Många har ju
_0410 Oktoberbarn
  1. Marisan m. Emelie
    #1

    Många har ju

    \"försvunnit\" från denna sida. Vilka är kvar här? Förutom vi som brukar hinna med några inlägg då och då =) Svara även ni som oftast bara läser här =)
  2. 1
    Många har ju \"försvunnit\" från denna sida. Vilka är kvar här? Förutom vi som brukar hinna med några inlägg då och då =) Svara även ni som oftast bara läser här =)
  3. Marisan m. Emelie
    #2

    Jag är här =))

    ...
  4. 2
    Jag är här =)) ...
  5. Mia m.tre
    #3

    Mia blir ni inte av med!*imt*

    nj
  6. 3
    Mia blir ni inte av med!*imt* nj
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Jag är här!

    hinner dock inte skriva så ofta.
  8. 4
    Jag är här! hinner dock inte skriva så ofta.
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Finns här i bakgrunden, men

    orkar inte alltid svara på inlägg eller skriva egna.

    Vi har ju haft fullt upp med renoveringen av vårat vardagsrum och jul. Nu stundar vår semester, 2 ynka veckor far vi till Thailand för 1 månad. Jag har enorm resfeber och börjar bli lite smått nervös. Har bara åkt charter tidigare, och 2 veckor som längst, så det blir helt bytt för oss att fixa boende osv. Men det skall bli väldigt skönt att komma från den svenska vintern och alla måsten här hemma.

    Vi har också fått dagisplats till Rasmus som börjar inskolning den 4 april. Storebror William börjar överinskolning till storbarnsavdelningen när vi kommer hem från Thailand. Vi har lyckats övertyga föreståndaren att göra överintag på ett barn från 1 april på den avdelningen så dom två sista (William och en kille till) får gå upp till sina -02 kompisar som dom gått med i våras.
    Så Rasmus får alltså Williams plats kan man säga, och jag vill egentligen inte ha honom där. Tycker inte om fröknarna alls, men hoppas iallafall få den andra som inskolningsfröken istället för den som vi hade till William. Och det känns underbart att William får gå upp, och känns som jag fått bra kontakt med en av fröknarna där, hon kommer och informerar om hur överinskolningen skall gå till osv när vi kom och lämnade i tisdags, och det känns så bra med personal som är engagerad tycker jag.

    Rasmus är en glas prick som älskar att sjunga och gestikulera \"imse vimse spindel\" och han springer omring här hemma och älskar att leka med storebror, och det går bra för det mesta. Han klättrar dock på allt så man får vara med helatiden.

    Nåja, det var lite från oss.
    Hoppas ni har det bra, så hörs vi snart igen. som sagt jag läser ganska ofta, men men.

    Kramis

    Nåja det var lite från oss.
  10. 5
    Finns här i bakgrunden, men orkar inte alltid svara på inlägg eller skriva egna.

    Vi har ju haft fullt upp med renoveringen av vårat vardagsrum och jul. Nu stundar vår semester, 2 ynka veckor far vi till Thailand för 1 månad. Jag har enorm resfeber och börjar bli lite smått nervös. Har bara åkt charter tidigare, och 2 veckor som längst, så det blir helt bytt för oss att fixa boende osv. Men det skall bli väldigt skönt att komma från den svenska vintern och alla måsten här hemma.

    Vi har också fått dagisplats till Rasmus som börjar inskolning den 4 april. Storebror William börjar överinskolning till storbarnsavdelningen när vi kommer hem från Thailand. Vi har lyckats övertyga föreståndaren att göra överintag på ett barn från 1 april på den avdelningen så dom två sista (William och en kille till) får gå upp till sina -02 kompisar som dom gått med i våras.
    Så Rasmus får alltså Williams plats kan man säga, och jag vill egentligen inte ha honom där. Tycker inte om fröknarna alls, men hoppas iallafall få den andra som inskolningsfröken istället för den som vi hade till William. Och det känns underbart att William får gå upp, och känns som jag fått bra kontakt med en av fröknarna där, hon kommer och informerar om hur överinskolningen skall gå till osv när vi kom och lämnade i tisdags, och det känns så bra med personal som är engagerad tycker jag.

    Rasmus är en glas prick som älskar att sjunga och gestikulera \"imse vimse spindel\" och han springer omring här hemma och älskar att leka med storebror, och det går bra för det mesta. Han klättrar dock på allt så man får vara med helatiden.

    Nåja, det var lite från oss.
    Hoppas ni har det bra, så hörs vi snart igen. som sagt jag läser ganska ofta, men men.

    Kramis

    Nåja det var lite från oss.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6

    Jag är också här!

    Sen jag fick bredband, säkert flera ggr per dygn :-).
  12. 6
    Jag är också här! Sen jag fick bredband, säkert flera ggr per dygn :-).
  13. Marisan m. Emelie
    #7

    Har förstått det *LER*

    Och det vill vi inte heller!!
  14. 7
    Har förstått det *LER* Och det vill vi inte heller!!
  15. camilla A med Isac 0410+2
    #8

    Är här och läser varje dag men

    skriver sällan.
  16. 8
    Är här och läser varje dag men skriver sällan.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9

    Vinkar!!

    Här är jag!
  18. 9
    Vinkar!! Här är jag!
  19. Medlem sedan
    May 1999
    #10

    Jo, jag är kvar...

    läser nästan varje dag och försöker ofta att skriva något också!
  20. 10
    Jo, jag är kvar... läser nästan varje dag och försöker ofta att skriva något också!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11

    Tezza finns här dag som natt! *imt*

    :)
  22. 11
    Tezza finns här dag som natt! *imt* :)
  23. Medlem sedan
    Aug 2004
    #12

    Jag är oxå kvar....

    men läser mest.
  24. 12
    Jag är oxå kvar.... men läser mest.
  25. Marre m Jesper bf 17/7
    #13

    Är här...

    Läser mest, men
    ibland blir det nåt inlägg :-)
  26. 13
    Är här... Läser mest, men
    ibland blir det nåt inlägg :-)
  27. Gabbsan
    #14

    :) Gabbsan är ju här som bekant! :)

    Ingen förvånad anmäler sig? *ser mig omkring* *S*
  28. 14
    :) Gabbsan är ju här som bekant! :) Ingen förvånad anmäler sig? *ser mig omkring* *S*
  29. Medlem sedan
    Jun 2004
    #15

    JAG! (imt)

    .
  30. 15
    JAG! (imt) .
  31. Carina m. Oskar
    #16

    jag är här...

    läser nästan varje dag men skriver sällan....
  32. 16
    jag är här... läser nästan varje dag men skriver sällan....
  33. Anonym
    #17

    jag ju!

    Jag återkom ju för ett par veckor sedan efter att ha varit inaktiv sedan halva graviditeten...
  34. 17
    jag ju! Jag återkom ju för ett par veckor sedan efter att ha varit inaktiv sedan halva graviditeten...
  35. victoria m. vilma041002
    #18

    Jag läser varje dag...

    men inte alltid som jag skriver :-(
    Men här är jag iaf!
  36. 18
    Jag läser varje dag... men inte alltid som jag skriver :-(
    Men här är jag iaf!
  37. Mikaela m Matilda 041011
    #19

    Jag är kvar...

    Läser varje dag men skriver sällan.
  38. 19
    Jag är kvar... Läser varje dag men skriver sällan.
  39. Medlem sedan
    Jul 1999
    #20

    Vink, vink!

    Här är jag. :)
  40. 20
    Vink, vink! Här är jag. :)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. många nya auktioner ikväll..många med
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 19:38
  2. Så många minus och så många
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:21
  3. Många frågor, vill ha många svar!
    By lindalou13 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:13
  4. *suck* många många gånger om
    By anonym just nu in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 07:42
  5. Så många nick på Bf-listan men många
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar