nån som använt sån här???
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    nån som använt sån här???

    http://www.tradera.com/auction/aid_23053997

    nöjd??? och nypris i butik??
  2. 1
    nån som använt sån här??? http://www.tradera.com/auction/aid_23053997

    nöjd??? och nypris i butik??
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Grymt bra plagg

    vi har haft två såna och det är världens bästa plagg enligt mig. Barnen blir aldrig blöta, Albin har suttit och lekt i vattenpölar i sin. Den är mjuk och smidig och dagispersonalen älskade den eftersom de inte behövde sätta på galonisar utanpå :)

    Nypris var 595 kr, precis som det står i anonnsen ;)
  4. 2
    Grymt bra plagg vi har haft två såna och det är världens bästa plagg enligt mig. Barnen blir aldrig blöta, Albin har suttit och lekt i vattenpölar i sin. Den är mjuk och smidig och dagispersonalen älskade den eftersom de inte behövde sätta på galonisar utanpå :)

    Nypris var 595 kr, precis som det står i anonnsen ;)
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Vi

    Alice har en i just stl 92 och den är superbra. Inte så snygg enligt mig, vår är blå och rätt glansig och har ett orange foder. Men den är otroligt praktisk. Ett av våra bäsra barnklädesköp (fast vi köpte den på rea). Rätt rymlig i storlek, Alice är väl runt 94-95cm och har gott om plats i den.

    Den får inte torkas i torkskåp.
  6. 3
    Vi Alice har en i just stl 92 och den är superbra. Inte så snygg enligt mig, vår är blå och rätt glansig och har ett orange foder. Men den är otroligt praktisk. Ett av våra bäsra barnklädesköp (fast vi köpte den på rea). Rätt rymlig i storlek, Alice är väl runt 94-95cm och har gott om plats i den.

    Den får inte torkas i torkskåp.
  7. A-M
    #4

    Vi!

    Jättebra overall! Smidig och vattentät!
  8. 4
    Vi! Jättebra overall! Smidig och vattentät!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Helt klart nöjd..

    ..vi har den (fast en säsong äldre så den ser lite annorlunda ut). Tycker det är ett jättebra plagg på vår och höst när det är smutsigt ute. Kostade 595. Torkar snabbt men får inte vara i torkskåp.
  10. 5
    Helt klart nöjd.. ..vi har den (fast en säsong äldre så den ser lite annorlunda ut). Tycker det är ett jättebra plagg på vår och höst när det är smutsigt ute. Kostade 595. Torkar snabbt men får inte vara i torkskåp.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6

    superbra

    Det bästa plagg jag någonsin köpt... Synd att det inte finns någon sån overall i år. hade velat haft i strl 74... ja ja man får leta på tradera då =)
  12. 6
    superbra Det bästa plagg jag någonsin köpt... Synd att det inte finns någon sån overall i år. hade velat haft i strl 74... ja ja man får leta på tradera då =)
  13. Camilla n Henrik o Philip
    #7

    Upp till vilken storlek

    fanns den?
  14. 7
    Upp till vilken storlek fanns den?
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    upp till strl 92 *IMT*

    **
  16. 8
    upp till strl 92 *IMT* **
  17. Q
    #9

    Jättebra!

    Har en sån nu i strl 80, och är så glad att jag köpte även en 92:a på rean i somras :-)
  18. 9
    Jättebra! Har en sån nu i strl 80, och är så glad att jag köpte även en 92:a på rean i somras :-)

Liknande trådar

  1. Hon måste ju ha använt
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-05, 21:53
  2. vi har använt vår
    By Lotta med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 12:01
  3. Ni som använt mandelolja
    By b-boom in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-28, 12:00
  4. Ni som använt...
    By ? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:48
  5. Ni som använt
    By Tina in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 12:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar