Casper är numera storebror
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Casper är numera storebror

    till en lite Carl som föddes igår kväll.
    Kan tillägga att det är hans pappa & hans sambo som fått barn *got U*

    Casper är frustrerad ibland över att alltid vara minst, nu är han jätteglad över att vara storebror. Barnen hade stort kram kalas när nyheten kom ,sötnosarna.
  2. 1
    Casper är numera storebror till en lite Carl som föddes igår kväll.
    Kan tillägga att det är hans pappa & hans sambo som fått barn *got U*

    Casper är frustrerad ibland över att alltid vara minst, nu är han jätteglad över att vara storebror. Barnen hade stort kram kalas när nyheten kom ,sötnosarna.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    hm

    det är alltså Caspers pappa _med_ sambo som fått en prins.... Lät lite som att det var Caspers pappa och Caspers sambo. *intressant kombination*
    Det gick lite snabbt där, dags att sussa tror jag.
  4. 2
    hm det är alltså Caspers pappa _med_ sambo som fått en prins.... Lät lite som att det var Caspers pappa och Caspers sambo. *intressant kombination*
    Det gick lite snabbt där, dags att sussa tror jag.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Häftigt...

    fast samtidigt ledsamt. Kul att en ny liten stjärna tänts men ledsamt för jag minns hur tufft du hade det när otroheten uppdagade sig, uppbrottet från fina huset, all oro kring allt osv osv.
    Vet inte om jag skall gratulera eller beklaga, men kul är det med en ny liten bebbe alltid :)
    KRAM och så en bamsekram till storebror Casper :)
  6. 3
    Häftigt... fast samtidigt ledsamt. Kul att en ny liten stjärna tänts men ledsamt för jag minns hur tufft du hade det när otroheten uppdagade sig, uppbrottet från fina huset, all oro kring allt osv osv.
    Vet inte om jag skall gratulera eller beklaga, men kul är det med en ny liten bebbe alltid :)
    KRAM och så en bamsekram till storebror Casper :)
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Det är

    helt lugnt. Visst finns det en liten sorg att det inte blev ett helsyskon istället men jag är helt färdig med deras pappa känslomässigt. Vi har ett bra samarbete idag vilket är viktigt för barnen. =o)
  8. 4
    Det är helt lugnt. Visst finns det en liten sorg att det inte blev ett helsyskon istället men jag är helt färdig med deras pappa känslomässigt. Vi har ett bra samarbete idag vilket är viktigt för barnen. =o)
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Skönt

    att Casper är nöjd och glad över det!! För visst är det härligt att vara storebror även om det \"bara\" är ett halvsyskon! Men förstår att det såklart kan väcka lite tankar hos dig runt det hela.
    Låter ju jättebra att ni kan ha ett gott samarbete runt era barn också..
    Kram på dig
  10. 5
    Skönt att Casper är nöjd och glad över det!! För visst är det härligt att vara storebror även om det \"bara\" är ett halvsyskon! Men förstår att det såklart kan väcka lite tankar hos dig runt det hela.
    Låter ju jättebra att ni kan ha ett gott samarbete runt era barn också..
    Kram på dig
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Skönt...

    att höra! Det är alltid bra när man gått vidare och man känner sig färdig.

    KRAM!!!!
  12. 6
    Skönt... att höra! Det är alltid bra när man gått vidare och man känner sig färdig.

    KRAM!!!!
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7

    Vad roligt

    Det är ju helt perfekt för honom, nu kan ha vara både storebror(hos pappa) och minstingen (hemma)
  14. 7
    Vad roligt Det är ju helt perfekt för honom, nu kan ha vara både storebror(hos pappa) och minstingen (hemma)
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Grattis till lillebror Casper!

    Som MammaMu skrev, skönt att vara storebror hos pappa och lillebror hos mamma! Lite av varje är ju bra! ;o)
  16. 8
    Grattis till lillebror Casper! Som MammaMu skrev, skönt att vara storebror hos pappa och lillebror hos mamma! Lite av varje är ju bra! ;o)
  17. Medlem sedan
    Sep 1998
    #9

    Oj

    grattis stora killen.
  18. 9
    Oj grattis stora killen.
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10

    Grattis stor brosan....

    Kul att få en lillebror att tampas med.
  20. 10
    Grattis stor brosan.... Kul att få en lillebror att tampas med.

Liknande trådar

  1. casper ska
    By maddisen m 3 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-01, 22:04
  2. Casper ska bli storebror
    By angellove in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-25, 21:47
  3. Eddie är numera storebror ;-))
    By cordiva in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-10-05, 21:06
  4. Robin är numera storebror...
    By Älsklingsfrö in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 06:18
  5. Nu har casper blivit storebror..
    By Madde m Casper & Anton in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar