Resa med kompis
Resesnack
  1. Linnea
    #1

    Resa med kompis

    En kompis och jag ska resa någonstans utan våra familjer i vår men vi vet inte vart eller riktigt när...
    Först tänkte vi på en chartervecka men nu är vi mer inne på en weekend eller 3-4 nätter mitt i veckan. Kanske en storstad. Vi vill ha shopping och lite party gärna bad också i någon form. Framförallt avslappning men ändå tillgång till något att uppleva.

    Tips???
  2. 1
    Resa med kompis En kompis och jag ska resa någonstans utan våra familjer i vår men vi vet inte vart eller riktigt när...
    Först tänkte vi på en chartervecka men nu är vi mer inne på en weekend eller 3-4 nätter mitt i veckan. Kanske en storstad. Vi vill ha shopping och lite party gärna bad också i någon form. Framförallt avslappning men ändå tillgång till något att uppleva.

    Tips???
  3. \\Thomas
    #2

    Barcelona...

    ... jag skulle välja Barcelona. Välj rätt datum och ni kan komma dit och tillbaka för en tusenlapp med Ryan Air från Nyköping.
  4. 2
    Barcelona... ... jag skulle välja Barcelona. Välj rätt datum och ni kan komma dit och tillbaka för en tusenlapp med Ryan Air från Nyköping.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Håller med!!

    Ni måste bara bo hos Lilly på Plaza Hostal, kanonställe precis mitt i stan!!
    Pm till mig om du vill ha adressen!
  6. 3
    Håller med!! Ni måste bara bo hos Lilly på Plaza Hostal, kanonställe precis mitt i stan!!
    Pm till mig om du vill ha adressen!
  7. Linnea
    #4

    När är rätt datum

    då :-)
    Har aldrig bokat reguljärt och nu när jag sitter och kollar upp priser så kommer det bara upp biljetter som är jättedyra.
    När kan man åka till Barcelona? Vill gärna att det blivit lite varmt? Tips på vad man kan hitta på där? Finns det bra badstrand?
  8. 4
    När är rätt datum då :-)
    Har aldrig bokat reguljärt och nu när jag sitter och kollar upp priser så kommer det bara upp biljetter som är jättedyra.
    När kan man åka till Barcelona? Vill gärna att det blivit lite varmt? Tips på vad man kan hitta på där? Finns det bra badstrand?
  9. Linnea
    #5

    Vill du berätta

    mer om detta hotell?
    Prisnivå?
    Stort eller litet?
    Varför är det bra?
    Vad är det för typ av folk som bor där? unga, gamla, blandat?
  10. 5
    Vill du berätta mer om detta hotell?
    Prisnivå?
    Stort eller litet?
    Varför är det bra?
    Vad är det för typ av folk som bor där? unga, gamla, blandat?

Liknande trådar

  1. låna ut vagn till kompis på resa?
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 21:37
  2. Resa eller inte resa...
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 14:37
  3. Kompis, resa, mer träning!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 16:40
  4. Bestulen på resa(även på resa med/utan b
    By Jelena m.LoM in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 07:29
  5. Resa eller inte resa...
    By Anonym in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 02:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar