Handuppräckning
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Handuppräckning

    det har varit lite dålig med fart inne på november barn. Undrar vilka som är kvar här inne.
    Om ni inte brukar vara här inne så ofta vart brukar ni vara då?
    (detta inlägg är mer för att jag är nyfiken inte som någon pekpinne att man måste skriva :)))
  2. 1
    Handuppräckning det har varit lite dålig med fart inne på november barn. Undrar vilka som är kvar här inne.
    Om ni inte brukar vara här inne så ofta vart brukar ni vara då?
    (detta inlägg är mer för att jag är nyfiken inte som någon pekpinne att man måste skriva :)))
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Jost svarar!

    Är kvar och skriver ibland. Man har ju en del annat också att göra med fyra busfrön. Nu är jag sugen på en träff \"in real\" snart. Fast det är ju, RS måste ju ha lugnat ner sig. Känner två stackars småttingar som legat inne. Och det vill vi ju slippa. Men snart är väl våren här.
  4. 2
    Jost svarar! Är kvar och skriver ibland. Man har ju en del annat också att göra med fyra busfrön. Nu är jag sugen på en träff \"in real\" snart. Fast det är ju, RS måste ju ha lugnat ner sig. Känner två stackars småttingar som legat inne. Och det vill vi ju slippa. Men snart är väl våren här.
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Räcker upp handen!

    Fast ingen har väl missat att jag har en dotter som fortfarande sover ganska mycket? = Hinner springa ut och in här en del. Läser aldrig bara utan måste svara lite här och där, kan aldrig hålla mig. =)
  6. 3
    Räcker upp handen! Fast ingen har väl missat att jag har en dotter som fortfarande sover ganska mycket? = Hinner springa ut och in här en del. Läser aldrig bara utan måste svara lite här och där, kan aldrig hålla mig. =)
  7. KAJO
    #4

    Här också!

    Håller med Jost om att det vore kul att ses när RS-viruset avlägsnat sig något!
  8. 4
    Här också! Håller med Jost om att det vore kul att ses när RS-viruset avlägsnat sig något!
  9. Agneta H med 3
    #5

    Räcker upp handen!

    Tycker detta är mysig grupp med bra stämning.:o)
  10. 5
    Räcker upp handen! Tycker detta är mysig grupp med bra stämning.:o)
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6

    Jag med

    Fast jag läser ju mest.
  12. 6
    Jag med Fast jag läser ju mest.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    Jag är här...

    tittar in dagligen även om jag inte kan sitta någon längre stund.
  14. 7
    Jag är här... tittar in dagligen även om jag inte kan sitta någon längre stund.
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8

    Här är jag!

    Fast Simon kom i oktober som han skulle, även om jag inte trodde att han skulle det....

    Så jag är även på Oktoberbarn, och Höstbarn-05.
    Plus en drös andra snack ;0)
  16. 8
    Här är jag! Fast Simon kom i oktober som han skulle, även om jag inte trodde att han skulle det....

    Så jag är även på Oktoberbarn, och Höstbarn-05.
    Plus en drös andra snack ;0)
  17. Medlem sedan
    Dec 1999
    #9

    Pst!

    var inne på din info, ser att ni letar hus. Då får jag kanske tipsa om tomter strax s om Gbg. Precis mellan Kållered o Lindome. Modulenthus som säljer med ngt av sina hus.
    Jag åker förbi varje dag och ser området växa fram.
  18. 9
    Pst! var inne på din info, ser att ni letar hus. Då får jag kanske tipsa om tomter strax s om Gbg. Precis mellan Kållered o Lindome. Modulenthus som säljer med ngt av sina hus.
    Jag åker förbi varje dag och ser området växa fram.
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10

    jag hänger även på

    bla. \"Hus och hem\", \"Trädgård\", \"4barn +\", \"jan 04\" med flera. Har liksom glömt bort 05/06 vinterbarn så dit får jag kila nu.
  20. 10
    jag hänger även på bla. \"Hus och hem\", \"Trädgård\", \"4barn +\", \"jan 04\" med flera. Har liksom glömt bort 05/06 vinterbarn så dit får jag kila nu.
  21. Lollipop m Ludvig 4/11
    #11

    Jag är kvar

    Skriver oickså på vinterbarn 05/06 även om jag väl egentligen hör till höstbarn. Bebisarna på höstbarn kändes så himla stora och deras frågor så annorlunda så därför är jag på vinterbarn.
  22. 11
    Jag är kvar Skriver oickså på vinterbarn 05/06 även om jag väl egentligen hör till höstbarn. Bebisarna på höstbarn kändes så himla stora och deras frågor så annorlunda så därför är jag på vinterbarn.
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12

    Hand upp!

    Jag är här, men jag är så mesig så att om ingen annan skriver något så törs inte jag heller lägga in mina ointressanta inlägg...

    Hänger annars på sjalbarn en hel del :)
  24. 12
    Hand upp! Jag är här, men jag är så mesig så att om ingen annan skriver något så törs inte jag heller lägga in mina ointressanta inlägg...

    Hänger annars på sjalbarn en hel del :)
  25. Medlem sedan
    Mar 2005
    #13

    Äh!

    Häv ur dig något bara. Det gör jag! *S* Fast det är ärligt talat lite trist när man skriver något och ingen svarar. Då kan det ta ett tag tills man \"kan med\" igen. Även om man inte skrivit någon direkt fråga så förväntar man sig kanske lite dumt att någon ska kommenterar, hålla med eller inte alls ha upplevt det samma?

    Jag har inte varit på sjalbarn sedan jag köpte sjalen av en tjej där (som också finns här). Kanske ska kika in där någon dag när det är dött här. Bra tips!
  26. 13
    Äh! Häv ur dig något bara. Det gör jag! *S* Fast det är ärligt talat lite trist när man skriver något och ingen svarar. Då kan det ta ett tag tills man \"kan med\" igen. Även om man inte skrivit någon direkt fråga så förväntar man sig kanske lite dumt att någon ska kommenterar, hålla med eller inte alls ha upplevt det samma?

    Jag har inte varit på sjalbarn sedan jag köpte sjalen av en tjej där (som också finns här). Kanske ska kika in där någon dag när det är dött här. Bra tips!
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14

    Håller med

    dig! Vi får försöka hjälpas åt att svara på inlägg, för det känns allt lite snopet, även om man inte frågat något.

    På sjalbarn är det full aktivitet. Men man får passa sig, jag har blivit ägare till några nya sjalar och dessutom börjat använda tygblöjor efter att ha hängt för mycket där :)
  28. 14
    Håller med dig! Vi får försöka hjälpas åt att svara på inlägg, för det känns allt lite snopet, även om man inte frågat något.

    På sjalbarn är det full aktivitet. Men man får passa sig, jag har blivit ägare till några nya sjalar och dessutom börjat använda tygblöjor efter att ha hängt för mycket där :)
  29. Medlem sedan
    Jan 2001
    #15

    sporadiskt...

    ... är oftare inne på Höstbarn -05
  30. 15
    sporadiskt... ... är oftare inne på Höstbarn -05
  31. Medlem sedan
    Feb 2002
    #16

    Läser ofta

    men skriver sällan. Har inte så många frågor denna gången. Annat var det när Lucas föddes då var jag jämt inne på Vårbarn -03.
  32. 16
    Läser ofta men skriver sällan. Har inte så många frågor denna gången. Annat var det när Lucas föddes då var jag jämt inne på Vårbarn -03.
  33. Medlem sedan
    Mar 2005
    #17

    haha och något *OT*

    Skönt att inte vara ensam om att tycka så. Undrade ju om jag möjligen är lite känslig? *S* Måste erkänna en sak...när alla födde barn som bäst så försökte jag gratta alla men jag själv fick inte alls lika många grattis som flera som födde runt mitt datum. Det kändes lite ledsamt just då. Så löjlig är jag. Men jag skyller på hormonerna. =)

    Ja, jag kände att det var livsfarligt på sjalbarn den korta svängen jag var där. Fast tygblöjor hade jag till första barnet och det tror jag att jag skippar nu. Men man vet ju aldrig.
  34. 17
    haha och något *OT* Skönt att inte vara ensam om att tycka så. Undrade ju om jag möjligen är lite känslig? *S* Måste erkänna en sak...när alla födde barn som bäst så försökte jag gratta alla men jag själv fick inte alls lika många grattis som flera som födde runt mitt datum. Det kändes lite ledsamt just då. Så löjlig är jag. Men jag skyller på hormonerna. =)

    Ja, jag kände att det var livsfarligt på sjalbarn den korta svängen jag var där. Fast tygblöjor hade jag till första barnet och det tror jag att jag skippar nu. Men man vet ju aldrig.
  35. Medlem sedan
    Mar 2002
    #18

    Haha

    Då måste du titta på de nya pocketblöjorna som kommit, det är inte tygblöjor, det är blöjor i tyg som någons make hage sagt, kolla här tex:
    http://www.babyheaven.se/blojor_fotoalbum_helen.htm
    Pampers släng dig i väggen :)


  36. 18
    Haha Då måste du titta på de nya pocketblöjorna som kommit, det är inte tygblöjor, det är blöjor i tyg som någons make hage sagt, kolla här tex:
    http://www.babyheaven.se/blojor_fotoalbum_helen.htm
    Pampers släng dig i väggen :)


  37. Medlem sedan
    Mar 2005
    #19

    Wow

    Häftiga! Har man inget i såna blöjor? (Kan inte något om pocketblöjor.)
  38. 19
    Wow Häftiga! Har man inget i såna blöjor? (Kan inte något om pocketblöjor.)
  39. Medlem sedan
    Mar 2002
    #20

    Ett microfiberinlägg

    Tunnt och smidigt, det blir inte mycket tjockare än en engångsblöja. Lite längre ner på denna sida finns en jämförelse av tjockleken mot engångs:
    http://www.babykind.co.uk/swaddlebees.htm

    Trevligt med någon mer som är vaken! Emil sitter i mitt knä och pratar för fullt :)
  40. 20
    Ett microfiberinlägg Tunnt och smidigt, det blir inte mycket tjockare än en engångsblöja. Lite längre ner på denna sida finns en jämförelse av tjockleken mot engångs:
    http://www.babykind.co.uk/swaddlebees.htm

    Trevligt med någon mer som är vaken! Emil sitter i mitt knä och pratar för fullt :)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Handuppräckning!!!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 21:14
  2. Handuppräckning!
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 20:52
  3. Handuppräckning 2
    By -Cookiekakan- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 20:33
  4. Handuppräckning!!!
    By Plottis & tjejerna in forum _0805 Majbarn
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 19:39
  5. Handuppräckning!
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-25, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar