Framfusig Melker...
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Framfusig Melker...

    Jag har insett att Melker är en sån bebis som man kan störa sig över på öppna förskolan och sånt...

    Jag minns själv då Mathilda var liten, och det kom framfusiga barn på ÖF. Minns hur man nästan fällde ut taggarna när mammorna till de barnen som hade framfusiga barn inte såg till dem...

    När vi träffar min kusin som har en tjej som är en månad yngre, så går det inte att släppa lös Melker. Han bara dundrar på och attackerar huvudet... Kärleksfullt dock med gosiga pussar, men det går lite vilt till..

    I dag när Mathilda var på dans, så satt vi utanför och väntade. Toppenkul för det fanns en kille som var lite över året där... Honom attackerade Melker direkt...

    Givetvis är man ju med och tar bort honom, men man vill ju att han ska få hälsa oxå... Klurigt det där!

    Fler med vilda barn?
  2. 1
    Framfusig Melker... Jag har insett att Melker är en sån bebis som man kan störa sig över på öppna förskolan och sånt...

    Jag minns själv då Mathilda var liten, och det kom framfusiga barn på ÖF. Minns hur man nästan fällde ut taggarna när mammorna till de barnen som hade framfusiga barn inte såg till dem...

    När vi träffar min kusin som har en tjej som är en månad yngre, så går det inte att släppa lös Melker. Han bara dundrar på och attackerar huvudet... Kärleksfullt dock med gosiga pussar, men det går lite vilt till..

    I dag när Mathilda var på dans, så satt vi utanför och väntade. Toppenkul för det fanns en kille som var lite över året där... Honom attackerade Melker direkt...

    Givetvis är man ju med och tar bort honom, men man vill ju att han ska få hälsa oxå... Klurigt det där!

    Fler med vilda barn?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Ja ganska så..

    Clara är inte den mest lugna tjej om man säger så. Nu har jag inte varit iväg med henne till ÖF sen vi flyttat men ska nästa vecka. Vi får väl se om jag måste koppla henne eller ej;-) Det jag oroar mig mest för är att hon ska bitas, det gjorde min stora tjej och Clara är väldigt lik sin syster. Det är ju inget illa menat när dom sätter igång men alla föräldrar förstår inte att det inte är med flit utan tror man har en aggresiv unge.
  4. 2
    Ja ganska så.. Clara är inte den mest lugna tjej om man säger så. Nu har jag inte varit iväg med henne till ÖF sen vi flyttat men ska nästa vecka. Vi får väl se om jag måste koppla henne eller ej;-) Det jag oroar mig mest för är att hon ska bitas, det gjorde min stora tjej och Clara är väldigt lik sin syster. Det är ju inget illa menat när dom sätter igång men alla föräldrar förstår inte att det inte är med flit utan tror man har en aggresiv unge.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Känns igen...

    Vår Jonna e åxå sån att hon vill pussa huvuden. Å jag tycker att det kan hon väl få bara jag vaktar så det inte går för vilt till :O)
  6. 3
    Känns igen... Vår Jonna e åxå sån att hon vill pussa huvuden. Å jag tycker att det kan hon väl få bara jag vaktar så det inte går för vilt till :O)
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    Jodå

    Elis far runt som en virvelvind. Aldrig en lugn stund här. På Öppnis vill han gärna krypa/gå över de andra barnen och peta dem i ansiktet *suck*
    Försöker låta honom gå med de barn vi kännero ch som jag vet är ungefär lika vilda. Där har jag koll på att de andra mammorna tycker att det är okej.
  8. 4
    Jodå Elis far runt som en virvelvind. Aldrig en lugn stund här. På Öppnis vill han gärna krypa/gå över de andra barnen och peta dem i ansiktet *suck*
    Försöker låta honom gå med de barn vi kännero ch som jag vet är ungefär lika vilda. Där har jag koll på att de andra mammorna tycker att det är okej.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5

    Japp

    Filip är helt galen med andra barn! Han tycker att det är så roligt och är ganska van att storebror petar och putter på honom. Tror att mkt kommer från storebror iaf när det gäller Filip.
  10. 5
    Japp Filip är helt galen med andra barn! Han tycker att det är så roligt och är ganska van att storebror petar och putter på honom. Tror att mkt kommer från storebror iaf när det gäller Filip.
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Halvvild

    är Elric, måste fundera en stund först men sen så då går det vilt till med luvande och pussande och så vill han gärna sitta på allt och alla ;D

    kram
  12. 6
    Halvvild är Elric, måste fundera en stund först men sen så då går det vilt till med luvande och pussande och så vill han gärna sitta på allt och alla ;D

    kram

Liknande trådar

  1. Melker
    By Bapelsin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-02-09, 11:27
  2. Melker är här
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 12:33
  3. Melker är här!
    By Karro75 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 21:18
  4. Framfusig?
    By madick in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 09:57
  5. Melker?
    By Minchi in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar