San Fransisco
Utlandsföräldrar
  1. malin2
    #1

    San Fransisco

    vädret i slutet av mars. Någon.
    Är nu less på att inte hitta resa till varmare breddgrader och lyxigt hotell med barnklubb och all inclusive.. så nu kollar jag på andra alternativ. AC har ju fortfarande sin seatsale.
  2. 1
    San Fransisco vädret i slutet av mars. Någon.
    Är nu less på att inte hitta resa till varmare breddgrader och lyxigt hotell med barnklubb och all inclusive.. så nu kollar jag på andra alternativ. AC har ju fortfarande sin seatsale.
  3. Erika m Thea i SF
    #2

    Kan vara super

    kan också vara regnigt och dant.. Förra våren höll vinterregnen i sig in i maj men det lär vara ovanligt, givetvis var det många fina dagar emellan också.. Foggen har inte riktigt kommit igång då så är det bara inte regnigt så är det fint. Själv ska jag till Mexico och all inclusive och fira mamsens 60 års dag i slutet på mars ;-)
  4. 2
    Kan vara super kan också vara regnigt och dant.. Förra våren höll vinterregnen i sig in i maj men det lär vara ovanligt, givetvis var det många fina dagar emellan också.. Foggen har inte riktigt kommit igång då så är det bara inte regnigt så är det fint. Själv ska jag till Mexico och all inclusive och fira mamsens 60 års dag i slutet på mars ;-)

Liknande trådar

  1. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-14, 12:21
  2. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:43
  3. Hotell i San Fransisco
    By JeanetteF in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 11:54
  4. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-30, 11:11
  5. San Fransisco?
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-29, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar