Nu är nr 2 här.
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Nu är nr 2 här.

    Det blev en liten lillebror o hans höfter verkar stabila. Jag krävde att de även ska röntga hans höfter för att vara på den säkra sidan. Remiss på det är skickat. Självklart är han det 9de underverket!!
  2. 1
    Nu är nr 2 här. Det blev en liten lillebror o hans höfter verkar stabila. Jag krävde att de även ska röntga hans höfter för att vara på den säkra sidan. Remiss på det är skickat. Självklart är han det 9de underverket!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    G*R*A*T*T*I*S

    Till lillebror! Skönt att höfterna verkar stabila och jag håller tummarna för att röntgen visar likadant!

    Kram!
  4. 2
    G*R*A*T*T*I*S Till lillebror! Skönt att höfterna verkar stabila och jag håller tummarna för att röntgen visar likadant!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Grattis och lycka till

    med lillkillen. Vi håller tummarna att du har en grabb med mycket stabila höfter :)
    kram Camilla & August
  6. 3
    Grattis och lycka till med lillkillen. Vi håller tummarna att du har en grabb med mycket stabila höfter :)
    kram Camilla & August
  7. Sabina med J o G
    #4

    Nu har vi varit på

    ultraljud o inte röntgen som jag skrev. Gustaf behöver ej skena så nu börjar vardagen här för mig som tvåbarnsmamma.
  8. 4
    Nu har vi varit på ultraljud o inte röntgen som jag skrev. Gustaf behöver ej skena så nu börjar vardagen här för mig som tvåbarnsmamma.
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Vad skönt att

    ni slapp ännu ett skenbarn. Det är bara att mysa på nu då :) Hur länns livet som tvåbarnsmor?
    *kram*
  10. 5
    Vad skönt att ni slapp ännu ett skenbarn. Det är bara att mysa på nu då :) Hur länns livet som tvåbarnsmor?
    *kram*
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Ännu är det smekmånad.

    Gustaf blir idag två veckor o pappa har gått till jobbet o storasyster till dagis en sväng. Julia är ännu underbar mot sin lillebror o det verkar som om jag fått världens snällaste bebis. Ta i trä. Men visst var jag stolt i morse när jag fått på båda barnen kläder o passat dagistide!
  12. 6
    Ännu är det smekmånad. Gustaf blir idag två veckor o pappa har gått till jobbet o storasyster till dagis en sväng. Julia är ännu underbar mot sin lillebror o det verkar som om jag fått världens snällaste bebis. Ta i trä. Men visst var jag stolt i morse när jag fått på båda barnen kläder o passat dagistide!
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Skönt!!!

    Grattis till en mjukbebis. Nu kan du bara njuta och gosa!
    Kram!
  14. 7
    Skönt!!! Grattis till en mjukbebis. Nu kan du bara njuta och gosa!
    Kram!
  15. Anna m. Leo + Antonia
    #8

    Grattis från oss också! *imt*

    .
  16. 8
    Grattis från oss också! *imt* .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar