Astma...
_0503 Marsbarn
  1. Plast
    #1

    Astma...

    A har varit sjuk nästan hela tiden sedan hon föddes. På nätterna har det varit evig hosta och pip i bröstet och förkylningarna har nästan hakat i varandra. I går slog det mig helt plötsligt att det kanske kan vara astma hon har.
    Jag har själv astma, så jag förstår inte varför jag inte tänkte på det tidigare...
    Idag har vi i alla fall varit hos läkaren och fått det konstaterat. Känns jättejobbigt, man samtidigt skönt att h en förklaring till varför hon alltid är sjuk.
    Nu måste vi ge henne pulmicort två gånger/dygn, vilket innebär att sätta en gummimask över hennes näsa och mun som hon ska andas tio andetag i. Det är verkligen inte uppskattat! Det blir nog jobbigt framöver...
  2. 1
    Astma... A har varit sjuk nästan hela tiden sedan hon föddes. På nätterna har det varit evig hosta och pip i bröstet och förkylningarna har nästan hakat i varandra. I går slog det mig helt plötsligt att det kanske kan vara astma hon har.
    Jag har själv astma, så jag förstår inte varför jag inte tänkte på det tidigare...
    Idag har vi i alla fall varit hos läkaren och fått det konstaterat. Känns jättejobbigt, man samtidigt skönt att h en förklaring till varför hon alltid är sjuk.
    Nu måste vi ge henne pulmicort två gånger/dygn, vilket innebär att sätta en gummimask över hennes näsa och mun som hon ska andas tio andetag i. Det är verkligen inte uppskattat! Det blir nog jobbigt framöver...
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    LillaM

    Stackare där....

    Klart att inte det kan vara uppskattat att få en sådan över \"hela\" ansiktet.
    Men skönt för dig/er att få det bekräftat.

    Kramar & lycka till
  4. 2
    LillaM Stackare där....

    Klart att inte det kan vara uppskattat att få en sådan över \"hela\" ansiktet.
    Men skönt för dig/er att få det bekräftat.

    Kramar & lycka till
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Min store tjej hatrastma

    men det är infektionsastma. Det jag vill säga är att barnen vänjer sig fort! Och snart kommer hon må bättre!

    Kram på er
  6. 3
    Min store tjej hatrastma men det är infektionsastma. Det jag vill säga är att barnen vänjer sig fort! Och snart kommer hon må bättre!

    Kram på er

Liknande trådar

  1. Ni med astma eller barn med astma...
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 18:23
  2. Ev astma
    By mammalina in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 14:23
  3. ännu mer astma - anstr.astma?
    By -Veronica- in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 12:30
  4. astma
    By nilam87 in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 13:35
  5. Astma?
    By lisa2 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar