sammandragning.. det behöver kanske i och för sig inte betyda något men på nåt sätt känns det inte dags ännu.

    Hoppas det blir som du förväntar dig
  8. 4
    Tyvärr tror jag att det blir plussning för mig denna gång likosm förra. Jag verkar vara den enda som inte har en endaste sammandragning.. det behöver kanske i och för sig inte betyda något men på nåt sätt känns det inte dags ännu.

    Hoppas det blir som du förväntar dig

Liknande trådar

  1. Sista veckan.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 17:00
  2. Sista veckan.
    By Gabricia in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-16, 21:15
  3. sista veckan
    By björnis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 19:45
  4. Sista veckan!
    By Sanna med tjejerna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 10:08
  5. Sista veckan...
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar