usch vilken jobbig natt
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    usch vilken jobbig natt

    jag hoppas att jonatan förstår at det inte blir ngn nattamatför hans del.

    Han var vaken inatt mellan 02,00 och 04,40. Hmm inte kul alls för mig. Inte för honom heller då han varit trött idag.

    Hoppas att denna natten blir bättre
  2. 1
    usch vilken jobbig natt jag hoppas att jonatan förstår at det inte blir ngn nattamatför hans del.

    Han var vaken inatt mellan 02,00 och 04,40. Hmm inte kul alls för mig. Inte för honom heller då han varit trött idag.

    Hoppas att denna natten blir bättre
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Känner igen

    mig alldeles för väl tyvärr...
    Melker verkar tycka att det är helt okej att vara vaken mellan 02-04... Det tycker INTE jag!

    I går hade vi en guldnatt då han sov från 20-04 Fick välling och sov sen till 09:30. Helt otroligt!!!

    I natt var det dock sämre... Somnade 21 och sov iofs ända till 01 (brukar vakna minst en gång/timme innan vi lagt oss). Fick mat 01, vaknade sen 03, 04 och 06.. SUCK!

    Håller tummarna för att både er och vår natt blir bättre...

    *kram*
  4. 2
    Känner igen mig alldeles för väl tyvärr...
    Melker verkar tycka att det är helt okej att vara vaken mellan 02-04... Det tycker INTE jag!

    I går hade vi en guldnatt då han sov från 20-04 Fick välling och sov sen till 09:30. Helt otroligt!!!

    I natt var det dock sämre... Somnade 21 och sov iofs ända till 01 (brukar vakna minst en gång/timme innan vi lagt oss). Fick mat 01, vaknade sen 03, 04 och 06.. SUCK!

    Håller tummarna för att både er och vår natt blir bättre...

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Skitnätter här oxå!

    Jag är helt slut. Hosta snor och nu tänder oxå....... ingen ände på det känns det som. Kände i dag att en tand kommit igenom i alla fall..........

    Kram
  6. 3
    Skitnätter här oxå! Jag är helt slut. Hosta snor och nu tänder oxå....... ingen ände på det känns det som. Kände i dag att en tand kommit igenom i alla fall..........

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Här en till *pust*

    Nova har det senaste inte velat somna på kvällen, varit vaken ända in på sentimmarna och sedan bara sovit några få timmar för att vakna och vara skit pigg och velat upp och leka...( det vill inte mamman )

    Hon har nu oxå börjar att röra sig mera i sängen och snurrar runt som en annan jojo och \"trasslar\" in sig i både täcke, kudde och gosedjur.
    Hon har ju möblerat om hela sängen på morgonen när man vaknar, men positivt är ju att hon har ju och göra iaf :DD

    Kram på er
  8. 4
    Här en till *pust* Nova har det senaste inte velat somna på kvällen, varit vaken ända in på sentimmarna och sedan bara sovit några få timmar för att vakna och vara skit pigg och velat upp och leka...( det vill inte mamman )

    Hon har nu oxå börjar att röra sig mera i sängen och snurrar runt som en annan jojo och \"trasslar\" in sig i både täcke, kudde och gosedjur.
    Hon har ju möblerat om hela sängen på morgonen när man vaknar, men positivt är ju att hon har ju och göra iaf :DD

    Kram på er

Liknande trådar

  1. usch vilken jobbig dag
    By Lolina in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 18:25
  2. Usch vilken jobbig dag
    By anonymt namn in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 07:36
  3. usch vilken natt...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 15:48
  4. Uuuaablää vilken jobbig natt
    By sångfågeln in forum _0706 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:30
  5. Fy, vilken jobbig natt!
    By mina75 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 18:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar