Idag kom den,
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Idag kom den,

    kallelsen till röntgen och ortopeddoktorn... Så i mitten av februari får vi förhoppningsvis en okej-stämpel på Augusts höfter. Annars är vi nyss hemkomna från en härlig vecka i Sälen :) Hur är det med er andra tjejer här på snacket? Hoppas allt är bra! kram Camilla & August
  2. 1
    Idag kom den, kallelsen till röntgen och ortopeddoktorn... Så i mitten av februari får vi förhoppningsvis en okej-stämpel på Augusts höfter. Annars är vi nyss hemkomna från en härlig vecka i Sälen :) Hur är det med er andra tjejer här på snacket? Hoppas allt är bra! kram Camilla & August
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Hej!

    Då är det dags för er då att få ett \"slut-ok\". Härligt!!!
    Låter trevligt med en vecka i Sälen. Här är det full malla igen efter julledigheten!
    Kram!
  4. 2
    Hej! Då är det dags för er då att få ett \"slut-ok\". Härligt!!!
    Låter trevligt med en vecka i Sälen. Här är det full malla igen efter julledigheten!
    Kram!
  5. Anna m Leo + Antonia
    #3

    Självklart blir det ok-stämpel

    Så skönt att få lägga allt bakom sig. Hoppas att det går snabbt och smidigt för er och att du inte alldeles försvinner härifrån efteråt. Åtminstone jag behöver fortfarande dina goda råd och peppningar!

    Kram!
  6. 3
    Självklart blir det ok-stämpel Så skönt att få lägga allt bakom sig. Hoppas att det går snabbt och smidigt för er och att du inte alldeles försvinner härifrån efteråt. Åtminstone jag behöver fortfarande dina goda råd och peppningar!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Hallå där :-)

    Här är det också full rulle, tre av fyra barn är sjuka. Inte kul! Men hoppas att några är bättre i morgon, för jag vill ut i snön. Vi har ju fått massor. Jobbar du heltid eller hur var det?
    *kram*
  8. 4
    Hallå där :-) Här är det också full rulle, tre av fyra barn är sjuka. Inte kul! Men hoppas att några är bättre i morgon, för jag vill ut i snön. Vi har ju fått massor. Jobbar du heltid eller hur var det?
    *kram*
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Inte en chans...

    att jag lämnar dig/er. Jag kommer allt hänga kvar här :) Hur går det för er? Fungerar er vardag med gips och med allt vad det innebär? Jag hoppas att ni är friska och vid gott mod iaf.
    *kram*
  10. 5
    Inte en chans... att jag lämnar dig/er. Jag kommer allt hänga kvar här :) Hur går det för er? Fungerar er vardag med gips och med allt vad det innebär? Jag hoppas att ni är friska och vid gott mod iaf.
    *kram*
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    Näe

    Jag jobbar 75% och är ledig på måndagar. Mycket sjukt här med. Jag brukar inte bli dålig men nu är det andra gången på en månad som jag är riktigt förkyld och ont i halsen *blä*. Myra är sjuk så det blir nog till att vabba i morgon.

    Kram!
  12. 6
    Näe Jag jobbar 75% och är ledig på måndagar. Mycket sjukt här med. Jag brukar inte bli dålig men nu är det andra gången på en månad som jag är riktigt förkyld och ont i halsen *blä*. Myra är sjuk så det blir nog till att vabba i morgon.

    Kram!
  13. Anna m. Leo + Antonia
    #7

    Bra att du inte \"överger\" oss

    Nu finns en liten rapport om hur det går för oss med gipset. Det där med kort har jag inte hunnit fixa än. du förstår varför när du läser rapporten.

    Kram!
  14. 7
    Bra att du inte \"överger\" oss Nu finns en liten rapport om hur det går för oss med gipset. Det där med kort har jag inte hunnit fixa än. du förstår varför när du läser rapporten.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar