Tänkte skriva
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tänkte skriva

    en liten kvällsrapport, men jag tror jag gör bäst i att gå och lägga mig - sedan igårkväll är jag urtrött. Behöver nog krafterna till imorgon och resten av veckan. Det blir ingen svärmor, gubben tyckte inte det var lönt. Och vill han klara sig själv, så får han det! Förresten trodde han att svärmor också ska till doktorn på torsdag, vilket inte alls är omöjligt, för hon har alla möjliga problem, men beklagar sig sällan. F får gå till dagis på fredag, om det behövs. Skönt med folk som förstår!

    God natt (men jag ska kika lite vad ni har skrivit sedan sist, bara lite...) !
  2. 1
    Tänkte skriva en liten kvällsrapport, men jag tror jag gör bäst i att gå och lägga mig - sedan igårkväll är jag urtrött. Behöver nog krafterna till imorgon och resten av veckan. Det blir ingen svärmor, gubben tyckte inte det var lönt. Och vill han klara sig själv, så får han det! Förresten trodde han att svärmor också ska till doktorn på torsdag, vilket inte alls är omöjligt, för hon har alla möjliga problem, men beklagar sig sällan. F får gå till dagis på fredag, om det behövs. Skönt med folk som förstår!

    God natt (men jag ska kika lite vad ni har skrivit sedan sist, bara lite...) !
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Godnatt, Helena

    Hoppas att du får sova gott. Och att maken verkligen hjälper dig nu i slutet av veckan. Tror säkert att F får det bra på dagis!
  4. 2
    Godnatt, Helena Hoppas att du får sova gott. Och att maken verkligen hjälper dig nu i slutet av veckan. Tror säkert att F får det bra på dagis!

Liknande trådar

  1. Nu tänkte jag skriva
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-05, 01:02
  2. Tänkte skriva in mig här hos er
    By Linnea&H in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:49
  3. Tänkte skriva
    By pepapooh in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 00:25
  4. Tänkte skriva nåt men...
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 22:01
  5. Tänkte skriva in min dag
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar