Igår fyllde.....
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Igår fyllde.....

    ...min lilla prinsessa 1 år.Tänk vad tiden går fort,för ett år sen låg vi på vårt rum (på bb) jag och min man och snusade bebis,åååhhh vad mysigt det är.
  2. 1
    Igår fyllde..... ...min lilla prinsessa 1 år.Tänk vad tiden går fort,för ett år sen låg vi på vårt rum (på bb) jag och min man och snusade bebis,åååhhh vad mysigt det är.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Grattis i efterskott!!

    Att snusa bebis är något av det mysigaste som finns!! Längtar tills man kan göra det igen!!

    KRam,
  4. 2
    Grattis i efterskott!! Att snusa bebis är något av det mysigaste som finns!! Längtar tills man kan göra det igen!!

    KRam,
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Grattis...

    i efterskott! Min lille knatte fyller om bara två veckor! Det går verkligen sjukt fort! Jag håller precis på att planera kalas...=)

    kram
  6. 3
    Grattis... i efterskott! Min lille knatte fyller om bara två veckor! Det går verkligen sjukt fort! Jag håller precis på att planera kalas...=)

    kram
  7. Linda me Nea&Ida bf 23/6
    #4

    Javisst är...

    ...är det mysigt.Men det är inte så fasligt långt kvar tills det är dax igen ;-)
  8. 4
    Javisst är... ...är det mysigt.Men det är inte så fasligt långt kvar tills det är dax igen ;-)
  9. Linda me Nea&Ida bf 23/6
    #5

    Tackar från...

    ...Ida ;-) Ja det går verkligen fort min stora tjej hinner bli 4 år innan bebis kommer och Ida är ju redan 1 år.Planerar för fullt här för kalas blir det redan imorgon.
  10. 5
    Tackar från... ...Ida ;-) Ja det går verkligen fort min stora tjej hinner bli 4 år innan bebis kommer och Ida är ju redan 1 år.Planerar för fullt här för kalas blir det redan imorgon.
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6

    åh vad mysigt!

    så dina barn blir ganska tätt? gud vad roligt! Jag hade 25 mån mellan mina och de leker jättemycket med varandra! :) bråkar lika mycket iofs.... :)

    grattis till flickan!
  12. 6
    åh vad mysigt! så dina barn blir ganska tätt? gud vad roligt! Jag hade 25 mån mellan mina och de leker jättemycket med varandra! :) bråkar lika mycket iofs.... :)

    grattis till flickan!

Liknande trådar

  1. Igår fyllde
    By Malla in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 09:49
  2. fyllde år igår
    By Mella in forum Sorg
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 10:27
  3. fyllde år igår
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 18:48
  4. fyllde 35 igår!
    By stemar in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 21:29
  5. Igår fyllde Oda å My 1 år!
    By Eva m oda,my+3till in forum _0505 Majbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 17:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar