Jag är så impad!!!
_02 Vårbarn
  1. Albins mamma
    #1

    Jag är så impad!!!

    Lillkillen (som inte är så liten längre, fyller 4 i april) har ett uselt penngrepp. I dag ville han skriva russin på handellappen, men eftersom han håller så långt upp på pennan så blir inte trycket mot pappret så hårt och det syntes knappt vad han skrev. Jag bad honom skriva det på datorn i stället och han skrev \"ucin\". Nämnas bör att vi bor i södra Småland med en dialekt där r:en knappt hörs. För att testa honom bad jag honom skriva katt och han skrev KAT. Sedan kom han själv på att han ville skriva eld och skrev ÄLD.
    Ursäkta mitt \"skryt\", men jag blev så grymt imponerad att jag var bara tvungen att berätta för någon.
  2. 1
    Jag är så impad!!! Lillkillen (som inte är så liten längre, fyller 4 i april) har ett uselt penngrepp. I dag ville han skriva russin på handellappen, men eftersom han håller så långt upp på pennan så blir inte trycket mot pappret så hårt och det syntes knappt vad han skrev. Jag bad honom skriva det på datorn i stället och han skrev \"ucin\". Nämnas bör att vi bor i södra Småland med en dialekt där r:en knappt hörs. För att testa honom bad jag honom skriva katt och han skrev KAT. Sedan kom han själv på att han ville skriva eld och skrev ÄLD.
    Ursäkta mitt \"skryt\", men jag blev så grymt imponerad att jag var bara tvungen att berätta för någon.
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Jag är oxå impad!

    Kul med tidigt bokstavsintresse!
  4. 2
    Jag är oxå impad! Kul med tidigt bokstavsintresse!
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Wow!!

    även jag är superimpad!! Klart du ska skryta på honom när han är så duktig!!
  6. 3
    Wow!! även jag är superimpad!! Klart du ska skryta på honom när han är så duktig!!
  7. Anonym
    #4

    jag med

    vilken kille!!!!

    Sträck på dig du det har du all anledning att göra ;)
  8. 4
    jag med vilken kille!!!!

    Sträck på dig du det har du all anledning att göra ;)
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    Häftigt!

    Det är ju inte skryt, han är ju superduktig ju! Kul:) Datorn är faktiskt ett jättebra redskap.
  10. 5
    Häftigt! Det är ju inte skryt, han är ju superduktig ju! Kul:) Datorn är faktiskt ett jättebra redskap.
  11. Nillan m. Malva 020528
    #6

    Skrivklåda

    Malva gillar också att skriva. Hon kan skriva Malva, mamma och David (pappas namn). Men bokstäverna sätter hon lite huller om buller även om hon skriver dem i rätt ordning. Datorn är också rolig att skriva på. Hon frågar om vilka bokstäver det är i olika ord också skriver hon. Hon försöker också klura ut vilka bokstäver det är i orden och hon plockar endel te.x. sparris - sssp-p-p-p, P, sparris börjar på P, sssparis-s-s-s, sedan s. Så håller hon på, så snart kanske hon också kan som Albin.
  12. 6
    Skrivklåda Malva gillar också att skriva. Hon kan skriva Malva, mamma och David (pappas namn). Men bokstäverna sätter hon lite huller om buller även om hon skriver dem i rätt ordning. Datorn är också rolig att skriva på. Hon frågar om vilka bokstäver det är i olika ord också skriver hon. Hon försöker också klura ut vilka bokstäver det är i orden och hon plockar endel te.x. sparris - sssp-p-p-p, P, sparris börjar på P, sssparis-s-s-s, sedan s. Så håller hon på, så snart kanske hon också kan som Albin.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Häftigt våran lilla datanörd

    loggar in själv. Jag har ULLE som lösenord och det skriver han. Ingen hade visat honom utan han har bara sett vad vi gör. Sitter och säger U 2st L åså E.
    Ulle
  14. 7
    Häftigt våran lilla datanörd loggar in själv. Jag har ULLE som lösenord och det skriver han. Ingen hade visat honom utan han har bara sett vad vi gör. Sitter och säger U 2st L åså E.
    Ulle
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8

    Wow!

    Det säger jag också! Superimpad! Klart du ska vara stolt! :-)
  16. 8
    Wow! Det säger jag också! Superimpad! Klart du ska vara stolt! :-)

Liknande trådar

  1. impad
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-11, 18:00
  2. wow jag är impad
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 02:09
  3. Jag är så impad av ******....
    By sajilijeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 18:50
  4. Impad!!!
    By Anne 115>96,6>80 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 19:08
  5. Jag är så impad
    By -Labolina in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 14:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar