Fler med orolig sömn....
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Fler med orolig sömn....

    Osiel sover så dåligt nuförtiden, vaknar hela tiden under kvällen och natten.
    Han är så orolig, är det fler som har barn som har börjat sova oroligt nu ?
  2. 1
    Fler med orolig sömn.... Osiel sover så dåligt nuförtiden, vaknar hela tiden under kvällen och natten.
    Han är så orolig, är det fler som har barn som har börjat sova oroligt nu ?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Känns hopplöst här!

    Jag är så trött så jag vill bara sova!! Nikki stökar runt en del under kvällen men då räcker det att stoppa in nappen, så även flera gånger under natten. Men vid 4 funkar det inte då ska hon över till oss och inte ligga bredvid ( vägrar amma på natten längre) så jag få sitta upp vyssa, vagga, hyscha, klappa hon vrider sig , gråter och håller på ungefär en timme................ Har hållt på ett tag nu.

    De har ofta separationsångest rutn 9-10 månader, så jag hoppas det ger sig snart!

    Hoppas Osiel sover bättre snart
  4. 2
    Känns hopplöst här! Jag är så trött så jag vill bara sova!! Nikki stökar runt en del under kvällen men då räcker det att stoppa in nappen, så även flera gånger under natten. Men vid 4 funkar det inte då ska hon över till oss och inte ligga bredvid ( vägrar amma på natten längre) så jag få sitta upp vyssa, vagga, hyscha, klappa hon vrider sig , gråter och håller på ungefär en timme................ Har hållt på ett tag nu.

    De har ofta separationsångest rutn 9-10 månader, så jag hoppas det ger sig snart!

    Hoppas Osiel sover bättre snart
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Jadu...

    Det hoppas jag med att han gör snart.
    Man blir ju knäpp över att få sova så lite.

    Hoppas också att Nikki snart sover bättre med.
  6. 3
    Jadu... Det hoppas jag med att han gör snart.
    Man blir ju knäpp över att få sova så lite.

    Hoppas också att Nikki snart sover bättre med.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    oh yes

    vi har det likadant. Har tänkt att det hör ihop med flera grejer, t ex Dexters amningsslut, förkylning, oro, tandsprickning mm att göra. Hoppas VERKLIGEN på lugnare nätter snart för det här är inte kul.

    Du är inte ensam!
  8. 4
    oh yes vi har det likadant. Har tänkt att det hör ihop med flera grejer, t ex Dexters amningsslut, förkylning, oro, tandsprickning mm att göra. Hoppas VERKLIGEN på lugnare nätter snart för det här är inte kul.

    Du är inte ensam!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5

    Känns skönt att veta...

    Att man inte är ensam...
  10. 5
    Känns skönt att veta... Att man inte är ensam...
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6

    Ja men det börjar gå över (långt)

    Vi har haft det hopplöst sen innan jul. Robin har somnat lungt vid 19. Sen efter 24 så har han vaknat minst 1 gång i timmen för att få nappen och sövas om vilket har tagit ca 15 minuter. Han har även vaknat och kunnat vara vaken i några timmar.
    Sambon och jag höll på att dö av trötthet, men sen 1 vecka tillbaka så får Robin 200ml välling ca klockan 22 och sen dess sover han utan att vakna fram till 4 då han får välling igen och sover tills brorsan väcker honom vid 7. Så min amning räckte tydligen inte, så han var nog hungrig och sov därför oroligt. Vid 22 vällingen sover han oftast, men vi stoppar vällingen i munnen och han slukar den i ett nafs.
  12. 6
    Ja men det börjar gå över (långt) Vi har haft det hopplöst sen innan jul. Robin har somnat lungt vid 19. Sen efter 24 så har han vaknat minst 1 gång i timmen för att få nappen och sövas om vilket har tagit ca 15 minuter. Han har även vaknat och kunnat vara vaken i några timmar.
    Sambon och jag höll på att dö av trötthet, men sen 1 vecka tillbaka så får Robin 200ml välling ca klockan 22 och sen dess sover han utan att vakna fram till 4 då han får välling igen och sover tills brorsan väcker honom vid 7. Så min amning räckte tydligen inte, så han var nog hungrig och sov därför oroligt. Vid 22 vällingen sover han oftast, men vi stoppar vällingen i munnen och han slukar den i ett nafs.

Liknande trådar

  1. orolig sömn, fler?
    By tjolahoppsan in forum _1007 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-20, 07:32
  2. orolig sömn, fler?
    By tjolahoppsan in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 18:48
  3. orolig sömn,fler?
    By tjolahoppsan in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 18:29
  4. Orolig sömn
    By Thesa75 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 20:39
  5. Orolig sömn
    By ankan10 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar