Fredagskoll:)
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Fredagskoll:)

    Vad händer i helgen? Jag jobbar fredag+söndag natt, o däremellan så blir det lite röjning hemma. Ska flytta runt o byta ut lite möbler har jag tänkt. Annars händer nog inget speciellt vad jag vet här o nu:) SOVA får jag hoppas lite nu på fm o lör fm.
  2. 1
    Fredagskoll:) Vad händer i helgen? Jag jobbar fredag+söndag natt, o däremellan så blir det lite röjning hemma. Ska flytta runt o byta ut lite möbler har jag tänkt. Annars händer nog inget speciellt vad jag vet här o nu:) SOVA får jag hoppas lite nu på fm o lör fm.
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2

    Kul helg

    Min mamma är här och hälsar på och eftersom vi inte ses så ofta så är det jättekul. Hon brukar stanna en dryg vecka när hon kommer.
    Idag ska hon baka bröd medan jag jobbar. I kväll ska hon, jag och Kalle åka till stan och låna och bo över i äldsta sonen Pontus lägenhet, bara för skojs skull. Vi ska gå ut och äta middag och bara mysa. I morgon lördag fortsätter vi med att gå och shoppa och sen ta en lunch på stan.
  4. 2
    Kul helg Min mamma är här och hälsar på och eftersom vi inte ses så ofta så är det jättekul. Hon brukar stanna en dryg vecka när hon kommer.
    Idag ska hon baka bröd medan jag jobbar. I kväll ska hon, jag och Kalle åka till stan och låna och bo över i äldsta sonen Pontus lägenhet, bara för skojs skull. Vi ska gå ut och äta middag och bara mysa. I morgon lördag fortsätter vi med att gå och shoppa och sen ta en lunch på stan.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Lugn helg...

    efter hektisk vecka. Ikväll - bara lugn (så lugnt som man har med 4 ungar *S*)
    Imorron - jagt efter en pump till vagnen - annars inget - handla kanske om jag inte gör det idag!
    Söndag - mamma kommer över en sväng o kramar på barnen o får sin födelsedagspresent!
  6. 3
    Lugn helg... efter hektisk vecka. Ikväll - bara lugn (så lugnt som man har med 4 ungar *S*)
    Imorron - jagt efter en pump till vagnen - annars inget - handla kanske om jag inte gör det idag!
    Söndag - mamma kommer över en sväng o kramar på barnen o får sin födelsedagspresent!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    pyamasparty

    blir det ikväll. Rebecca fyllde ju i tisdags och tillsammans med en klasskompis som fyller idag ska de har party här hemma. 13 stycken 7åringar ska äta pizza, glassbomb och maränger, äta popcorn och titta på senaste Bratzfilmen. Det blir nog jättekul! I morgon ska hon få gå på förhandspremiär på Lilla Jönsonligan, makens jobba ordnar det.
  8. 4
    pyamasparty blir det ikväll. Rebecca fyllde ju i tisdags och tillsammans med en klasskompis som fyller idag ska de har party här hemma. 13 stycken 7åringar ska äta pizza, glassbomb och maränger, äta popcorn och titta på senaste Bratzfilmen. Det blir nog jättekul! I morgon ska hon få gå på förhandspremiär på Lilla Jönsonligan, makens jobba ordnar det.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Ska förhoppningsvis...

    ...hämta Emma i eftermiddag, om inte vädret ställer till med problem. På lördag blir det nog Mobila och McDonald\'s *s* På söndag ska vi till farmor (mamma).
  10. 5
    Ska förhoppningsvis... ...hämta Emma i eftermiddag, om inte vädret ställer till med problem. På lördag blir det nog Mobila och McDonald\'s *s* På söndag ska vi till farmor (mamma).
  11. Medlem sedan
    Aug 1999
    #6

    Det är snöstorm

    ute och Matilda storm inne... så just nu känns det mest som att jag vill stoppa ner ungen i sängen och ha henne där tills hon är go och glad igen... men det går inte va???

    Nä men sambon jobbar, så jag och flickorna får roa oss på egen hand!
  12. 6
    Det är snöstorm ute och Matilda storm inne... så just nu känns det mest som att jag vill stoppa ner ungen i sängen och ha henne där tills hon är go och glad igen... men det går inte va???

    Nä men sambon jobbar, så jag och flickorna får roa oss på egen hand!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Skridskor

    ska vi (läs barnen) åka i eftermiddag om det inte snöar o blåser FÖR mycket. Vi har en konstis bara 100 m från oss, så där har vi varit mycket sista tiden :-)Jag brukar köra runt med sparken och larva mig och ha kul, men efteråt säger mina fogar och ischias AJAJAJ :-(
    I morgon har vi inget särskilt inplanerat och på söndag börjar barnens simskola, så då går halva den dagen!
  14. 7
    Skridskor ska vi (läs barnen) åka i eftermiddag om det inte snöar o blåser FÖR mycket. Vi har en konstis bara 100 m från oss, så där har vi varit mycket sista tiden :-)Jag brukar köra runt med sparken och larva mig och ha kul, men efteråt säger mina fogar och ischias AJAJAJ :-(
    I morgon har vi inget särskilt inplanerat och på söndag börjar barnens simskola, så då går halva den dagen!
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8

    Lugn helg...

    med städning skulle jag tro. Killarna är hos pappa i helgen så det är bara lillstrumpan hemma.
  16. 8
    Lugn helg... med städning skulle jag tro. Killarna är hos pappa i helgen så det är bara lillstrumpan hemma.
  17. Medlem sedan
    Dec 1998
    #9

    Nämen Grattis

    i efterskott Rebecca! Nu när vi inte har hemsidan längre så glömmer man bort alla födelsedatum!

    HURRA för Rebecca! Vilket kul party!
  18. 9
    Nämen Grattis i efterskott Rebecca! Nu när vi inte har hemsidan längre så glömmer man bort alla födelsedatum!

    HURRA för Rebecca! Vilket kul party!
  19. Medlem sedan
    Dec 1998
    #10

    Lugnt

    Lillprisen är jätteförkyld så det blir en lugn helg. Om han är piggare åker vi till kompisar på söndag.

    Ikväll ska vi äta tacos =O)
  20. 10
    Lugnt Lillprisen är jätteförkyld så det blir en lugn helg. Om han är piggare åker vi till kompisar på söndag.

    Ikväll ska vi äta tacos =O)
  21. Medlem sedan
    Aug 1999
    #11

    Fast just nu

    så fungerar den! http://medlem.spray.se/vb98/
  22. 11
    Fast just nu så fungerar den! http://medlem.spray.se/vb98/
  23. Medlem sedan
    Dec 1998
    #12

    Trevligt

    men där ju långt ifrån alla med =O) Men kul ändå att se alla våra små glin!!
  24. 12
    Trevligt men där ju långt ifrån alla med =O) Men kul ändå att se alla våra små glin!!
  25. Medlem sedan
    Aug 1999
    #13

    Och ruskigt

    ouppdaterat...
  26. 13
    Och ruskigt ouppdaterat...
  27. Medlem sedan
    Sep 2002
    #14

    jo det kan man säga *s*

    Stackars Zaio har varit död i 2 år nu! (kaninen alltså)Men vad kul att se igen
  28. 14
    jo det kan man säga *s* Stackars Zaio har varit död i 2 år nu! (kaninen alltså)Men vad kul att se igen
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15

    fullt hålligång

    imorgon ska jag och Paulina på sta´n + att vi ska på bio (Pettson & Findus). På kvällen ska jag och två kompisar ut! Det var flera år se´n sist tror jag... På söndag ska Paulina på kalas och när jag får tid över ska jag packa mina auktioner på Tradera som gått ut + plocka bort julen (vi hann inte förra helgen)
  30. 15
    fullt hålligång imorgon ska jag och Paulina på sta´n + att vi ska på bio (Pettson & Findus). På kvällen ska jag och två kompisar ut! Det var flera år se´n sist tror jag... På söndag ska Paulina på kalas och när jag får tid över ska jag packa mina auktioner på Tradera som gått ut + plocka bort julen (vi hann inte förra helgen)
  31. Medlem sedan
    Jan 2001
    #16

    inte särskilt

    Hugo är sjuk, så vi tar det nog lugnt i helgen.
  32. 16
    inte särskilt Hugo är sjuk, så vi tar det nog lugnt i helgen.
  33. Medlem sedan
    Jan 2000
    #17

    Efterskottsgrattis

    Från Melker m fam också :-)
  34. 17
    Efterskottsgrattis Från Melker m fam också :-)
  35. Medlem sedan
    Sep 2002
    #18

    självklart

    grattar även vi! Glömde ju det i nostalgitrippen tidigare! Hipp hipp! Hoppas partyt blir lyckat! Ska de stanna över natt också?
  36. 18
    självklart grattar även vi! Glömde ju det i nostalgitrippen tidigare! Hipp hipp! Hoppas partyt blir lyckat! Ska de stanna över natt också?
  37. Medlem sedan
    Sep 2004
    #19

    Sena helg svar

    Igår hade jag tenta på förmiddagen, den gick hyfsat tror jag. Efter det åt jag lunch hos en kompis som jag träffat genom aff och på kvällen var vi bjudna på middag. Isak var hemma med barnvakten och tittade på film och åt massa godis :). Idag har vui mest tat det lugnt, Isak har fått låna några spel till X-boxen så nu sitter han och spelar för fullt, men en liten sväng till pulka backen blev det så han fått köra lite med sin snowboard som han fick i julklapp, bäst att passa på när det är lite snö.
    Nu ska vi strax iväg till IKEA och ikväll hoppas jag att det blir filmmys (vill hyra \"cinderellaman\" om jag bara kan övertyga Tomas) Imorgon är det kyrkqa som vanligt och soft på eftermiddagen.

    *fortsatt trevlig helg hörrni!!*
  38. 19
    Sena helg svar Igår hade jag tenta på förmiddagen, den gick hyfsat tror jag. Efter det åt jag lunch hos en kompis som jag träffat genom aff och på kvällen var vi bjudna på middag. Isak var hemma med barnvakten och tittade på film och åt massa godis :). Idag har vui mest tat det lugnt, Isak har fått låna några spel till X-boxen så nu sitter han och spelar för fullt, men en liten sväng till pulka backen blev det så han fått köra lite med sin snowboard som han fick i julklapp, bäst att passa på när det är lite snö.
    Nu ska vi strax iväg till IKEA och ikväll hoppas jag att det blir filmmys (vill hyra \"cinderellaman\" om jag bara kan övertyga Tomas) Imorgon är det kyrkqa som vanligt och soft på eftermiddagen.

    *fortsatt trevlig helg hörrni!!*
  39. Medlem sedan
    Sep 2004
    #20

    Grattis grattis!!

    i efterskott! Låter som ett urmysigt kalas! :)
  40. 20
    Grattis grattis!! i efterskott! Låter som ett urmysigt kalas! :)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredagskoll!!!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 22:12
  2. Fredagskoll:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:45
  3. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  4. Fredagskoll!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 21:05
  5. HA!! Fredagskoll!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar