Konstanta sammandragningar?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Konstanta sammandragningar?

    Är det någon mer som känner det som att det periodvis är mer eller mindre konstanta sammandragningar? Min mage är stenhård och kan vara det länge, 15-20 minuter åt gången känns det som. Började med denna nya \"funktion\" igår och det gör inte ont, men är ju väldigt jobbigt. Känns som jag har svalt en stenbumling á la Världens starkaste man-stenarna...
  2. 1
    Konstanta sammandragningar? Är det någon mer som känner det som att det periodvis är mer eller mindre konstanta sammandragningar? Min mage är stenhård och kan vara det länge, 15-20 minuter åt gången känns det som. Började med denna nya \"funktion\" igår och det gör inte ont, men är ju väldigt jobbigt. Känns som jag har svalt en stenbumling á la Världens starkaste man-stenarna...
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Jaa du Ingeli..

    ..så känner jag också! Det känns som om du och jag har haft lite liknande krämpor denna gång, jag har lagt märke till det förut:) Mina gör faktiskt rätt ont också iofs, men inte alltid..

    Var ju hos BM idag och vi pratade om det och hon sa att med lite tur så gör det rätt mycket nytta inför förlossningen, så jag hoppas verkligen på det!!
    Jag fick låna hem en TENS maskin som jag ska börja köra med nu, det ska bli skönt!!!
    Jag tycker jag får sammandragningar och förvärkar av ALLT, tex när jag böjer mig, reser mig från en stol, vänder mig i sängen, när bebis sparkar kraftigt, när jag ska upp ur badet,(då är jag fö rätt lik en strandad val) när jag ätit, när jag är kissnödig, när jag HAR kissat etc etc. Jättejobbigt, man känner sig liksom aldrig avslappnad!

    Vi håller väl tummarna för att vi får lite cred för detta när det väl är förlossningsdags!! Kram på dig!!!
  4. 2
    Jaa du Ingeli.. ..så känner jag också! Det känns som om du och jag har haft lite liknande krämpor denna gång, jag har lagt märke till det förut:) Mina gör faktiskt rätt ont också iofs, men inte alltid..

    Var ju hos BM idag och vi pratade om det och hon sa att med lite tur så gör det rätt mycket nytta inför förlossningen, så jag hoppas verkligen på det!!
    Jag fick låna hem en TENS maskin som jag ska börja köra med nu, det ska bli skönt!!!
    Jag tycker jag får sammandragningar och förvärkar av ALLT, tex när jag böjer mig, reser mig från en stol, vänder mig i sängen, när bebis sparkar kraftigt, när jag ska upp ur badet,(då är jag fö rätt lik en strandad val) när jag ätit, när jag är kissnödig, när jag HAR kissat etc etc. Jättejobbigt, man känner sig liksom aldrig avslappnad!

    Vi håller väl tummarna för att vi får lite cred för detta när det väl är förlossningsdags!! Kram på dig!!!

Liknande trådar

  1. Det konstanta fikat..?
    By Claudden in forum _0307 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 15:53
  2. Denna konstanta oron!
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 17:07
  3. Konstanta tröttheten..
    By -Emla- in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:43
  4. detta konstanta illamående
    By N med minibebben in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 19:37
  5. Konstanta sammandragningar
    By Morran m. tre + v.22 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 06:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar